PDA

View Full Version : Hallo allemaal



RonaldVersluis
20 mei 2008, 17:47
Ik kijk redelijk vaak op dit forum om informatie te zoeken over gitaren, versterkers en effecten dus ik dacht kom ik meld me is aan.
Ik zal even wat overmezelf vertellen, muziekale achtergrond enzo.

Ik ben 25 jaar oud en speel nu ongeveer een jaar serieuus gitaar.
Dit is misschien een beetje laat maar ik speel vanaf mijn 15 toetsen in verschillende bands. Toen ergens een jaar of twee en een half terug mijn laatste band uitelkaar gingheb ik met wat vrienden een nieuwe band opgericht. Ik uiteraart op toetsen maar onze gitarist stopte ermee na een half jaar en we konden geen goede vervanger vinden en omdat ik nog een gitaar had liggen(deed in andere bands wel is wat ritme partijen mee) heb ik besloten om de gitaar op te pakken. Ik speel momenteel gitaar in twee bands, moments gate(de zojuist besproken band) en in een nog naamloze band van een gitarist waar ik vroeger mee heb samengespeelt.

Met moments gate maken we een soort van vage prog metal.
You tube filmpje voor de geintresseerde :) http://www.youtube.com/watch?v=TRSqVtSXOxI
Met de andere band meer hard rock(denk aan deep purple, savatage achtige dingen)

Verder wijnig te melden, misschien is mijn huidige gear nog intressant:
Esp H207 (7 snaar)
Schreckter T 7 (ook een 7 snaar van het type ben ik overgens niet zeker)
Epiphone les paul (dimarzo tonezone in de brug, klinkt erg vet :cooler: )

Marshall VS15 (oefenversterker)
Marshall Valvestate 100 watt 2x12(weet type niet uit mn hooft maar deze gaat binnenkort weg, is niet mijn geluid, ga denk ik een laney VH100r kopen)

wat effecten:

Crybaby, EH phaser, Boss metal zone(kut pendaal, maar gaaf voor analoge synths:) ) digitech valve effect.

Dat was het zoŽn beetje wel, zie jullie op et forum! :hippie:

rocker_71
21 mei 2008, 15:33
Welkom!!! .