PDA

View Full Version : Lone Wolf (cover)



JvD.
20 mei 2008, 23:03
Een super leuk liedje van Eels en ik kon het niet laten.
Het is een erg simpel liedje maar dat is ook meteen de kracht.
Ik heb alles gedaan behalve het orgel en de basgitaar.
Die zijn door bandmaatjes van mij ingespeeld.

Hij start automatisch: http://www.myspace.com/joelvandam

vincent136
21 mei 2008, 09:58
Gaaf nummer is het ook he!
De kracht van Eels is sowieso zijn eenvoud, geweldig. ik heb hem nu 2 keer live mogen zien, echt geweldig hoor.


Maar even kritisch; De drums klinken vervelend. Iets te elektronisch naar mijn idee, dat maakt het saai. De kick heeft veel te veel ´click´ in de sound, die kan best minder en vooral iets akoestischer klinken. Hetzelfde geld voor de snare. Ik denk dat dit een computer beat is, maar probeer eens een andere sample te nemen.

Verder leuk gedaan hoor

JvD.
21 mei 2008, 16:10
Gaaf nummer is het ook he!
De kracht van Eels is sowieso zijn eenvoud, geweldig. ik heb hem nu 2 keer live mogen zien, echt geweldig hoor.


Maar even kritisch; De drums klinken vervelend. Iets te elektronisch naar mijn idee, dat maakt het saai. De kick heeft veel te veel ´click´ in de sound, die kan best minder en vooral iets akoestischer klinken. Hetzelfde geld voor de snare. Ik denk dat dit een computer beat is, maar probeer eens een andere sample te nemen.

Verder leuk gedaan hoor

haha, dat is grappig. iedereen kraakt de computer drums af, terwijl dat een sample is die ik van het origineel heb kunnen rippen. het origineel heeft namelijk in de intro op links alleen de beat op het begin. daar heb ik samples van gemaakt voor mijn versie. ik heb dus exact zijn geluidje =D

maar verder, ja ik heb eels laats live gezien, en ik vind het super. echt helemaal verslaafd aan zijn liedjes.

maar leuk dat je even reageerde. dankje!