PDA

View Full Version : Black Keys 25 mei Melkweg



Bassbitch
16 mei 2008, 00:46
Wie gaat er nog meer?
Ik vind hun nieuwe album echt meesterlijk!

Joey Handsome
16 mei 2008, 15:48
Ik ga. Heb het nieuwe album nog niet gehoord, ben heel benieuwd. Ook een beetje huiverig omdat ik hoorde dat ze hun rauwe randje kwijt waren op de nieuwe. Ga hem maar even downen bij thuis komst. Zometeen naar huis lekker de eerste in m'n discman. Blijft goed.

Wel jammer dat ze live nooit van Chulahoma spelen. Heerlijke plaat vind ik.

gijs_sg
17 mei 2008, 18:49
Ja, ik ga ook! Ik vond het de vorige keer in de Melkweg ook fantastisch, vooral de gezichten van de mensen die voor de bassdrum van patrick stonden! arme gozers :satisfie:

Joey Handsome
22 mei 2008, 21:24
Nou dat gaat dus niet door voor mij. Verdomme, echt zo stom van me. Zat een beetje krap, dus dacht deze week een kaartje te kopen. Nu is het uitverkocht. Schrale troost is dat ik ze al twee keer gezien heb, maar ik had er echt zin in...

Joey Handsome
23 mei 2008, 11:21
Ha, niet getreurd. Advertentie op Marktplaats gezet en kan er nu twee krijgen voor drie tientjes. Top.

gijs_sg
25 mei 2008, 09:55
Vanavond :rockon:

gitaarvrouwtje
25 mei 2008, 10:57
argh..en IK zit vanmiddag bij K3
t is zo oneerlijk verdeeld in de wereld :angry:

Bassbitch
25 mei 2008, 13:21
:cheerup:

Voel me alleen wel beroerd, gisteravond ook lekker had gefeest tot in de vroege uurtjes.

Joey Handsome
25 mei 2008, 15:31
Same here, ik kom net m'n bed uit gerold. Best dronken gisteren...

Bassbitch
26 mei 2008, 14:44
Het was vet! Echt cool. Het publiek was ook heel enthousiast!

Ik heb je niet meer gezien Joey, heb wel een beetje opgelet.

Joey Handsome
26 mei 2008, 15:03
Ja ik heb ook gekeken of ik je nog ergens zag staan, maar het was ook zo vol daar binnen. Ik stond zo'n beetje de hele tijd drie meter van het podium in het midden vooraan.

Vond The Ettes ook wel leuk. Heb nog hun lp gekocht, want die was toch maar vijf euro. Die hebben ze nog gesigneerd. Vet corny, er staat echt J.O.O.S.T Awesome op en Joost Rocks!

Black Keys waren zeker goed. Al vond ik het jammer dat het niet in de kleine zaal was. Ik ben niet zo'n fan van The Max. Beetje irritante zaal met die trapjes, waar het geluid vaak ook tegen valt. Heb ze de vorige twee keer in de kleine gezien, was net iets beter. Jammer dat Magic Potion uitverkocht was, had hem graag gekocht voor een tientje op vinyl.

Bassbitch
26 mei 2008, 17:09
Ik stond aan Bears kant, op de onderste tree van het trappetje aan de zijkant (niet die naar boven maar daar schuin voor de bar zeg maar). Dus eigenlijk wel vlakbij!

The Ettes vond ik ook wel geinig, maar niet geweldig.

Joey Handsome
26 mei 2008, 17:14
Ik stond aan Bears kant, op de onderste tree van het trappetje aan de zijkant (niet die naar boven maar daar schuin voor de bar zeg maar). Dus eigenlijk wel vlakbij!

The Ettes vond ik ook wel geinig, maar niet geweldig.

Ehm... dan ben ik recht langs je gelopen een paar keer om bier te halen. Blijkbaar waren we niet helemaal wakker.

Bassbitch
26 mei 2008, 18:57
Ben je toevallig langs een brede jongen met een rode baard en een lichtgekleurd petje gelopen? Daar stond ik naast :D

Joey Handsome
27 mei 2008, 13:31
Dat weet ik niet zo goed meer. Ik was het merendeel van de tijd bezig door de massa te manoeuvreren.
Het moet wel fijn geweest zijn dat het niet zo laat afgelopen was. Lijkt me ook een zit zeg, nog helemaal naar Groningen.