PDA

View Full Version : Bassist zoekt band omg. Almere



Quasimodo
20 mei 2008, 12:05
Ik ben 45 jaar en op zoek naar een band in de omgeving van Almere. De muziekstijl waar ik absoluut niet van hou is hardrock, metall, e.d.

Sorry, maar is niet mijn smaak.

Mijn muzieksmaak varieert van Alicia Keys tot Carlos Santana, van Damien Marley tot Tupac, van Sade tot Blue Oyster Cult, van Bob Marley tot Wishbone Ash. Dus ja, niet één bepaalde voorkeur.

Reageer maar, dan zie we wel.

Quasimodo
24 mei 2008, 19:23
Ondanks het ontstellende grote aantal reacties alhier: 0,0! 8-), heb a.s. woensdag toch een auditie bij een rock/blues/soul-coverband.

Nu maar hopen dat het klikt en dat ik de test goed doorsta.

:rockon:

Makor1966
24 mei 2008, 23:01
Succes dan maar Quasi :rockon:

Quasimodo
24 mei 2008, 23:36
Dank jewel!

Quasimodo
28 mei 2008, 10:13
Gisteravond auditie gedaan en jawel, bultrug mag als basgitarist fungeren in de blues(-rock) & soul band Keep It Simple (http://www.keepitsimple.ontheweb.nl/). Tsjonge wat heerlijk om weer in een band te spelen! De band bestaat uit een drummer, gitarist, toetsenist, zanger-en bluesharpist en dan nu een bassist. Het klikte meteen dus we waren er snel uit.

Ik was wel gespannen aangezien ik 3 jaar niet gespeeld heb ivm fysiek ongemak en net pas 4 weekjes geleden weer het bassen heb opgepakt. Eerst mijn bas en amp ontstoft, bas afgesteld (de hals was zo hol als als ik weet niet wat) en toen weer begonnen met toonladdertjes. Gelukkig was ik het nog niet verleerd. De vingers van de linkerhand waren eerst wat stram, maar gaat steeds beter.

Dus bultrugs zoektocht is voltooid! :metal: