PDA

View Full Version : Hallo even voorstellen



rood
15 mei 2008, 09:41
Mijn naam is Rood. Heb al sinds 1985 een Yamaha C-170A liggen. Ooit gekregen van een vriend. Af en toe gespeeld en niet verder gekomen dan 6 accoorden. A, G, E, C, F, B7. Nu wil ik eindelijk eens verder komen een cursus van het internet gehaald en nu al lekker bezig. Alleen is de hals van mijn gitaar breed en met mijn stijve vingers lastig te spelen vooral de barre grepen, maar oefening baard kunst, het gaat al beter. Ik ga wel opzoek naar een gitaar met een iets smallere hals. Merkte toen ik op een gitaar van een kennis speelde (die een smallere hals heeft) dat dat toch iets makkelijker ging. Alleen nu nog even uitzoeken wat voor een gitaar voor mijn gospel muziek de beste is op het forum staat al een berichtje. Voorts ben ik een vader van 3 kids, 46 jaartjes jong..... en zoals ik al zei, ik wil nu eindelijk eens gaan spelen en mijn droom om te spelen waar maken.

Tubescreamer
15 mei 2008, 10:18
Welkom!! :cheerup: Nou 6 akkoorden da's al heel wat hoor kun je een hoop liedjes mee schrijven!
Veel plezier hier, valt hier veel te leren, niet alleen over gitaren maar ook over wat bouwkunde nou echt is, Hummers, olieproductie, privaatrecht en kernfysica voor de gevorderde quantummechanica-student. Om maar wat te noemen. Maar voornamelijk gitaren.
Succes met je droom waar maken, het is nooit te laat! :)