PDA

View Full Version : wat is dit nu nog waard?



prof satchafunkilus
15 mei 2008, 21:41
ik heb al jaren wat oude effectpedaaltje in de kast, ik gebruik ze niet meer sinds ik helemaal op de modelling tour ben met POD en GuitarRig (super!). o.a. small stone van electro harmonix , mxr+ disto, schaller wah+boost, morley power wah, ibanez UE400, fostex 3050 en nog een paar thingies. hoe kom ik er achter wat dit soort spul nog waard is? ik vermoed dat (het zijn echte originele oude pedaaltjes) het voor een kenner nog wel waarde heeft misschien. voordat ik ze te koop zet voor een veel te lage prijs....! ;) ;)

MattellicA
15 mei 2008, 21:43
Kijk eens op marktplaats, ebay, etc... Kan je veel uit opmaken :satisfie:

Mitch
15 mei 2008, 21:50
small stone van electro harmonix - makkelijk te vinden op MP
mxr+ disto - zelfde verhaal
schaller wah+boost - wel zeldzaam en vintage, maar niet erg populair of waardevol
morley power wah - zie je ook met enige regelmaat op MP
ibanez UE400 - worden langzamerhand iets meer waard, maar ook geen knaller

JeroenSchaaf
15 mei 2008, 21:59
prof satchafunkilus, u heeft PM.

Ibanez666
15 mei 2008, 22:16
http://www.thetonefiles.com/Effects/

paulusdeBKB
15 mei 2008, 22:36
Als ze je niet in de weg liggen, zou ik ze lekker houden. Later komen ze vast wel weer van pas. Tenzij je nu geld nodig hebt natuurlijk.

the sure thing
15 mei 2008, 23:16
De meeste mensen komen na een trip van de modelling tour weer terug op hoe het hoort te zijn: een buizen amp en pedaaltjes....

prof satchafunkilus
16 mei 2008, 10:19
http://www.thetonefiles.com/Effects/
kijk dat is hem! :rockon:

Dirk_Hendrik
16 mei 2008, 11:41
Het is ook belangrijk welke versie je hebt van bv die MXR en je Smallstone.

prof satchafunkilus
16 mei 2008, 14:53
Het is ook belangrijk welke versie je hebt van bv die MXR en je Smallstone.

ik heb drie van mijn "relics from an other live: op o.a. de gitaarmarkt geplaatst, daar staan ook foto's bij. maar eens zien wat er van komt........... :metal:

EuroCinema
16 mei 2008, 15:31
Statistisch gezien is de kans niet gering dat je over twee jaar weer helemaal op de losse pedaaltjes toer gaat en het hele zwikje weer opnieuw moet kopen. (Spreekt uit ervaring)