PDA

View Full Version : Farruca... Mijn eerste lol!



Indio
19 mei 2008, 22:34
Ben een tijdje niet meer op dit forum geweest... gelukkig heb ik nu weer tijd gemaakt :rockon: . Voor de Flamenco liefhebbers heb ik ff een leuke Farruca voor beginners gedropt lol! Ikzelf heb nu 4 jaar les van een ervaren Flamenco gitarist.... tja kan ik van mezelf nog niet zeggen(maar na veel studeren een stuk verder). Hier een Farruca wat ik 3 jaar geleden eens heb opgenomen en later gedurft te plaatsen ... verwacht niet teveel.
groetjes uit Eindhoven.
http://nl.youtube.com/watch?v=3JFo5P-ZOak

Pais
20 mei 2008, 13:39
Leuk, weer wat flamenco op het forum! Klinkt erg traditioneel, mooi hoor!
Ik ben de laatste tijd ook veel farruca aan het spelen. Ik post er gauw wel een stukje van.
Heel mooie palo, beetje vergeten soms lijkt het wel.

VHsologitarist
21 mei 2008, 00:18
eindhoven de gekste!! haha

ennuh.. bewuste keuze voor de akoestiek?? badkamertje ;)
Leuke farruca, was halverwege die van paco pena (toque) maar moet m nog verder instuderen...
Misschien ook een aanrader voor jou.

Ben benieuwd hoe je na 4 jaar verder speelt..

koella
22 mei 2008, 21:06
Dus dit was n 1 jaar les ?
Goed hoor.

Don Capo
23 mei 2008, 07:56
Leuk hoor! Vooral het badkamer effect:)

Sabicas als ik me niet vergis? Knap na 1 jaar les!

Ben benieuwd naar het vervolg.

Indio
30 mei 2008, 20:56
Thx voor de reakties beste mensen... hahaha alleen van de Flamenco gitaristen? :B Tja ik vind dit een stukkie Farruca wat niet erg hoog ligt .. je kan zelfs duidelijk horen dat ik toen zelfs wat steekjes liet vallen. Nu een paar jaar later merk ik dat er gelukkig eindelijk wat vooruitgang komt na al die lessen. Nu ben ik bezig met een Tango van Tomatito, ik kan alles lekker pakken alleen nog niet volledig op de Compas. Nog ff geduld zeg ik steeds tegen mezelf... maar soms aaaaaaaaaargh!!!! hahahaha :stop:
Respect voor de de pro's ..zoveel stijlen en zoveel zweten, nooit tevreden zijn is een genot maar marteling voor ons die Flamenco studeren :dance: De beloning is groot (Paco de Lucia)

Indio
30 mei 2008, 20:59
Tja de badkamer was er voor me omdat mijn vrouwtje beneden een filmpje zat te kijken. Gelukkig werd ik beloond met het geluid wat mijn (toen) Alhambra 2C klassiek ff liet horen :hippie: `klonk best wel Flamenco zo hahahaha.

VHsologitarist
31 mei 2008, 00:39
Hey indio,

Heb dit ff snel uitgezocht op gehoor.. weet niet of hij dit zo ook speelt, maar bedoel je deze tangos van tomatito?

sorry voor crappy beeldkwaliteit ;)
http://ca.youtube.com/watch?v=b6fEqc33d3I

gr
fer