PDA

View Full Version : Marshall Valvestate 8280



tabmaniac
21 mei 2008, 23:31
Hey!

Een tijdje geleden al wat vragen over gepost; ik wilde mijn marshall vs8280 ombouwen tot een head.
Een tijdje geleden met de drummer over gehad aangezien hij daar behoorlijk handig in is, hadden we besloten dat het wel een tof idee zou zijn.

Na een aantal weken niet gerepeteerd te hebben kom ik weer in de oefenruimte, de drummer zegt: "Je marshall is naar de kloten" en hij wijst naar een donker hoekje.
Ik kijk en wat zie ik; Mijn marshall in een nieuwe case:D perfect afgewerkt en al!
Binnenkort gooi ik er groene tolex op en ik kijk of ik nog het nog wat kan opfleuren met een ledje ofzo, maar ik ben er zooo super blij mee! :satisfie:

Doordat de kastconstructie nu dus anders is (2x12) is het geluid veel dynamischer en hij komt beter naar voren in de midrange, ik ben dus super blij:D


Binnenkort komen de foto's!

JohnLord
22 mei 2008, 00:02
foto's ?

...

tabmaniac
22 mei 2008, 23:57
Daar was hij inderdaad nog niet af;)

SimonS
23 mei 2008, 01:03
tof, ben benieuwd naar de foto's!

Mufftin
23 mei 2008, 13:35
vette shit :D daar gaat mijn oude versterker. Ga je er ook nog andere speakers bij kopen of laat je de celestions erin?

tabmaniac
24 mei 2008, 17:27
vette shit :D daar gaat mijn oude versterker. Ga je er ook nog andere speakers bij kopen of laat je de celestions erin?

Ik laat de celestions erin, maar ik koop er misschien 2 bij en dan bouw ik samen met mijn baas een 4x12 inch kast:D anders gewoon een nieuwe 2x12