PDA

View Full Version : Aangeboden: Gitarist, Delft



koentjo
16 mei 2008, 21:47
he, ik ben Koen

Door de weeks wonend in delft, ook af en toe gedurende de weekenden.

Ik speel iets minder dan 5 jaar gitaar, veel verschillende stijlen geleerd.
Ik hou zelf vooral van Blues en rock, hard rock gaat er ook wel door.
daarbij is een lekkere funk ook nooit mis :).

geinspireerd door:
John Frusciante, Jimi Henrdrix, Rory Gallagher, Mathew Bellamy, Tom Morello, "Smokin'" Joe Bonamassa, Steve Ray Vaughan, Stray Cats (Brian Setzer) en vele andere

nog wat andere info over mezelf:
ben bijna 19, studeer bouwkunde, equipment: ibanez sz320 mh (zowel sCoil als humbucker) marshall valvestate 265.

misschien is iemand in de buurt zoekende, ik hou me aanbevolen.

groetjes,

koen

FNaRK
18 mei 2008, 15:03
he, ik ben Koen

daarbij is een lekkere fuck ook nooit mis :).

koen

daar is zeker nix mis mee, ik zou alleen dan je bericht op een ander forum plaatsen :stop:

koentjo
18 mei 2008, 21:47
daar is zeker nix mis mee, ik zou alleen dan je bericht op een ander forum plaatsen :stop:

lol, had et niet door :P
thx voor de aanwijzing.

...editting...

guitartub
25 mei 2008, 11:33
Is dat tentenkamp een beetje gezelli? Daar moet dan toch wel een F*** te vinden zijn.

Nielsje
28 mei 2008, 15:15
Speel je per ongeluk ook bas???

koentjo
29 mei 2008, 21:22
Speel je per ongeluk ook bas???

af en toe een beetje op de bas van mn pa, heb zelf helaas geen bas.
dus geen bas in delft.

artnaz
29 mei 2008, 21:27
Grappig, ik heb ook een vriend die in Delft Bouwkunde studeert, 19 jaar is, en Koen heet... :satisfie:

Kennen jullie elkaar? :D

koentjo
31 mei 2008, 11:43
Grappig, ik heb ook een vriend die in Delft Bouwkunde studeert, 19 jaar is, en Koen heet... :satisfie:

Kennen jullie elkaar? :D

misschien ben ik het wel...

KoenB
12 juni 2008, 00:55
Ik ben Koen, 19 jaar, woon ook in Delft en studeer werktuigbouwkunde in Delft. Ik match wel redelijk :p

DJ_HOEK
3 januari 2009, 10:46
om eens even een oud topic aan te boren: ik woon zelf niet in delft, maar kom er dagelijks... doe namelijk technische informatica aan de tu :cheerup: woon wel gewoon thuis voorlopig.

ben altijd wel te porren voor een bandje,
speel nu ongeveer 2,5 jaar gitaar, voornamelijk rock/hard rock/metal/heavy metal/trash, maar laatste tijd ook steeds vaker aan de blues, een trend die ik wel van plan ben door te zetten:)

beschik over een epiphone explorer, met actieve emg's. semi akoustische ibanez, hopelijk spoedig nog een mooie gretsch-achtige, of mooie les paul met p90's voor het blues-werk.

half-stack: peavey valveking top met carvin speakers (celestions).

ik hoor t wel!:hippie:

edit: ben btw ook 19 en woon in katwijk