PDA

View Full Version : stel je voor



whoopie11
14 mei 2008, 19:33
he ik stel me voor. :) ik ben joost. 17 jaar oud. speel sinds mn 7de gitaar geloof ik. kom uit diepenheim. in de zomer verhuis ik naar Groningen stad. om daar te gaan studeren. ik wil dan in groningen heel graag een nieuwe fanatieke band beginnen. met een stel muziekjunkies met een beetje ervaring.

heb 2 elc. gitaren. ibanez - s470 en ibanez - gax32

ik laat me inspireren door: queens of the stone age, foo fighters, editors, bloc party, the raconteurs, muse, incubus, smashing pumpkins. ga zo maar door...
een mix tussen rock, indie rock, blues, funk, britpop.

RoelTM
14 mei 2008, 20:26
welkom :hippie:

welke versterker(s) heb je eigenlijk
(aannemend dat je er een hebt omdat dat wel handig is met electrische gitaren...)

Dark_Tranquillity
14 mei 2008, 21:32
Diepenheim, he? Kun je even zeggen dat de weg naar Goor vanuit Neede echt een ongelooflijke tyfus grafweg is geworden, aldaar?

Voor de rest, welkom!

whoopie11
14 mei 2008, 23:19
haha ok lol, ik dacht dat t hier over muziek, gitaren en dat soort dingen ging magoed.. idd de laatste tijd bouwen ze hier om de 200 meter ofzo een drempel in de weg.

mijn versterker, niet al te duur maar vind ze gewoon beste waar voor je geld. roland cube 30. ;) kep ook geen gigantische nodig aangezien t alleen voor op mn kamer is.

Wiellem
14 mei 2008, 23:22
haha ok lol, ik dacht dat t hier over muziek, gitaren en dat soort dingen ging magoed..

Je moest eens weten waar ze het hier allemaal wel niet over hebben :P

Tubescreamer
15 mei 2008, 10:21
Ik wou net zeggen...ik postte dit net in een ander welkomtopic:

Veel plezier hier, valt hier veel te leren, niet alleen over gitaren maar ook over wat bouwkunde nou echt is, Hummers, olieproductie, privaatrecht en kernfysica voor de gevorderde quantummechanica-student. Om maar wat te noemen. Maar voornamelijk gitaren.

Dus die is hier ook leuk :D

Whoopie, welkom :cheerup: en succes met een bandje in mekaar stouwen. Je weet dat een band net als een huwelijk werkt he?
O sorrie ik moet mensen niet ontmoedigen natuurlijk....niks gezegd..