PDA

View Full Version : online gitaarwinkel (voor snaren/accessoires)



Aeonis
16 mei 2008, 21:38
Dag mensen!

Ik vroeg me af of jullie nog aanraders hebben qua online gitaarwinkels?
(Met name voor snaren en accessoires)..

Ik ken op het moment alleen thomann.de en lordofthestrings.com..
Met beiden nog geen ervaring..

Bij voorbaat dank :)

Aeonis
16 mei 2008, 21:40
Ps.

Ik hoorde trouwens veel goede verhalen over thomann.. kan iemand me vertellen wat de levertijd gemiddeld is? (als het product op voorraad is)..

Geoffrey
16 mei 2008, 22:03
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Thomann.. en persoonlijk vind ik hun service uitstekend!!!!!
Als de artikelen op voorraad zijn duurt het enkele dagen (waarschijnlijk afhankelijk van da hoeveelheid :satisfie: ) voordat ze je bestelling shippen.
Krijg je ook een smsje wanneer je besteling geshipped is!!!
En binnen de 2 a 5 dagen heb je het al thuis geleverd!!!
Op de site van Thomann kun je ook zien wanner alles geshipped is en wanneer ze het geld van je rekening halen (als je met visa betaald)

Ik vind Thomann zeker een aanrader!!!!!

oldgtarz.com
17 mei 2008, 00:42
Ik heb woensdagavond een Peterson Strobostomp besteld bij PurpleGuitars . com en die lag vandaag al bij de buurvrouw! Gelukkig was de postbode zo slim om bij haar te bellen, anders had ik um 'pas' maandag gehad. Wel een wereld ding trouwens, niet goedkoop maar oh zo goed :speed:

Guitarik
17 mei 2008, 12:12
Ik heb met lordofthestrings en Thomann beide zeer goede ervaringen.

RammerStein
17 mei 2008, 12:44
mainmusic.nl

als het goed is krijg ik vandaag weer een bestelling binnen :satisfie:

Pais
17 mei 2008, 13:19
mainmusic.nl

als het goed is krijg ik vandaag weer een bestelling binnen :satisfie:

Poeh die zijn wel duur hoor

Snarenset Spaanse gitaar D'ADDARIO 'Pro Arte'
Nylon hard tension
Hard

EJ-46C € 18,95
In de meeste gewone winkels betaal je voor dit setje rond de 15 euro, en in sommige webshops ligt de prijs rond de 10/12 euro.

Inspired
17 mei 2008, 15:30
Ik heb een zeer goede ervaring met Playback.fr

Snelle verzending, Playback.fr werkt samen met UPS. In minder dan 24 uur was mijn bestelling reeds aangekomen. Alles was ook netjes verpakt. De prijzen zijn ook goed, in sommige gevallen goedkoper dan Thomann.

http://guitare.playback.fr

Aeonis
18 mei 2008, 13:31
Ik ga vandaag maar es ff wat bij thomann bestellen.. ben benieuwd hoe snel ik het binnen krijg :)

Wiellem
18 mei 2008, 13:33
Vind wel dat Thomann hogeverzendkosten heeft, net als Musicstore.

Aeonis
18 mei 2008, 13:59
Vind wel dat Thomann hogeverzendkosten heeft, net als Musicstore.
Jah idd.. 8 euro is best veel.. kost vaak maar 5,50 of zo bij andere duitse bedrijven (levering via tnt)

Maargoed, zelfs met die 8 euro verzendkosten er bij ben je veeeeel goedkoper uit dan bij een gitaar/muziekwinkel (en zelfs andere online stores).. dus dan moet je die maar voor lief nemen :P

Of samen met iemand anders bestellen ;) kan je de verzendkosten delen

snaarplukker
18 mei 2008, 15:17
www.musicallin.nl
Vrij lage prijzen, levering volgende werkdag, geen verzendkosten en betalen binnen 14 dagen als je je spullen in huis hebt .

Cees

Aeonis
20 mei 2008, 13:02
Ik heb veel sites bekeken, maar ik kwam tot de conclusie dat vrijwel niemand aan het assortiment en vooral de prijs van thomann.de kan tippen..

Heb daar dus zondagavond mijn bestelling geplaatst. :D

Kreeg maandagochtend om 10 uur netjes een mailtje met de gegevens van mijn bestelling en hun bankgegevens..
Vervolgens via internetbankieren meteen het geld over gemaakt en ik zag net op de site dat ze mijn geld al binnen hebben en bezig zijn met het verzamelen en het verpakken van de artikelen.

Tot nu loopt alles dus soepel en snel :) .. Waarschijnlijk zullen ze het pakketje vandaag nog verzenden..

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik de bezorger voor de deur heb staan, maar ik houd jullie op de hoogte (en ik hoop dat het deze week al bezorgd is) :)

Als alles goed gaat en mijn pakketje snel binnen is zal ik zeker vaker bij thomann gaan bestellen :satisfie:

snaarplukker
20 mei 2008, 15:27
Laat ons maar weten hoe lang het duurd voor je het binnen hebt.
Ik heb daar vandaag iets met VISA besteld. Dus zouden ze het gelijk op kunnen sturen.

Cees

Aeonis
20 mei 2008, 15:45
Is goed :)

Ik zag net op de site dat het pakketje inderdaad verzonden is.. dus ben heel benieuwd wat bij hun de verzendtijd is van DE naar NL.. denk 2-3 dagen?.. ze versturen via UPS

rocker_71
20 mei 2008, 15:51
www.musicallin.nl (http://www.musicallin.nl)
Vrij lage prijzen, levering volgende werkdag, geen verzendkosten en betalen binnen 14 dagen als je je spullen in huis hebt .

Cees

Die vind ik ook relaxed! Geen gedoe met online betalingen en idd: geen verzendkosten. Mijn fastfret bij hun bestellen is goedkoper dan naar de plaatselijke muziekwinkel fietsen.

Dekkz0r
20 mei 2008, 16:39
www.musicallin.nl
Vrij lage prijzen, levering volgende werkdag, geen verzendkosten en betalen binnen 14 dagen als je je spullen in huis hebt .

Cees


Zo heb hier net een bestelling gedaan, en ziet er inderdaad goed uit, had nog wat troepies nodig maar ga nooit langs een muziekwinkel (snaren zitten er al een half jaar op bijvoorbeeld ;))

Ben benieuwd of ik alles morgen al binnen heb, kan ik de snaren er voor het oefenen meteen opleggen

pbas
20 mei 2008, 17:00
Ik heb hele goede ervaringen met musicstore.de, goede prijzen en snelle levering.
Boven de 100 euro geen verzendkosten.

@Rocker-71, jij ook hier,
het was gaaf in Ridderkerkerk (groeten basje)

zeiler
20 mei 2008, 17:53
www.tonefactory.nl

Nederlands (dichtbij mij, da's handig ;)), en toplui daar :)

snaarplukker
20 mei 2008, 22:35
Is goed :)

Ik zag net op de site dat het pakketje inderdaad verzonden is.. dus ben heel benieuwd wat bij hun de verzendtijd is van DE naar NL.. denk 2-3 dagen?.. ze versturen via UPS

Ik kreeg vanavond een sms'je dat het verzonden is. Dus 6 uur na mijn bestelling. :satisfie:

Cees

Aeonis
21 mei 2008, 11:42
Lol.. dit is wel heel snel :)

Heb het pakketje net binnen gekregen.. gisterenavond een smsje dat de bestelling verstuurd was en nu al binnen :)

Super thomann!!