PDA

View Full Version : Hallo allemaal



Lorenzo
20 mei 2008, 18:49
Hallo allemaal,

dit is mijn eerste post hier.
Ik ben dus Lorenzo en al tal van jaren bezig met gitaar spelen.
Ik hou vooral van rock muziek (metal, rock, bleus & metal), en heb zelf een rock coverband genaamd Red Voodoo.

Ik heb vooral Ibanez gitaren, en ik ga hoogstwaarschijnlijk mijn USA Fender DLX ruilen tegen een Gibson Faded.
Ik heb gemerkt dat er hier tegen en voorstaanders zijn voor deze gitaar.
Je bent het mooi of lelijk, puur z/w dus :)

Vrijdag aanstaande ge ik de gitaar uittesten en is kijken wat hij doet en vooral niet doet.
Tja ik vind hem ook niet echt mooi, maar ik ga vooral voor de sound, we zien wel.
Die gast stelt een mooie ruil voor, plus hij betaald een mooie som bij, afwachten dus :lp:

Zo dit was het dan,

groeten,
Lorenzo

Harry
22 mei 2008, 17:17
hoi Lorenzo, succes met het testen en welkom hier!

hansli
22 mei 2008, 23:38
Hallo allemaal,
Ik heb vooral Ibanez gitaren, en ik ga hoogstwaarschijnlijk mijn USA Fender DLX ruilen tegen een Gibson Faded.
Ik heb gemerkt dat er hier tegen en voorstaanders zijn voor deze gitaar.
Je bent het mooi of lelijk, puur z/w dus :)

he lorenzo, welkom

gibson is het ding, fender zuigt...... :hippie: :hippie: :hippie:

maarreh, neem dit niet al te serieus hoor, het is net zoiets als voor feyenoord of ajax zijn, ik vind gibson het echte ding, en fender meer een luxepaardje, het zijn allebei fijne merken, maar ja, smaakkwestie.....

Lorenzo
25 mei 2008, 09:18
Bedankt om mij welkom te heten ;).


Ik heb dus de Gibson BFG nu, deze gitaar heeft een waanzinnige rock/metal sound.
Hier wat info over de gitaar: Gibson (http://www.gibson.com/en-us/divisions/gibson%20usa/products/lespaul/bfglimited/)

Ik ben er zeer tevreden over :gitarist: