PDA

View Full Version : Gitarist bied zich aan (classic) rock/ blues omg. Eindhoven



stefan_m_85
18 mei 2008, 15:46
Hallo

Speel al een jaar of negen gitaar, zowel acoustisch als elektrisch. Zit sinds ik verhuist en begonnen ben met werken ben nu alweer een tijdje zonder band, maar begint toch weer te kriebelen!

Mijn interesse ligt bij blues en classic rock: Pink Floyd, Rolling Stones, AC/DC, Van Halen, Jimi Hendrix, alles met wat lekkere solo's! Zou graag in een band terecht komen waarin lol hebben, en wat bekende covers spelen vooraan staat.

Ik woon momenteel in Eindhoven, dus makkelijkst zou iets in die buurt zijn ;) Ooit wel eens in wat kleine bandjes gespeeld, maar nog niet echt benoemenswaardige podiumervaring.

general.failure
24 juli 2008, 12:13
Hoi
Ik zag dat je een band zoekt. Dat treft. Wij zoeken een gitarist.
We oefenen in Weert, dat moet toch te doen zijn vanuit Eindhoven? (op donderdagavond)

Volgens mij voldoen we volledig aan jouw verzoek. Veel lol, de goeie covers, geen echte prestatiedrang om nummer 1 te worden, maar net toch serieus genoeg om een keer of 2 per jaar (low level) op te treden.

Voor het Kadavert-gevoel, de setlijst en zo, zie www.kadavert.nl

Ik heb de site nog niet bijgewerkt, maar de vacature is voor de positie van Serge, die vanwege verhuizing en ander werk (drukdrukdruk) helaas moest stoppen.