PDA

View Full Version : Skillah zoekt voorprogramma



Vito
19 februari 2003, 22:33
Wie wil ons voorprogramma verzorgen. We zoeken een metal band (death/doom/trash etc.) Ik wil graag een vette metalavond organiseren. Dus geen direct/POD/LIMPBIZKIt look a like bands.
PA en backline word geregeld en consumptiebonnen. Het is in geldrop...omgeving eindhoven dus...
Datum moeten we nog ff prikken. op een zondag of een vrijdag.ff kijken wann alle 3 of 4 bands kunnen

meer informatie: Videfiets@hotmail.com

joek.dnsq.org < zaal

Groeten Jaap van Ekert

FNaRK
19 februari 2003, 22:50
hoe death / trash moet het zijn ??
Mag het ook een ietwat gedateerde 80' metal zijn ?

Check anders ff de website
http://www.roadkill.nl

moretel
19 februari 2003, 23:31
Gedateerd ?
Alles wat oud is wordt weer modern, jullie zijn er alleen vroeg bij :smile:
Als ik Vito een tip mag geven en ik heb jullie al tweemaal gezien, boeken die hap, alleen vind ik consumptiebonnen wel wat mager hoor.
Tis niet om de hoek.

Noctiis
20 februari 2003, 10:25
Heidevolk heeft ook wel interesse: http://www.heidevolk.tk

Vito
20 februari 2003, 16:45
Op 2003-02-19 22:31, schreef moretel:
Gedateerd ?
Alles wat oud is wordt weer modern, jullie zijn er alleen vroeg bij :smile:
Als ik Vito een tip mag geven en ik heb jullie al tweemaal gezien, boeken die hap, alleen vind ik consumptiebonnen wel wat mager hoor.
Tis niet om de hoek.


wie heb je 2 maal gezien?
ik heb de mp3's van roadkill geluisterd en het klinkt idd heel lekker..maar ik kan er geen geld voor vragen... ze zorgen voor backline en drank.. en verder is het gewoon goeie muziek maken dus.....het is ook niet mijn bedoeling om er iets aan te verdienen...

moretel
20 februari 2003, 22:36
Roadkill heb ik tweemaal gezien, spelen erg strak en is een prima band, geen technisch machtsvertoon maar gewoon lekkere metal, wordt tijd dat ze eens de regio ontvluchten.

FNaRK
20 februari 2003, 23:05
dank :grin:
alleen hebben we sinds kort besloten dat we niet meer gaan spelen voor een kratje bier en een krentebol.....
duz helaas ?
(ga het uiteraard nog wel ff in de groep gooien, wat meer info over lokatie / gelegenheid / andere bands is welkom)

Vito
21 februari 2003, 10:53
das jammer dan..
zo'n zaaltje heeft het geld niet om er iets voor te geven...het is allemaal voor de leuk en niet voor het geld..

Groeten Jaap

Noctiis
21 februari 2003, 11:06
Heidevolk blijft ook nog geinteresseerd hoor! http://www.heidevolk.tk

moretel
21 februari 2003, 11:12
Onze oefenburen zie ik vanavond , zal eens vragen of ze geinteresseerd zijn,

hier is hun site

http://www.priapis.com/

Roadkill : zij treden ook op tijdens de regio helden.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2003-02-21 10:12 ]</font>

Vito
22 februari 2003, 01:44
Kheb jullie al een mailtje gestuurd jullie zijn nl de 3de band :smile:

Groeten Jaap

check je mail dus





Op 2003-02-21 09:53, schreef Vito:
das jammer dan..
zo'n zaaltje heeft het geld niet om er iets voor te geven...het is allemaal voor de leuk en niet voor het geld..

Groeten Jaap

Vito
22 februari 2003, 01:45
o foutje... dat bericht was voor heidevolk!

FNaRK
22 februari 2003, 12:41
Op 2003-02-21 09:53, schreef Vito:
das jammer dan..
zo'n zaaltje heeft het geld niet om er iets voor te geven...het is allemaal voor de leuk en niet voor het geld..Groeten Jaap
----------------------------------

Is idd jammer, maar we hebben het jaren gedaan: spelen voor niets of net iets meer. We spelen idd vnl voor de gein, uiteraard staan we het liefst op het podium maar er komt een moment dat je moet stoppen met geld toeleggen op optredens :sad: Gaat m.i ook een beetje om je "professionele uitstraling" ..........wij pretenderen een goede band te zijn, daar mag best voor betaald worden.

Bottomline is eigenlijk ook dat we voor de zomer de eerste full lenght CD op willen gaan nemen en we nu eindelijk alles willen bekostigen uit de band-kas .

Vito
24 februari 2003, 13:51
Op 2003-02-22 11:41, schreef roadkill:

Op 2003-02-21 09:53, schreef Vito:
das jammer dan..
zo'n zaaltje heeft het geld niet om er iets voor te geven...het is allemaal voor de leuk en niet voor het geld..Groeten Jaap
----------------------------------

Is idd jammer, maar we hebben het jaren gedaan: spelen voor niets of net iets meer. We spelen idd vnl voor de gein, uiteraard staan we het liefst op het podium maar er komt een moment dat je moet stoppen met geld toeleggen op optredens :sad: Gaat m.i ook een beetje om je "professionele uitstraling" ..........wij pretenderen een goede band te zijn, daar mag best voor betaald worden.

Bottomline is eigenlijk ook dat we voor de zomer de eerste full lenght CD op willen gaan nemen en we nu eindelijk alles willen bekostigen uit de band-kas .


als je deze doelen al hebt liggen heb je inderdaad het recht om er geld voor te vragen. wij willen ook een goede demo op gaan nemen en wij zullen dan ook zowiezo geld vragen voor optredens. maar het feit is nu alleen dat ik er geen geld voor kan krijgen. dus verder met alle respect. je bracht het alleen niet subtiel :smile:
wij hebben ook vaak zat geld gekregen voor optredens...allemaal mooi in ut spaarpotje..
groeten jaap