PDA

View Full Version : Butthole Surfers



Joey Handsome
17 mei 2008, 19:09
The Butthole Surfers have begun announcing summer tour dates. The band will be in the US in June, before heading to the UK and Europe in July. Dates for the European tour are expected soon.

Iemand hier die ze kent?

Wordt vervolgd.

piet elektron
17 mei 2008, 21:49
Te gek :jam: , ik had al zo'n vermoeden dat ze deze kant op kwamen. Ik wist niet eens zeker of ze nog bij elkaar waren.. Gibby Haynes was bezig met een soloproject onder de naam "Gibby Haynes and His Problem", maar ik heb daar verder niks van gehoord..Ik heb ze jaren geleden in Paradiso gezien, en oudere concerten zijn legendaries, met twee drummers en een naakte danseres, en heel dopie allemaal...Gisteren was ik overigens nog bij Ween (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=107406) die er ook wat (http://nl.youtube.com/watch?v=Dyh5v_GizaY&feature=related) van kunnen, en ook altijd de BHS noemen als grote inspiratiebron.. Ik kan niet wachten :cheerup:

Rinze
17 mei 2008, 22:40
Ik heb ze 25 jaar geleden gezien, toevallig voor twee weken "Lady Sniff" van Limewire gehaald, goeie herinneringen aan. Destijds vonden veel mensen het maar banaal, optreden was ook lachen: Gibby had een jurk aan met allemaal knijpers erop, aan het eind van de show had ie helemaal niks meer aan. Hij besmeurde zichzelf ook met rode troep en de gitarist had geen gitaar band dus die kroop de hele tijd als een schijtende kip over het podium :seriousf:

piet elektron
18 mei 2008, 11:50
Ik heb ze 25 jaar geleden gezien, toevallig voor twee weken "Lady Sniff" van Limewire gehaald, goeie herinneringen aan. Destijds vonden veel mensen het maar banaal, optreden was ook lachen: Gibby had een jurk aan met allemaal knijpers erop, aan het eind van de show had ie helemaal niks meer aan. Hij besmeurde zichzelf ook met rode troep en de gitarist had geen gitaar band dus die kroop de hele tijd als een schijtende kip over het podium :seriousf:

Lachen. Lady Sniff is het eerste wat ik ooit van ze hoorde, geweldig nummer. Ik zat toen nog op de havo, ergens rond 1990 ofzo. Bestaan ze overigens al zo lang, dat jij 25 jaar geleden naar een concert bent geweest?

Fuhgawz
18 mei 2008, 18:23
HAHA kickass!! Ik ga ze checken als ze niet te ver uit de richting spelen.. :cooler:

DJ_HOEK
20 mei 2008, 00:09
gaaf!! ga ik zeker checken als ze in de buurt zijn.
"who was in my room last night"! nog steeds een van mijn favoriete nummers :rockon:

Rinze
20 mei 2008, 00:11
Lachen. Lady Sniff is het eerste wat ik ooit van ze hoorde, geweldig nummer. Ik zat toen nog op de havo, ergens rond 1990 ofzo. Bestaan ze overigens al zo lang, dat jij 25 jaar geleden naar een concert bent geweest?

Nou, het zal 85/86 zijn geweest, schat ik, dus dat valt nog mee. Ben ik toch nog niet zó oud.

TimmU
20 mei 2008, 00:33
Yeah, gave band .

Joey Handsome
20 mei 2008, 12:49
gaaf!! ga ik zeker checken als ze in de buurt zijn.
"who was in my room last night"! nog steeds een van mijn favoriete nummers :rockon:

Lekker nummer is dat ja, net als Goofy's Concern.

Joey Handsome
4 juni 2008, 14:12
Update: http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=70322&disciplineid=muziek

JipStoop
4 juni 2008, 20:14
Ik ken de muziek verder niet, maar ik zou alleen al gaan voor een Butthole Surfers t-shirt :)

Rinze
4 juni 2008, 20:17
Ik had vroeger een t-shirt van de Sperm Birds. Altijd leuk wanneer een cassiere vroeg wat erop stond :cooler:

Fuhgawz
4 juni 2008, 20:24
Waaah, the Heads in het voorprogramma. Die band is echt geweldig!! :D

Joey Handsome
4 juni 2008, 21:27
Ken ik niet, maar da's dus ook cool? Ik ga er zeker heen in ieder geval.

Joey Handsome
2 juli 2008, 16:09
FF bumpen, iemand al een kaartje? Zit nog ff te kijken of ik ga, gaat waarschijnlijk niemand die ik ken. Alleen is ook zo saai.

stonerdaf
2 juli 2008, 17:10
Heb ze leren kennen door hun "Hairway To Steven".

Magistrale plaat.

JipStoop
3 juli 2008, 11:05
Kaartje is binnen :cooler:


19 euro is nog te doen (kaartje + melkweg abonnement)

Is die oude zaal van de Melkweg groot ?
Geloof dat ik alleen in die nieuwe(re) zaal geweest ben (Volbeat :))

Joey Handsome
3 juli 2008, 11:17
Nee, is niet zo heel erg groot, maar dat beschouw ik als een voordeel. Sta je er wat dichter op en ben je sneller bij de bar.

JipStoop
3 juli 2008, 11:19
Ik hoop op een verkoopstand, met shirt en cd's :)
Ik wil graag een Butthole Surfers t-shirt.

Joey Handsome
3 juli 2008, 11:20
Ja ik ook! Die staat er sowieso wel hoor.

JipStoop
3 juli 2008, 11:23
Hoera !


(12345)

Tupelo
3 juli 2008, 13:30
Oude birthdayparty toch..?

Joey Handsome
3 juli 2008, 13:31
Bedoel je die Nick Cave band?

Tupelo
4 juli 2008, 20:53
Ja geloof het wel... tenminste, weet zeker dat ik dat bedoel... maar niet helemaal of zij dat zijn... ik meen van wel..

Joey Handsome
4 juli 2008, 21:55
http://en.wikipedia.org/wiki/Butthole_Surfers

Denk het eigenlijk niet. Birthday Party is wel gaaf trouwens.

Ricochet
5 juli 2008, 12:31
Is m'n post met die link met LEGALE boots nou verwijderd? Pfff...ik post nog eens :sneaky:

Joey Handsome
5 juli 2008, 14:47
Is m'n post met die link met LEGALE boots nou verwijderd? Pfff...ik post nog eens :sneaky:

Wil je me die link anders even pm-men? Ik zat op m'n werk, dus ik kon hem niet opslaan. Wat een gezeik weer zeg... Ook gewoon niets erbij zetten, maar gewoon stiekem weg halen. Echt triest.

Ricochet
5 juli 2008, 15:59
Je hebt PM :-)

Is ook te vinden via de muziek-sectie van http://www.archive.org
En allemaal erg legaal. Vaak door de band zelf of met permissie ge-upload.

Joey Handsome
5 juli 2008, 16:06
Dank je. Zal eens kijken wat er nog meer voor leuks tussen staat.

JipStoop
14 juli 2008, 18:30
Nog 1 dagje :)

Hopelijk verkopen ze daar ook de Wooden Shjips plaat, die wil ik graag hebben...

Joey Handsome
16 juli 2008, 13:14
Zo, dat was me wat.

The Heads vond ik erg cool. Goede noise, goede bassist ook zeg.

Wooden Sjips vond ik hippie crap, saai en soft. Deed het niet echt die avond voor mij.

Die koters waren grappig. Allemaal volgens boekje rocken, weinig echts aan. Devo cover was gaaf, maar ik houd nou eenmaal erg van Devo. Die cover van Black Flag kwam echt niet over. Dat was net even te stoer voor ze.

Butthole Surfers waren echt goed vond ik. Keihard in de pit gestaan en wel 20 keer op m'n bek geflikkerd. Combinatie van geen profiel onder de schoenen en teveel bier op de vloer.

Nog staan lachen met een of ander wijf die bij die kliek van Dikke Dennis hoorde. Leuke avond hoor.

JipStoop
16 juli 2008, 15:31
Ik vond The Heads en Wooden Shjips erg goed. Die kinderen konden mij niet veel boeien. Die act met die witte overals (was dat Devo?) was wel heel erg tof :)
En Butthole surfers vond ik ook wel goed, alleen jammer dat die kinderen meespeelden. Die mevrouw achter de trommels stond er wel heel verveeld bij moet ik zeggen.
Verder heb ik nog 2 Wooden Shjips cd's gekocht en een t-shirt van Wooden Shjips en van Butthole Surfers (die rode).

Joey Handsome
16 juli 2008, 15:40
Was inderdaad met die witte pakken, dat nummer van Devo. Ze speelden het nummer Uncontrolable Urge. Is gaaf hoor, download maar eens het album Q: Are We Not Men? A: We Are Devo!

Ik heb het witte Butthole Surfers shirt gekocht, daar stond immers het grootst Butthole op.

Was echt een topavond, wat ook wel mocht voor dat geld. Maar man, wat zit ik brak op m'n werk nu...

JipStoop
16 juli 2008, 15:42
Same here :)

Om 2 uur lag ik in bed, om 10 uur moest ik werken. 22,50 voor de hele avond parkeren :o
Maar ja, zelfde was ik kwijt met een treinkaartje.