PDA

View Full Version : wat te doen,help!?!



frenny
17 mei 2008, 17:35
dag mensen,

ik wil een eerste gitaar kopen,( een echte leek op het gitaar gebied)
heb een aantal leuke les paul modellen gezien (internet) voor een aardig prijsje,maar ik weet niet of het een goede gitaar is,zouden jullie mij verder kunnen helpen?? dit is de link die ik zag : http://nl.musicianuniversity.com/Gitaar/GXLP3045.html

is het de moeite waard te kopen,of hebben jullie andere tips of links voor een betere eerste gitaar

mijn intresse ligt toch bij rock muziek (guns n roses voornamelijk)
hoop dat jullie me op weg kunnen helpen

alvast bedankt groeten frenny

Ibanez666
17 mei 2008, 17:39
wat is je budget? Wat voor versterker en welke effecten heb je?

Blend
17 mei 2008, 17:40
kerel, ben je blind of dom? ik vraag me af hoe mensen nu nog die stickeys en alle informatie mbt posten kunnen mislopen...
luiheid?

ps, welkom :satisfie:

Lethalis
17 mei 2008, 17:42
Misschien kun je beter naar een winkel gaan, zoals Feedback. Daar kun je gitaren uitproberen en zo een mening vormen.

Guns N' Roses is ook 1 van mijn favoriete bands trouwens. Zowel oud als nieuw. Heb laatste show van Velvet Revolver nog gezien in Amsterdam!

Groeten,
Marc

Jdrokker
17 mei 2008, 17:44
moi,

ik ken dat merk niet maar als hij eerst 499 is geweest zal hij wel goed zijn in mijn ogen :hippie:

olaf reijnders
17 mei 2008, 17:57
Adviesprijs zegt niets. Voor die prijs (adviesprijs dus) koop je gemakkelijk een Epiphone.

Ik vind het ook verdacht dat er nergens een merk te bekennen is.

nevyn292
17 mei 2008, 17:58
god zeg, kunnen we alsjeblieft stoppen met al die onzinnige eerste gitaar topics?

ik ging gewoon naar de winkel en zocht iets moois uit, er is zelfs een heel faq voor gemaakt!


:sneaky:

GeofJackon
17 mei 2008, 18:00
Ah dat afprijs smoesje. Geloof me, dat zegt niets over de kwaliteit. De verkoper maakt nog altijd heel wat winst.

Tubescreamer
17 mei 2008, 21:14
De FAQ dus waarover gesproken is: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=108302
Doe je best :satisfie: .