PDA

View Full Version : LTD RA-600 Black



RoCkMeIsTeR
20 mei 2008, 09:47
wat vinden jullie van deze gitaar?:)
iemand die (in mijn ogen) 't geluk al gehad heeft om dit beestje te bespelen?:)

let me know.

pic:
http://www.guitarshop.net/esp/RA-600.jpg


efkes adden, maar voor mij is dit de beste gitaar qua bespeelbaarheid en elementen,

m.a.w. naast' t feit dat 't 'n LTD is, zou deze dan onder andere ook andere sounds aankunnen? (denk bv aan'n meer hardrock sound
: AC/DC, foo fighters, rage against the machine...)

alvast bedankt :p

Dark_Tranquillity
20 mei 2008, 10:12
Hoe ben je er zo zeker van dat dit het beste voor je is als je hem nog nooit hebt geprobeerd?

De 600 signature series zijn degelijke gitaren, maar ik vind dat je iets te veel betaald voor de naam van de artiest.

omni
20 mei 2008, 14:12
Plus het feit dat 'ie maar 1 pickup heeft, dat kan voor die betreffende gitarist binnen zijn stijl goed werken, maar als je ook andere dingen wil spelen dan is dit misschien te beperkt. Ik zou in ieder geval niet zonder hals element kunnen.

Dark_Tranquillity
20 mei 2008, 14:34
Daar is zelfs mijn mening over verdeeld. Op mijn RR heb ik alleen het brug element maar aangesloten, en dat gaat prima. Maar op mijn nieuwe Soloist is de hals pickup inderdaad onmisbaar, heerlijke bleusy clean en een donkere distortion. Dus tja, soms kan het prima op het brug element, maar anderzijds kan het halselement onmisbaar zijn voor een gitaar.

Malle Eppie
20 mei 2008, 14:55
Lijkt mij een zeer mooie no-nonsense gitaar! Echt een plank om flink mee te raggen, Rob Arnold style!

Speel thuis op een Squier met alleen maar een brugelement en dat gaat prima. Met de volumeknop kan je ook heel wat bereiken. In mijn muziekstijl komen dan ook weinig clean en zelden blues of jazz achtige stukken voor. Voor die enkele stukken clean draai ik gewoon de volume knop wat dicht (Eddy van Halen style!)

Als je toch in het Chimaira straatje speelt heb je hier een goed afgewerkte en mooie axe aan!

YannickH
20 mei 2008, 19:32
ik heb de gitaar wel in actie gezien maar zelf bespeeld niet.ik heb de kh 602 en ik denk dat er niet zoveel verschil tussen zit.dus als er niet veel verschil tussenzit is hij super :satisfie: mooie gitaar is het!!

Soulflyhigh
20 mei 2008, 20:10
Lijkt mij een erg vette gitaar. Ik gebruik alleen de nek hum nogal veel dus voor mij niet echt een optie. Je krijgt wel kwaliteit. Ebben toets, neck tru en een EMG. Let er alleen wel op dat dit een 2008 model is dat nog niet alle modellen (lees maar sommige wel) van ESP / Ltd leverbaar zijn in Europa.