PDA

View Full Version : Tide Of The Fallen nu Online!



Bloodline
21 mei 2008, 12:23
Het title nummer van onze plaat Tide of The Fallen staat nu online op www.myspace.com/escadronmetal
De plaat is gemixed en gemastered door Jochem Jacobs van Textures.

6 juni is onze releaseshow in het bolwerk te sneek.


gegroet,

Mendel bij de Leij

Bram+
21 mei 2008, 12:39
Zeer strak! Ook strak opgenomen, lekkere vocals. Is het maar één gitaarpartij (bij beide nummers) of heb je nog wat gedubt? Klinkt goed vol namelijk.

new deep
21 mei 2008, 16:09
goed bezig!!! :blast:

Bloodline
22 mei 2008, 11:41
Alles is gedubbed. 1 partij links, en de andere linker partij zachtjes recht. 1 Partij rechts en de andere rechter partij zachtjes links.

Idd strak al zeg ik het zelf maar jonge, dat heeft wel tijd gekost :D

Bloodline
22 mei 2008, 11:50
Kijk eens aan!

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=97450

hendrix_appendix
22 mei 2008, 12:12
Klinkt erg goed, band met potentie, dat Escadron.

Bram+
22 mei 2008, 12:16
Kijk eens aan!

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=97450
Hehe ik dacht even dat je het album bij Roadrunner ging uitbrengen. Maar dit is ook fijn, Blabbermouth wordt goed gelezen.

Bloodline
22 mei 2008, 12:51
Hehe ik dacht even dat je het album bij Roadrunner ging uitbrengen. Maar dit is ook fijn, Blabbermouth wordt goed gelezen.

Hehe zou tof zijn geweest ;)

Reel Big Fish
22 mei 2008, 16:51
Vet, doet mij erg aan Killswitch Engage denken! Ik mis alleen wel de gitaarsolo(s), net als ik die dus bij KSE ook mis... :p

Tho
22 mei 2008, 17:06
zo de tering zeg. Ik ben onder de indruk Mendel. Niet alleen van de muziek, maar ook van de mix. Ik noem dat Hollandsche Glorie

JelmerOnGuitar
22 mei 2008, 17:25
Idd Hollandsche glorie:D

Supergoed man, dit album wordt te gek! Kan niet wachten het grijs te gaan draaien XD.

Knijterstrakke gitaar (en drums/bass) en idd een goede mix! Oftewel supervette Thrash;)Metal!
Je kunt er idd vast lekker over soleren, maar teveel solo's op een album is niet vet, dus niet erg dat hier geen solo in zit:P

Ik hoop jullie snel live te zien:D

Pickslide
22 mei 2008, 18:09
Strakke shizzle hoor. Maareh hadden jullie niet eerst een andere gitarist? Ik meen dat ik jullie een keer heb gezien ergens... (mystage in Iduna??)

Pickslide
22 mei 2008, 18:10
La maar zie et al staan op de myspace....

Gitaro
22 mei 2008, 19:11
Lijp hoor! Tof ook dat jullie in het 'nieuws' zijn gekomen!

Bloodline
23 mei 2008, 10:54
Strakke shizzle hoor. Maareh hadden jullie niet eerst een andere gitarist? Ik meen dat ik jullie een keer heb gezien ergens... (mystage in Iduna??)


Volgens my speelde ik idd op die mystage.

Hiervoor zaten er 2 gitaristen.

Eerst ging wouter eruit, toen kwam ik erin en toen ging anibal eruit.

Anibal en wouter zitten nu allebei in hun nieuwe band Murder Manifest.


ff tegen jelmer: Dankje pop voor de comments :D!!

Totaal staan er op de plaat 2 solo's. Persoonlijk mochten er van mij wel meer maarja. Op het nummer My Demise staat een solo en het nummer Sworn Defeated een dikke bluesy solo!!

DUS KOM GEWOON NAAR DIE RELEASE SHOW EN KOOP DIE PLAAT!!

hahaha flauw....

almarvk
23 mei 2008, 12:39
Er mochten niet meer dan 2 solo's erin? Vind ik persoonlijk erg jammer. De muziek zou er beter van worden.

Bloodline
23 mei 2008, 19:20
Naja elke keer als ik met een nummer kwam aanzetten waar een solo inzat vonden ze het bijv. er niet in passen of dergelijke.

Volgende solo wordt een trivium plaat kwa solo's beloof ik hahah :P

almarvk
23 mei 2008, 19:37
Jammer dat ze het niet vinden passen. Ik vind juist dat ik de solo's e.d. mis in de nummers tot nu toe. Ook omdat jij niet misselijk kan spelen vind ik het zonde.

Bloodline
29 mei 2008, 22:37
Tjah, smaak verschilt vaak :)