PDA

View Full Version : Humfrees



Plantje
16 mei 2008, 09:56
Mensen....laatst kreeg ik de tip wat humfrees aan te schaffen voor mijn rack. Gewoon om problemen te voorkomen. Goede tip!

Ik heb straks 3 rack componenten. Dus 12 schroefjes met 12 ringetjes enz... Geen probleem dacht ik zo.

Nu heb ik die dingen bij een winkel gehaald (welke laat ik even in het midden). Eerst dachten ze ze niet te hebben en zouden ze besteld worden. Na het weekend hadden ze ze toch gevonden. Dus ik die dingen gehaald.

Nu blijken ze € 7,- per set te kosten. Dat is dus € 21,- in totaal voor 12 lullige schroefjes. Ik heb ze maar netjes betaald, maar voor mijn gevoel ben ik afgezet. Weet iemand of dit een beetje een normale prijs voor Humfrees is? Of heeft er iemand het ƒ in een € teken veranderd en betaal ik meer dan het dubbele?

Bastin
16 mei 2008, 10:08
http://www.thomann.de/nl/adam_hall_humfrees_5635.htm

tja dat is wel een groot verschil, misschien dat die van jou
true bybass, extra mojo en een talent booster hebben.
dan is het heel logisch

Plantje
16 mei 2008, 10:13
Fuk....net voor een paar honderd euro bij Thomann besteld :(

Maar ik had eigenlijk al te snel gepost. Even googelen leerde me, dat ze in Nederland meestal voor tussen de 5,95 of 7,- over de toonbank gaan.

Misschien toch maar terugbrengen en zeggen, dat ik geen last van brom heb :) Ik heb ze nog niet in mijn rack zitten in ieder geval.