PDA

View Full Version : Blues - Texas Flood -SRV



JorisBos
20 mei 2008, 22:13
Aanschouw hier onze versie van het magistrale nummer van Stevie Ray Vaughan : Texas Flood. Zonder cowboy-hoed maar met Double Trouble :P

Wat vinden jullie? Op- en of aanmerkingen? :)

http://nl.youtube.com/watch?v=zMR6m5RuPbg

rickert
20 mei 2008, 22:57
Gaaf man!!!

bass blom
20 mei 2008, 23:05
goed hoor, zo'n tele.. ook al zit er een gleuf in en hummies het blijft toch als een tele klinken!

hendrix2
20 mei 2008, 23:22
Cool!
Heel goede uitvoering van een fantastisch nummer!

edit: zie ik het goed dat je geen plectrum gebruikt?

new deep
21 mei 2008, 08:46
Klinkt zeer goed, althans de gitaar en zang. De drums zijn echt wat minder naar mijn smaak. (qua timing en algehele bekken-'instabiliteit'/sound met name)

Bouke
21 mei 2008, 08:52
Yo JeeBee! Klinkt weer lekker man!

Bouke

MarkV
21 mei 2008, 09:08
Klinkt goed hoor. Verbazingwekkend hoe die Thinline (toch?) tele toch als een Fender klinkt. Kan je die buckers splitsen naar single coils?

Goede en leuke performance hoor!

JorisBos
21 mei 2008, 10:02
@MarkV
Nope, ik kon de humbuckers niet splitsen, wel had ik er een Kinman single-coil tussen in gemonteerd voor een meer tele sound.

@new deep
Thanks voor je comment, ik zal het even naar de drummer doorspelen. Wat bedoel je precies met die bekkens instabiliteit? Ben ik wel benieuwd naar.

@hendrix2
Thanks! Jep, vaak speel ik de clean stukken met m'n vingers en tover ik m'n plectrum tevoorschijn zodra ik de overdrive intrap. Met m'n vingers kan ik meer accenten leggen in dynamiek vind ik zelf...

Thanks heren!

meul
21 mei 2008, 10:14
Hee Joris,

Sja, blues van niveau! erg..erg fijn gespeelt!

gr, jan

Sterik
21 mei 2008, 11:29
wow, wat een dynamische sound heb je, echt goed
ik ben alleen niet zo'n fan van, hoe je zeg je dat, die korte noten achter elkaar (staccato heet het dacht ik)
je bends zijn ook geweldig

als je nog een optreed in het noorden, groningen ofzo, kom ik zeker even langs

benwave
21 mei 2008, 17:53
Goed gedaan klinkt fantasties.
En weer een bewijs dat het geluid uit je vingers komt