PDA

View Full Version : Uut Grunn



Hendriks
21 mei 2008, 16:32
was al een tijdje op zoek naar een strat naast mijn tele , had al gekeken naar mim en mij strats maar eigenlijk wou ik ook wel iets bijzonders , geen 13 in een dozijn .
Ik kwam toen op MP deze tegen ,ook nog eens geen 10 minuten van mij vandaan.

http://img232.imageshack.us/img232/5589/dscn1705xa5.jpg

een door Rikkers uit Groningen geassembleerde strat , standaard specs maar allemaal prima materiaal en een mooie stripe op de body. elementen zijn van Ted Oberg ,waarbij je de humbuckers met een pot naar enkelspoels kunt draaien. Nou weet ik nog niet of dit iets voor mij is ,maar kan hem pas vrijdag op de amp proberen (stuk) , als het niet bevalt schroef ik er een andere plaat met sc's op.
Hij heeft hier en daar lichte playwear maar niets om je druk om te maken.
Incl. een goede Fender case heb ik er minder voor betaald dan voor een standaard mex met gigbag.
speelt en voelt in ieder geval super.

Orgasmocaster
21 mei 2008, 17:00
erg mooi,
wat is het nek hout?

Hendriks
21 mei 2008, 17:04
Neck is maple met palisander , standaard maar voelt er fijn iets dunner dan mijn telecaster.

hezz
21 mei 2008, 17:41
Aparte looks! Moet vast erg irritant zijn om te wachten tot je het kan inpluggen :satisfie:

Hendriks
21 mei 2008, 17:56
Ben inderdaad zeer benieuwd , looks zijn apart ,maar ik vind het wel mooi donkerbruin , goudkleurige hardware en een pearl slagplaat. Het is eens wat anders.

Riky
21 mei 2008, 18:15
Ben inderdaad zeer benieuwd , looks zijn apart ,maar ik vind het wel mooi donkerbruin , goudkleurige hardware en een pearl slagplaat. Het is eens wat anders.

jep en mede daarom vind ik hem ook wel vet!

de looks zijn niet helemaal mijn ding, maar kan hem wel waarderen! Veel plezier er mee:D

wietse
21 mei 2008, 19:37
mooie gitaar, alleen jammer dat rikkers zo schaamteloos het klira logo zich eigen heeft gemaakt.
paar kleine aanpassingen maar duidelijk het klira logo.

Hendriks
21 mei 2008, 22:52
mooie gitaar, alleen jammer dat rikkers zo schaamteloos het klira logo zich eigen heeft gemaakt.
paar kleine aanpassingen maar duidelijk het klira logo.
Ja nou je het zegt , ik vond de "R"een beetje op die van Richwood lijken heb ik toch liever Klira daar heb ik betere ervaringen mee gehad.

JeroenSchaaf
21 mei 2008, 22:59
Neck is maple met palisander , standaard maar voelt er fijn iets dunner dan mijn telecaster.

Ja had hem zien staan! echt enorm gas voor dat ding!

Mocht je hem weg doen! je weet me te vinden!!!

Hendriks
21 mei 2008, 23:08
Ja had hem zien staan! echt enorm gas voor dat ding!

Mocht je hem weg doen! je weet me te vinden!!!

Beide gitaren die ik nu heb komen uit Appingedam . Voorlopig gaat hij ook niet weg , het moet maar eens afgelopen zijn met de handel , afgelopen 2 jaar al wel 20 gitaren gehad.