PDA

View Full Version : Kent iemand guitarrepair.nl?



Rutger
16 mei 2008, 12:21
En wat zijn de ervaringen? Hij zit bij DrTube in het pand in Monster, en omdat ik daar toch nog even langsmoet en ik ook een akoestische gitaar moet laten herfretten, kan ik dat misschien net zo makkelijk bij hem laten doen. Maar ik heb afgezien van z'n site nooit iets over hem gehoord. Levert hij goed werk af?

speedushreddin
11 oktober 2009, 15:03
Hoi Rutger,

Guitarrepair is Len Ruygrok, hij is inderdaad ex drtube en heeft het laatste half jaar als repairman intern bij max guitar gezeten .. Hij is inmiddels weer zelfstandig .. en ja hij levert goed werk af tegen een hele redelijke prijs ...

Ik ken len persoonlijk en weet dat bv Spike van direct, richard van the madd en boudewijn van gorefest bij hem komen met hun spullen ...

moet toch wel iets zeggen denk ik ....

Rutger
11 oktober 2009, 16:40
Goed, anderhalf jaar te laat maar de info kan nooit kwaad natuurlijk :D

macwilliams
11 oktober 2009, 16:45
Dat kon hij niet weten, hij is pas geregistrerd. :seriousf:

grayfink
11 oktober 2009, 18:36
Nou, denk het wel. Gezien zijn andere posts is hij gewoon flink aan het spammen voor meneer Ruygrok...:ok:

Les Paul R8
11 oktober 2009, 18:51
Nou, denk het wel. Gezien zijn andere posts is hij gewoon flink aan het spammen voor meneer Ruygrok...:ok:

En als je naar zijn email adres kijkt, zie je dat het hem gewoon is.....

Ibanez666
11 oktober 2009, 18:52
Nou, denk het wel.

Ik weet het wel zeker!

Ibanez666
11 oktober 2009, 18:52
En als je naar zijn email adres kijkt, zie je dat het hem gewoon is.....

Sjemig........

mesaman
11 oktober 2009, 19:04
ik krijg gelijk een zwaar voor oordeel over hem.als je zelf hier op reageert op deze manier moet je wel een sjoemelende stinkl*l zijn...schaamteloos en respectloos en nogal geniepig op een post reageren.Ik denk dat ik dan maar naar PK guitars ga.oja ik ben NIET Patrick Koopman!maar ik heb daar wel goede ervaringen.

schandalig dat mensen zo kunnen zijn,dan kan je geen eerlijk persoon zijn.
ik neem het hem persoonlijk erg kwalijk.ik hoop dat hij snel uit verdwijnt,ook uit de muziek bussiness.

rocker_71
11 oktober 2009, 21:05
Is idd niet helemaal kosjer. :mad:
Schaamteloos......

beruk
11 oktober 2009, 21:09
Tja t' is crisis hè! Van alleen die drie gasten kan de schoorsteen waarschijnlijk niet roken.

Tupelo
11 oktober 2009, 21:33
Precies, flikker er zo nu en dan een extra stukje hout bij, lekker knus.

spirit
11 oktober 2009, 21:33
Wat 'n loser, om jezelf zo te promoten.

Zag laatst trouwens dat Arwin Wensveen guitartech van o.a. Kane en Within temptation ook bij een gig van Di-rect de gitaren verzorgde, neem aan dat hioj de gitaren van Spike verzorgd.

DeiDRagonas
11 oktober 2009, 21:49
Ik ken len persoonlijk en weet dat bv Spike van direct, richard van the madd en boudewijn van gorefest bij hem komen met hun spullen ...

moet toch wel iets zeggen denk ik ....

Raar... Ik ken DeiDRa persoonlijk en weet dat bijv J-man van The Hips, oom Jan van de Hoek en Frits van de koekoeksklok bij hem komen om op zn tijd hun billetjes te laten splijten.

moet toch wel iets zeggen denk ik ....

:lp:

wietse
11 oktober 2009, 22:00
die kneus stuurt nu ook al mailtjes aan gitaarnetleden!!

dit kreeg ik van hem :

Beste relatie,

Na ruim 5 maanden intensieve arbeid binnen de muren van “Max Guitar” heb ik besloten om de samenwerking niet langer voort te zetten.
Een aantal factoren hebben er voor gezorgd dat ik geen toekomst meer zag binnen deze winkel voor mij.

Dit heeft als gevolg dat mijn oude email adres (tubewizard@maxguitar.nl) niet meer aktief is.

U kunt mij ten aller tijde bereiken op :
...........................
Mocht u bij mij langs willen komen, heb ik een werkplaats in monster waar u altijd (mits op afspraak) welkom bent om even langs
te komen voor advies over of gewoon een informatief gesprek.



Vriendelijke groet,

Len Ruygrok

..................

en dit is mijn antwoord:

sodemieter op te spammen man, ook op het forum ben je zielig bezig, ja we hebben je door.
ik doe alles zelf als je de moeite zou hebben genomen effe mijn site te checken.
iemand die zonodig zichzelf een veer in kont steekt op fora's daar zal ik nooit klant van worden.
trouwens volgens de nieuwe nederlandse wet aangaande spam via mail ben je nu strafbaar bezig en kan je het dik geld kostten.
je bent geen relatie van mij en nooit geweest ook, en zal je nu ook nooit worden.

niet zo vriendelijke groeten wietse


ik stem voor een ban!!!