PDA

View Full Version : Budget versterker



rico89nl
20 mei 2008, 22:24
Ten eerste wil ik u vragen mij niet gelijk af te katten met gebruik zoekfunctie ofzo want ik kon helaas niks vinden.

Ik heb onlangs een leuk setje via marktplaats gekocht waar ik zelf heel tevreden mee ben/was. Ik heb een Ibanez GRG170DX en een standaard 10wat Volcano huppelepup versterkertje.

Nu een paar dagen geleden kwam een vriend langs met zijn equipment en tot mijn verbazing had zijn 10wat "marshall" versterker (weet type niet meer) een veel beter geluid dan dat van mij. Bij hem hoorde ik echt een elektrische gitaar geluid (ja ja, ik heb 0 verstand van gitaars/versterkers dus jullie zullen het wss niet met me eens zijn) En die van mij klinkt als hout.

Nu ben ik opzoek naar een budget versterkertje (of merk waar ik voor moet gaan) voor thuis tot ongeveer €100.
Ik ben een student en wil gewoon lekker kunnen oefenen met een wat leuker geluid. Ik ben met name geintereseerd in rock/metal. Misschien te groot maja ik hoef ook niet het beste van het beste.

Ik hoop hier wat meer hulp te kunnen krijgen want als ik op sites kijk voor versterkers zie ik alleen maar prijzen en informatie waar ik gewoon niets van snap.

Alvast bedankt.

Evil-Payasos
20 mei 2008, 22:33
Harley benton GA5 combo

That says enough....

www.thomann.de te bestellen!

DJ_HOEK
20 mei 2008, 22:33
zou even kijken naar de roland cubes. de cube 15 bijvoorbeeld is 100 euro. mooi dingetje voor thuis. vox heeft ook leuke en betaalbare amps.

of ja idd de ga5, heb je gelijk een buizenampje;)

budje
20 mei 2008, 22:37
Behringer vintager AC 108 is mijn favoriet, al te vinden voor 50-75 euro online. heb er eentje 2e hands en die staat naast mn pc, dan blijven de buren me lief vinden als ik thuis electries speel. 15 wat halfbuizen, met de tone control's vol open echt een goed huiskamerbeestj (je)

Zelfs al in kleine kroegen mee gespeeld!

the sure thing
20 mei 2008, 22:49