PDA

View Full Version : Is dit een echte strat usa?



sander666
20 februari 2003, 15:13
Ik had een vraagje: weet iemand van jullie wat voor stempels er op de hals en Body moet staan
Want ik heb een strat usa getest en er staat een stempel op die luidt D. Chavez en dan zit er een stikker naast met zo'n handgeschreven krabbeltje erop van oke en op de body zit die stikker ook en zie ik nog een vage stempel staan.
en als ik op de slagplaat druk tussen de elementen, is het net of er een holle ruimte zit, alleen tussen de elementen.
Is dit normaal.
want ik heb er niet zoveel verstand van.
en ik wil ook geen miskoop doen.
B.V.D.
Grtz

Matje
20 februari 2003, 15:19
Op 2003-02-20 15:13, schreef sander666:
Ik had een vraagje: weet iemand van jullie wat voor stempels er op de hals en Body moet staan
Want ik heb een strat usa getest en er staat een stempel op die luidt D. Chavez en dan zit er een stikker naast met zo'n handgeschreven krabbeltje erop van oke en op de body zit die stikker ook en zie ik nog een vage stempel staan.
en als ik op de slagplaat druk tussen de elementen, is het net of er een holle ruimte zit, alleen tussen de elementen.
Is dit normaal.
want ik heb er niet zoveel verstand van.
en ik wil ook geen miskoop doen.
B.V.D.
Grtz



dat van die ruimte onder de slagplaat is wel normaal. Voor als je nog 's andere elementen in je strat wil. Maar op de headstock staat toch gewoon made in usa ofzo?

Negative K3 fan
20 februari 2003, 15:47
Op 2003-02-20 15:19, schreef Matje:


Op 2003-02-20 15:13, schreef sander666:
Ik had een vraagje: weet iemand van jullie wat voor stempels er op de hals en Body moet staan
Want ik heb een strat usa getest en er staat een stempel op die luidt D. Chavez en dan zit er een stikker naast met zo'n handgeschreven krabbeltje erop van oke en op de body zit die stikker ook en zie ik nog een vage stempel staan.
en als ik op de slagplaat druk tussen de elementen, is het net of er een holle ruimte zit, alleen tussen de elementen.
Is dit normaal.
want ik heb er niet zoveel verstand van.
en ik wil ook geen miskoop doen.
B.V.D.
Grtz



dat van die ruimte onder de slagplaat is wel normaal. Voor als je nog 's andere elementen in je strat wil. Maar op de headstock staat toch gewoon made in usa ofzo?


Inderdaad, op de headstock (kop) staat waar ie vandaan komt. Ook die openruimte onderslagplaat hoorrt zo, ook al zijn er een aantal mensen sceptisch over (ed roman) maar waarschijnlijk maakt het bijna geen verschil.

sander666
21 februari 2003, 12:50
thanx,
Ik heb hem nou gekocht,
Een strat usa 93 kleur midnight red
hij klinkt geweldig en ziet er ook geweldig uit.
grtz

Ic3gl0vE
21 februari 2003, 12:59
hey gefeliciteerd man, veel plezier met je nieuwe gitaar

green_day
21 februari 2003, 14:45
gefeliciteerd.. strats rocken :wink: