PDA

View Full Version : Verkooppunten Jagmaster



Ghan_!
16 mei 2008, 23:14
Hey allemaal,

Ben van plan om een squier jagmaster te kopen, weet iemand een muziekwinkel die jagmasters verkopen? Het liefst vlakbij Tilburg of Nijmegen of Turnhout.
En hoeveel kosten ze dan? Ik heb een aantal site's bezocht en de prijzen waren nogal verschillend.

Alvast bedankt,

Ghan :hippie:

Bram+
16 mei 2008, 23:32
Radiobeurs in Tilburg of Schreeven in Nijmegen? Telefoontje waard misschien. Er is niet echt een gebrek aan muziekhandels in die buurt.

Jim Haagmans
17 mei 2008, 11:32
Radiobeurs in tilburg inderdaad. Mochten ze hem niet op voorraad hebben kan je altijd vragen of ze hem laten komen, die mensen willen je ook alleen maar helpen ;)

Ghan_!
20 mei 2008, 17:36
Bedankt voor de tips!

Ik ben al naar Schreeven geweest vorig maand, maar daar hadden ze geen jagmaster.

Grtz, Ghan

Bram+
20 mei 2008, 17:46
Ook niet te bestellen daar? Prijs zal wel tussen de 300 tot 450 liggen of zo?

fredv
25 mei 2008, 17:13
He Ghan,

Goeie keus!

Ik heb er zelf ook een en speel er veel op.

Let op: de meeste jagmasters die je nu nog in de winkel tegenkomt, zijn made in China. Als je er een tegenkomt "made in japan", en dan zeker de "vista series" (staat op de kop), dan heb je een extra goede. Misschien is het ook nog wat voor je om bijvoorbeeld via marktplaats (of ebay duitsland) te proberen zo'n japanse vista jagmaster te kopen. Dat is nl gewoon een echte japanse Fender jaguar body + hals, maar dan met andere slagplaat en electronica. Die hals daarvan voelt echt te gek. Maar ik moet zeggen: ik heb zelf nog nooit een chinese in handen gehad. Bedenk wel dat de inruilwaarde van die chinese waarschijnlijk een stuk lager ligt, als je ooit nog eens wat anders wilt.

Veel succes met zoeken!