PDA

View Full Version : Mooie tokai gespot



beruk
22 mei 2008, 10:24
Kijk nou es:
Maar hoe krijg je zo'n ding in nederland?
Net contact gehad met de duitse importeur, geen dealer. Tja dan wordt het lastig...
http://www.tokaiguitar.de/produkte/big/es120ls.jpg

dunnoaname
22 mei 2008, 10:35
:satisfie:Ik wil niet vervelend doen, maar de slagplaat en de electronica zitten allemaal verkeerd om. Dat komt natuurlijk omdat Tokai zo'n goedkoop japans merk is zodner fatsoenlijke kwaliteitscontrole. Ik zou deze gitaar dus ook niet kopen!

episua
22 mei 2008, 10:36
De nieuwe nederlandse importeur van Tokai is www.usamusic.nl
Doe hun een bellertje, wie weet kunnen zij hem gewoon voor je bestellen via een winkel.

Jim Haagmans
22 mei 2008, 11:07
:satisfie:Ik wil niet vervelend doen, maar de slagplaat en de electronica zitten allemaal verkeerd om. Dat komt natuurlijk omdat Tokai zo'n goedkoop japans merk is zodner fatsoenlijke kwaliteitscontrole. Ik zou deze gitaar dus ook niet kopen!

:D

10 tekens

JeroenSchaaf
22 mei 2008, 11:24
:D

10 tekens

+ nog 10 tekens!

Lol

kalmah
22 mei 2008, 11:27
:seriousf: haha, +1

het verzenden hierheen kost meer dan dat de gitaar waard is

beruk
22 mei 2008, 11:38
De nieuwe nederlandse importeur van Tokai is www.usamusic.nl
Doe hun een bellertje, wie weet kunnen zij hem gewoon voor je bestellen via een winkel.
Kijk, daar kan ik wat mee.
@dunnoaname: dat heb ik nou met het gros van de gitaren :sneaky:

Spitfire
22 mei 2008, 11:54
Voor alle mensen die zo simpel zijn dat ze een een (redelijk onbekend) Aziatisch merk direct verbinden met bagger: Tokai maakt al zo'n 50 jaar hoge kwaliteitsgitaren.

dunnoaname
22 mei 2008, 12:26
Ik maakte een grapje! Ik ben me absoluut bewust ervan dat Tokai kwaliteits gitaren maakt. De opmerking dat alles verkeerd om is is omdat het linkshandig is.

Toch jammer dat zo'n flauwe grap nog uitgelegd moet worden op gitaarnet...

Sami
22 mei 2008, 12:31
hey heb laatst in de gitarist een artikel gelezen dat de Tokai gitaren weer naar europa komen, dus even geduld hebben. Stonden zelfs 2 reviews in van 2 tokai gitaren, dus het is echt alleen een kwestie van tijd.

hendrix_appendix
22 mei 2008, 12:36
Voor alle mensen die zo simpel zijn dat ze een een (redelijk onbekend) Aziatisch merk direct verbinden met bagger: Tokai maakt al zo'n 50 jaar hoge kwaliteitsgitaren.

Beter lezen dude.;)

ACSlater
22 mei 2008, 13:23
hey heb laatst in de gitarist een artikel gelezen dat de Tokai gitaren weer naar europa komen, dus even geduld hebben. Stonden zelfs 2 reviews in van 2 tokai gitaren, dus het is echt alleen een kwestie van tijd.

Dat is leuk en aardig maar ik denk niet dat ze het voor elkaar krijgen hier hun Gibson/Fender kopieën te slijten ivm copyright schending. De Gibson imitaties zoals uit de startpost zul je moeten importeren.
Het kan best zijn dat ze dit model uitbrengen maar dan wel met een andere (lees "lelijke") headstock.

Spitfire
22 mei 2008, 13:24
Ik maakte een grapje! Ik ben me absoluut bewust ervan dat Tokai kwaliteits gitaren maakt. De opmerking dat alles verkeerd om is is omdat het linkshandig is.

Toch jammer dat zo'n flauwe grap nog uitgelegd moet worden op gitaarnet...

Ja dat eerste begreep ik dat het een grap was, tweede niet dus...

Klote fora ook altijd...

bass blom
22 mei 2008, 13:33
Ik maakte een grapje! Ik ben me absoluut bewust ervan dat Tokai kwaliteits gitaren maakt. De opmerking dat alles verkeerd om is is omdat het linkshandig is.

Toch jammer dat zo'n flauwe grap nog uitgelegd moet worden op gitaarnet...

dat had ook niet nodig geweest hoor.

als het niet grap nummer 1111 van die orde was geweest

zoon van Piet
22 mei 2008, 15:57
Tokai maakt al zo'n 50 jaar hoge kwaliteitsgitaren.

Lijkt me een beetje lang.. de eerste echt goeie Tokais zag ik begin jaren tachtig in de winkel.
( en goddank heb ik een! )

ChrisPie
22 mei 2008, 18:47
http://pic60.picturetrail.com/VOL1743/8683649/16086264/315959634.jpg
http://pic60.picturetrail.com/VOL1743/8683649/16086264/315959474.jpg

hé Dunnoaname,
Nu begrijp ik waarom men mij altijd uitlacht als ik deze gitaar omhang.Alles zit aan de verkeerde kant...!

ACSlater
22 mei 2008, 19:06
Nu nog iemand die doodserieus gaat uitleggen dat het een linkshandige gitaar is en dan is het weer compleet :)

hezz
22 mei 2008, 22:48
JONGENS!

ER IS IETS FOUT MET DIE GITAAR!

:hippie:

Mooie gitaren btw, die semi-natural finish vind ik er erg lekker uitzien!