PDA

View Full Version : inslag moeren?



jan jansen
18 mei 2008, 19:31
Waar kan ik die (in)slagmoeren kopen voor gebruik in een kast?Gewone bouwmarkten hebben ze niet,iemand een naam (van de shop/zaak)waar ze te verkrijgen zijn?

JJ

Renin
18 mei 2008, 19:37
De gamma heeft ze wel. Bij de bouten en de moeren.

Fender75
19 mei 2008, 11:42
Inderdaad, bijna elke bouwmarkt, maar bij de Gamma/Praxis heb je de meeste kans. Heb ik ze ook gehaald volgens mij..:)

jan jansen
19 mei 2008, 18:02
Inderdaad, bijna elke bouwmarkt, maar bij de Gamma/Praxis heb je de meeste kans. Heb ik ze ook gehaald volgens mij..:)


Beetje vreemd dan,in Heerenveen bij de gamma echt door de gehele voorraad heen gegaan een week geleden en helemaal niets te vinden...,

JJ

JohnLord
19 mei 2008, 18:05
Naast Gamma Heerenveen heb je Formido, Praxis en Welkoop, als dat niet lukt weet ik het ook niet meer.

hadv
19 mei 2008, 18:35
een gewone ouderwetse doehetzelver/ijzerwinkel/houtzaak

jan jansen
19 mei 2008, 18:53
Naast Gamma Heerenveen heb je Formido, Praxis en Welkoop, als dat niet lukt weet ik het ook niet meer.

Yep,de Formido altijd ruim in hun assortiment ijzerwaren had ze ook niet.De praxis ben ik ook geweest die had wel een frees waar ik naar op zoek was en welkoop....moet je niet komen voor dit soort zaken.

Zal idd eens op zoek naar een ouderwetse degelijke ijzerwaren zaak...maar eens in Leeuwarden op zoek gaan.

JJ

JohnLord
19 mei 2008, 21:24
Ik kocht ze bij Welkoop..... Jubbega!