PDA

View Full Version : Fender Roadhouse afdingen



ngundo
21 mei 2008, 11:27
Ik heb gehoord dat het gebruikelijk is om in een muziekwinkel gitaren af te dingen. Zou dat kunnen? Zelf heb ik er geen ervaring mee. Ben van plan om een Fender Roadhouse Deluxe te gaan halen op zzounds.com is ie 550 dollar en hier in nl betaal je er al gauw 700 euries voor. Vind ik een beetje raar aangezien de dollar ook al zo fucked is.

Is dat gebruikelijk dat je ook afdingt.

groeten

Sander :soul: :B

Dark_Tranquillity
21 mei 2008, 11:41
Gewoon heengaan en die lui vertellen dat je het ding binnen 10 minuten op de toonbank wilt hebben liggen voor 300 euro.

JeroenSchaaf
21 mei 2008, 11:42
en dat je ook nog een gratis gigbag verwacht ! :satisfie:

Tubescreamer
21 mei 2008, 11:49
Veel succes. Als je bij de MediaMarkt ofzo een televsie gaat kopen doe je dat toch ook niet?
Misschien bij occasions of tweedehandse gitaren, want dan kun je nog gaan zeuren over deukjes hier of krasjes daar, maar bij een nieuwe gitaar lijkt het me niet "gebruikelijk". Of heb ik mezelf al die jaren tekort lopen doen? :D

Nah als je niet als een ontzettende zeikerd over wil komen zou ik er maar mee uitkijken. Misschien nog net als je vaste klant bent in een winkel, willen ze je soms nog matsen, maar afdingen? En ik zou in een winkel niet beginnen over dollarkoersen, want daar zijn we ons allemaal bewust van, maar helaas zijn er invoerrechten en importeurs en wat dies meer zij....NL is vaak wel duur ja maar je plaatselijke gitaarboer moet ook eten....dus ik denk niet dat als er €700,- op het prijskaartje staat, dat je 'm na een gezonde onderhandeling voor €550,- mag meenemen :chicken:

Maar zo denk ik erover.

Dark_Tranquillity
21 mei 2008, 11:50
Particulier zoeken dus he!

Rutger
21 mei 2008, 11:52
Of gewoon lekker uit de States bestellen

M Kactus
21 mei 2008, 11:59
maar bij een nieuwe gitaar lijkt het me niet "gebruikelijk". Of heb ik mezelf al die jaren tekort lopen doen? :D

Nah als je niet als een ontzettende zeikerd over wil komen zou ik er maar mee uitkijken.

En dat is net het probleem. Je moet het niet te erg vinden over te komen als een zeikerd. Die verkoper is niet je beste vriend, maar het moet natuurlijk binnen de perken blijven. Het is ook niet mijn sterkste punt, maar ik heb toch nog nooit het bedrag op het prijskaartje betaald voor een nieuwe gitaar. Het is volgens mij vrij normaal dat er een percentje afgaat op de catalogusprijs.

almarvk
21 mei 2008, 12:12
Opzich kan het altijd wel. Vooral als je vaste klant bent in een zaak. Als je regelmatig iets afneemt bij een winkel/leverancier is het vaak wel mogelijk.

Rinze
21 mei 2008, 12:13
In Groningen was het altijd min of meer de stelregel dat je, wanneer je niets inruilde, 10 procent korting kreeg. Ik weet niet of dit nog zo is en of het algemeen gebruik is/was. Maar zo gek is het niet om wat korting te proberen te krijgen, lijkt me.

Harry
21 mei 2008, 12:22
het is niet zo gek om korting te krijgen, maar de prijzen te vergelijken met een webshop is dom.

Tubescreamer
21 mei 2008, 12:24
He gatver, ben ik nou gewoon zo braaf dan :satisfie: ?


En dat is net het probleem. Je moet het niet te erg vinden over te komen als een zeikerd. Die verkoper is niet je beste vriend, maar het moet natuurlijk binnen de perken blijven. Het is ook niet mijn sterkste punt, maar ik heb toch nog nooit het bedrag op het prijskaartje betaald voor een nieuwe gitaar. Het is volgens mij vrij normaal dat er een percentje afgaat op de catalogusprijs.
Ik zeg ook: niet als een ontzettende zeikerd :D


Opzich kan het altijd wel. Vooral als je vaste klant bent in een zaak. Als je regelmatig iets afneemt bij een winkel/leverancier is het vaak wel mogelijk.
Dat bedoelde ik ook. Ik kom al jaren bij dezelfde zaken en niet alsof ik elk jaar een nieuwe gitaar koop, maar als ze je kennen dan wordt je of voor een leuk verschil gematst én je kan nog wel 'ns wat proberen.


Ik ben er zelf te bescheiden/verlegen voor maar ik heb meerdere vrienden van me heel wat geld van nieuwe spullen af zien kletsen in muziekwinkels. En van een tv kun je in de meeste bruingoedzaken wel wat afkrijgen, van wasmachines bijvoorbeeld ook (is zelfs mij nog wel eens gelukt!).
En dat heb ik dan waarschijnlijk ook :D net effe te aardig voor; maar goed, het hangt er dus vanaf waar je heengaat. In mn favo muziekzaak probeer ik het misschien automatisch niet omdat ik weet dat de prijzen okee zijn, en als ik meerdere items (met items bedoel ik niet perse gitaren :D) tegelijk koop, wordt er nog wel 'ns vasteklantvriendelijk naar beneden afgerond naar een leuke prijs, zonder dat ik ga lopen "zeiken".
En da's dan de reden dat je vaker terugkomt naar een zaak.

Weet je wat, ik heb niks gezegd, ik ga het gewoon een keer proberen. Bij zo'n grote lekker onpersoonlijke muziekzaak. Waar moet je dan wezen? Feedback ofzo?

Luke-wannabe
21 mei 2008, 12:39
Gewoon heengaan en die lui vertellen dat je het ding binnen 10 minuten op de toonbank wilt hebben liggen voor 300 euro.
WHAHAHA LOL dat moet werken ;)

nevyn292
21 mei 2008, 12:50
geloof mij maar, mn moeder zou dat nog lukken ook....

serieus, als je die meeneemt naar de winkels.... wil echt overal korting op. en gek genoeg weet ze dat nog overal te krijgen ook :sneaky:

mijn gitaar was 2e hands 750 euro zonder koffer en straplocks => moeder even langs geweest, 650 euro met straplocks en met koffer.

zelfde kunstje met mn keyboard geflikt, ging ook rap 200 euro van de prijs af.

tsja, moet ik er wel bij vertellen dat het met heel veel stennis gepaard gaat, en dat mijn moeder totaal niet bang is om stennis te maken daar in een winkel...

goed, ik ben wat ingetogener, ik doe er wat minder moeilijk over, maar toch sta ik iedere keer weer te kijken hoe ze het voor elkaar krijgt.

conclusie: het kan wel, als je maar lang genoeg doorgaat, en ik zou zelf wel iets proberen maar niet blijven doorhameren, dat is niet leuk voor de verkoper en ook neit voor jou :sneaky:

ngundo
21 mei 2008, 12:56
alrighty ik weet ff genoeg haha misschien ga ik het subtiel proberen maar als dat niet lukt.

tja

LaurentB
21 mei 2008, 13:00
geloof mij maar, mn moeder zou dat nog lukken ook....

serieus, als je die meeneemt naar de winkels.... wil echt overal korting op. en gek genoeg weet ze dat nog overal te krijgen ook :sneaky:

mijn gitaar was 2e hands 750 euro zonder koffer en straplocks => moeder even langs geweest, 650 euro met straplocks en met koffer.

zelfde kunstje met mn keyboard geflikt, ging ook rap 200 euro van de prijs af.

tsja, moet ik er wel bij vertellen dat het met heel veel stennis gepaard gaat, en dat mijn moeder totaal niet bang is om stennis te maken daar in een winkel...

Kun je het mobiel nummer van je moeder dan niet even hier op gitaarnet zetten? :D

Harry
21 mei 2008, 13:31
ik zou me rotschamen. Verder ben ik het helemaal met Tubescreamer eens.
geloof mij maar, mn moeder zou dat nog lukken ook....

serieus, als je die meeneemt naar de winkels.... wil echt overal korting op. en gek genoeg weet ze dat nog overal te krijgen ook :sneaky:

mijn gitaar was 2e hands 750 euro zonder koffer en straplocks => moeder even langs geweest, 650 euro met straplocks en met koffer.

zelfde kunstje met mn keyboard geflikt, ging ook rap 200 euro van de prijs af.

tsja, moet ik er wel bij vertellen dat het met heel veel stennis gepaard gaat, en dat mijn moeder totaal niet bang is om stennis te maken daar in een winkel...

goed, ik ben wat ingetogener, ik doe er wat minder moeilijk over, maar toch sta ik iedere keer weer te kijken hoe ze het voor elkaar krijgt.

conclusie: het kan wel, als je maar lang genoeg doorgaat, en ik zou zelf wel iets proberen maar niet blijven doorhameren, dat is niet leuk voor de verkoper en ook neit voor jou :sneaky:

vidar
21 mei 2008, 13:37
het gaat hier meteen over zeiken en vervelend doen enzo, dat kan soms heel goed helpen hoor :) maar het is meestal niet eens nodig. Als je gewoon laat merken dat je de prijs wat te hoog vind en vraagt of daar niet wat aan te doen is, dan krijg je vaak wel al iets eraf, en als er zo makkelijk 30 euro afgaat, kun je daar ook wel 50 of 100 van maken, desnoods ga je weg en zeg je er nog even over na te denken (prijs is je belangrijkste reden tot twijfelen) en kom je een week later terug met hetzelfde verzoek. Winkeliers zijn niet meer gewend aan mensen met geduld, ze weten vaak dat als mensen binnenkomen en over de prijs beginnen, dat die mensen hun keuze al zo'n beetje vast hebben liggen en de gitaar waarschijnlijk toch wel kopen, een paar dagen wegblijven helpt ook behoorlijk. Hoe gehaaster je bent, hoe minder de verkoper geneigd zal zijn iets van de prijs af te doen.

Wat ook helpt is zeggen dat je twijfelt tussen de gitaar die je wilt en een iets goedkopere. De winkelier wil standaard zijn duurdere gitaren liever verkopen (die raak je nu eenmaal moeilijker kwijt) en zal dus waarschijnlijk geneigd zijn om de prijs van de duurste iets te laten zakken.

Het blijft een lastig proces waarbij je soms ook niet bang moet zijn om een beetje gemeen te zijn, je wilt gewoon de laagste prijs en dat weet de verkoper ook, die doet dat zelf ook als hij iets gaat kopen of van zijn toeleveranciers inkoopt.

Veel succes!

nevyn292
21 mei 2008, 13:43
ik zou me rotschamen. Verder ben ik het helemaal met Tubescreamer eens.

ach het is ook waar je mee opgroeid, tegenwoordig is het meer van: god, niet weer hé

maar het heeft ook overduidelijk zijn voordelen :satisfie: en ze blijft wel altijd netjes en aardig en vriendelijk, ook als de verkoper helemaal neit wil toegeven, dus het escaleert nooit echt ofso, meer zoals vidar hierboven aangeeft, bovendien zijn het ook meestal dezelfde winkels




Weet je wat, ik heb niks gezegd, ik ga het gewoon een keer proberen. Bij zo'n grote lekker onpersoonlijke muziekzaak. Waar moet je dan wezen? Feedback ofzo?

peter verspuy is altijd wel een leuke:D

M Kactus
21 mei 2008, 14:03
Inderdaad. Ik ben er ook te braaf voor, dus maak ik me er vaak vanaf met een van de twee mogelijkheden :)
1. Is dat de nettoprijs ? Eigenlijk best een holle zin, maar ze weten wat je bedoelt.
2. Ik moet er nog eens over nadenken. Het is net buiten mijn budget. Meestal volgt dan: Maar ik kan kijken wat ik aan de prijs kan doen.

En zoals hierboven al gezegd is: Ga alsjeblieft niet vergelijken met webshops. Voor die prijs biedt een "echte" winkel je zoveel meer.

Dark_Tranquillity
21 mei 2008, 14:18
En zoals hierboven al gezegd is: Ga alsjeblieft niet vergelijken met webshops. Voor die prijs biedt een "echte" winkel je zoveel meer.

Wat een onzin. Een gitaar afstellen kun je zelf in een uurtje of 2, nakijken idem. Mijn ervaring met winkels is dat ze mn spul alleen maar verder de verdoemenis in helpen. Klantvriendelijkeheid, en behulpzaamheid? Welnee, ze willen je slechts het duurste verkopen. Oké, soms zit er z'n gast bij waar je graag een praatje mee maakt, en die je echt helpt, maar dit is vrij zeldzaam.

Lang leve particulier kopen.

pueblo
21 mei 2008, 14:19
geloof mij maar, mn moeder zou dat nog lukken ook....

serieus, als je die meeneemt naar de winkels.... wil echt overal korting op. en gek genoeg weet ze dat nog overal te krijgen ook :sneaky:

mijn gitaar was 2e hands 750 euro zonder koffer en straplocks => moeder even langs geweest, 650 euro met straplocks en met koffer.

zelfde kunstje met mn keyboard geflikt, ging ook rap 200 euro van de prijs af.

tsja, moet ik er wel bij vertellen dat het met heel veel stennis gepaard gaat, en dat mijn moeder totaal niet bang is om stennis te maken daar in een winkel...

goed, ik ben wat ingetogener, ik doe er wat minder moeilijk over, maar toch sta ik iedere keer weer te kijken hoe ze het voor elkaar krijgt.

conclusie: het kan wel, als je maar lang genoeg doorgaat, en ik zou zelf wel iets proberen maar niet blijven doorhameren, dat is niet leuk voor de verkoper en ook neit voor jou :sneaky:


hier herken ik mijn moeder ook wat in.
bij mijn bas heeft ze er ook heel wat afgedaan. bij een plaatselijke muziekwinkel. Velen zijn er wel op voorbereid (naar mijn menen), ze hebben toch nog altijd heel wat winst

M Kactus
21 mei 2008, 14:22
Wat een onzin. Een gitaar afstellen kun je zelf in een uurtje of 2, nakijken idem. Mijn ervaring met winkels is dat ze mn spul alleen maar verder de verdoemenis in helpen. Klantvriendelijkeheid, en behulpzaamheid? Welnee, ze willen je slechts het duurste verkopen. Oké, soms zit er z'n gast bij waar je graag een praatje mee maakt, en die je echt helpt, maar dit is vrij zeldzaam.

Lang leve particulier kopen.

Het gaat er in dit topic niet om of je best particulier kan kopen dan wel in een webshop of in een gitarengrootwarenhuis. Ik bevestigde alleen maar dat het niet is omdat een gitaar in een webshop in Amerika 500 dollar kost, dat je hem hier moet kunnen kopen voor 300 €.
En er zijn heus meer voordelen aan een gewone winkel waar je vaker komt tov webshop waar je een nummer bent: Het uitzoeken van je eigen gitaar, het gratis afstellen, de mogelijkheid om terug te komen als er iets mis is... Maar zoals ik al zei, daar gaat het hier niet om.

kevervolks
21 mei 2008, 16:27
Veel succes. Als je bij de MediaMarkt ofzo een televsie gaat kopen doe je dat toch ook niet?
Misschien bij occasions of tweedehandse gitaren, want dan kun je nog gaan zeuren over deukjes hier of krasjes daar, maar bij een nieuwe gitaar lijkt het me niet "gebruikelijk". Of heb ik mezelf al die jaren tekort lopen doen? :D

Nah als je niet als een ontzettende zeikerd over wil komen zou ik er maar mee uitkijken. Misschien nog net als je vaste klant bent in een winkel, willen ze je soms nog matsen, maar afdingen? En ik zou in een winkel niet beginnen over dollarkoersen, want daar zijn we ons allemaal bewust van, maar helaas zijn er invoerrechten en importeurs en wat dies meer zij....NL is vaak wel duur ja maar je plaatselijke gitaarboer moet ook eten....dus ik denk niet dat als er €700,- op het prijskaartje staat, dat je 'm na een gezonde onderhandeling voor €550,- mag meenemen :chicken:

Maar zo denk ik erover.

Hoezo ga je niet bij de MediaMarkt afdingen??? Vrij dom :hippie:

Ik ding overal af, als het tenminste een groot bedrag is!!!

Je kan ALTIJD 10 procent afdingen van het product dat je koopt!

Yannicks
21 mei 2008, 16:27
Als ik iets koop (no matter what, zolang het maar enige waarde heeft, geen eten ofzo) en ik weet dat het ergens (veel) goedkoper is, dan zeg ik altijd: her en der kan ik het voor bedrag x minder krijgen, wat gaan we hier aan doen?

Dan weet je gelijk of je korting krijgt en ben je niet onbeschoft.

Jellyfish00
21 mei 2008, 17:02
Ik ding soms wel eens af, je moet gewoon weten hoe je het subtiel aan kan pakken. Je kan bijvoorbeeld zeggen: "Ja die gitaar is 500 euro, maar eigenlijk heb ik maar 450 te besteden."

Saf
21 mei 2008, 18:01
@ yannicks, bij mij is dan metee nal van dan ga je maar daar heen, als iemand op zo'n betweterige toon begint. Is bij mij de ruimte meteen op. Vooral bij particuliere verkoop lach ik me vaak echt de ziekte dat je al ee nprijs overeen bent gekomen via internet dat dan zo iemand begin van ja ik moest wel 1,5 uur rijden om hier te komen en met die banzine prijzen van tegenwoordig of ook veel gehoord ja hij is meer voor de sier voor erbij dan om echt veel op te gaa nspelen. Het kan aan mij liggen maar dan heb ik zoiets van. Het was jouw eigen keuze om hierheen te komen en wat je ermee gaat doen laat me in 98% van de gevallen volkomen koud. Al kom je van mars op skeelers en sla je die gitaar voor mijn deur in 100 stukken, zal mij niet boeien.

Verder ding ik in mijn favoriete gitaarzaak nooit af, ik weet wel dat het best kan enzo. Maar ik gun hun die paar extra knaken gewoon. Ze hebben erg goede service en een erg goed en uitgebreid assortiment voor zo'n kleine zaak. Alhoewel ik ook zo'n moeder heb, die bij mijn allereerste aankoop (ook daar) over mijn schouder heen net zo lang lulde tot we en het versterkertje (Squier sp-10) een gitaartas, strap, kabel en een zooi plectrums erbij kregen.

Ik koop echt nagenoeg alle gitaren, amps en bassen tweedehands en die enkele nieuwe heb ik meestal via internet besteld. Wel ga ik vaker naar de winkel hierboven genoemd voor mijn snaren etc te halen. Kan ook wel via internet maar vind het altijd leuk daar eens wat bij te kletsen. Zij doen ook nagenoeg altijd de wiring van mijn vage hersenspinsel verbouwingen, kom daar zelf nooit uit.

MarkS
21 mei 2008, 18:02
geloof mij maar, mn moeder zou dat nog lukken ook....

serieus, als je die meeneemt naar de winkels.... wil echt overal korting op. en gek genoeg weet ze dat nog overal te krijgen ook :sneaky:

tsja, moet ik er wel bij vertellen dat het met heel veel stennis gepaard gaat, en dat mijn moeder totaal niet bang is om stennis te maken daar in een winkel...



Bij zo iemand zou ik dus gewoon bijna geneigd zijn om hem/haar zelfs de bruto adviesprijs te laten betalen. Korting is een gunst en geen recht. Als daar dan stennis over moet worden geschopt.... de mazzel! Hufterheid wordt niet beloond. Zo iemand wil je niet als klant, laat staan als "vaste klant", want wie weet waar ze dan "recht" op denken te hebben. Zo iemand zou trouwens zelf ook nooit vaste klant willen worden lijkt me.


Inderdaad. Ik ben er ook te braaf voor, dus maak ik me er vaak vanaf met een van de twee mogelijkheden
1. Is dat de nettoprijs ? Eigenlijk best een holle zin, maar ze weten wat je bedoelt.
2. Ik moet er nog eens over nadenken. Het is net buiten mijn budget. Meestal volgt dan: Maar ik kan kijken wat ik aan de prijs kan doen.


+1!

Net als bij een gewenste salarisverhoging kun je via dezelfde diplomatieke weg je doel bereiken. De intentie is duidelijk, maak er voor beide partijen een leuk en respectvol spelletje van.

Jellyfish00
21 mei 2008, 18:34
Net als bij een gewenste salarisverhoging kun je via dezelfde diplomatieke weg je doel bereiken. De intentie is duidelijk, maak er voor beide partijen een leuk en respectvol spelletje van.
Er is trouwens uit onderzoek gebleken dat als je testosterongehalte heel hoog is (dus als je bv boos bent) maar je vraagt rustig en beleefd om een salarisverhoging, dat je dan dat makkelijker krijgt. Als je laag testosteron hebt maar je doet alsof je boos bent werkt het niet..

Zou het ook zo werken bij afdingen? Effe flink in het rondspringen en rennen en dan gaan afdingen?

Knbr
21 mei 2008, 18:53
Er is trouwens uit onderzoek gebleken dat als je testosterongehalte heel hoog is (dus als je bv boos bent) maar je vraagt rustig en beleefd om een salarisverhoging, dat je dan dat makkelijker krijgt. Als je laag testosteron hebt maar je doet alsof je boos bent werkt het niet..

Zou het ook zo werken bij afdingen? Effe flink in het rondspringen en rennen en dan gaan afdingen?

Haal je nou Testosteron en Adrealine in de war of krijg je van springen testosteron? :satisfie:

Jellyfish00
21 mei 2008, 18:56
Haal je nou Testosteron en Adrealine in de war of krijg je van springen testosteron? :satisfie:
Eehm, idd.. Weet niet meer welke van de twee het was, iig die die je krijgt als je heel boos bent.

Tubescreamer
21 mei 2008, 19:02
Eehm, idd.. Weet niet meer welke van de twee het was, iig die die je krijgt als je heel boos bent.
......of heel bang bent.....voor die grote enge gitaarverkopermeneer...:D

hatsee http://nl.wikipedia.org/wiki/Testosteron en hatsee http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrenaline staat niks over afdingen of salarisverhogingen bij helaas.

Jellyfish00
21 mei 2008, 19:04
Testosteron dus.. Krijg je niet door springen. Er blijkt geloof ik ook dat muziekmakende mannen een hoger testosteronpeil hebben dan niet-muzikanten (dit forum is nogal testosteron-loaded dus). Daarom willen vrouwen ook vaak bij een concert vooraan zitten (als ik het me goed herinner).

dunnoaname
22 mei 2008, 12:14
Ik krijg vrijwel altijd korting om de spullen die ik bij gitaarwinkels koop. Misschien komt dat ook omdat ik bij de gitaarwinkel in Enschede min of meer vaste klant ben, en bij die in hengelo werkt iemand die ik ken :) . Maar ook op nieuwe spullen in gitaarwinkels kan je vaak nog een korting of een gratis gigbag ofzo krijgen, zonder als een eikel over te komen.

Tubescreamer
22 mei 2008, 12:50
Ik krijg vrijwel altijd korting om de spullen die ik bij gitaarwinkels koop. Misschien komt dat ook omdat ik bij de gitaarwinkel in Enschede min of meer vaste klant ben, en bij die in hengelo werkt iemand die ik ken :) . Maar ook op nieuwe spullen in gitaarwinkels kan je vaak nog een korting of een gratis gigbag ofzo krijgen, zonder als een eikel over te komen.
In dat opzicht had ik soms wel gewild dat ik een lekker wijf was geweest :D

dunnoaname
22 mei 2008, 13:58
In dat opzicht had ik soms wel gewild dat ik een lekker wijf was geweest :D

Ja, ik ben helaas ook geen lekker wijf. Lijkt me echt wel tof nu ik erover nadenk, een lekker wijf zijn. Heb je namelijk ook altijd een lekker wijf mee, waar je ook gaat!

pupanus1
22 mei 2008, 14:39
Winkeliers zijn indd niet je beste vrienden, je moet rekening houden dat ze echt een forse marge op hun product leggen. Ik moet zelf regelmatig software etc. kopen voor mn werk. Daar krijg ik standaard minimaal 10% eraf.

Bij gitaren werkt het wel wat anders, zeker 2e hands als er voor een gitaar een eerlijke prijs wordt gevraagd doe ik er niet moeilijk over. Nieuw in de winkel wil ik nog wel een gokje wagen. Als bij Thomann een GNX3k me 298 euro kost inc verzend kosten en bij Feedback kost het 315 euro dan wil ik m bij Feedback hebben voor 298 en anders bestel ik m wel bij Thomann. Feedback gooit sowieso voor zo'n grote winkel erg hoge marges op hun producten vind ik.

Kriske
23 mei 2008, 02:16
Als ik iets koop bij Key Music zeg ik altijd. " 10% korting? Anders moet ik eens elders kijken" en dan krijg ik die 10% altijd

M O P
23 mei 2008, 19:00
Veel succes. Als je bij de MediaMarkt ofzo een televsie gaat kopen doe je dat toch ook niet?

Eigenlijk wel, moet ik zeggen. En het lukt ook nog!

pannekoek
23 mei 2008, 19:55
op 1 of andere vage manier heb ik nog nooit korting gehad op mijn spullen... ze houden echt volhard een prijs aan...

op de meer dan 5000 euro die ik afgelopen jaar gekocht heb heb ik geen dubbeltje korting gehad. hehe