PDA

View Full Version : 24 mei: Baneblade, Galanor en Blind Rage



Tho
14 mei 2008, 16:18
Gewoon nog een keer proberen of er wat GN volk op af komt ;)

Zaterdag de 24ste spelen wij in de Peppel in Zeist, met Blind Rage en Galanor. Een gevarieërd avondje dus, want Galanor is gothrock, en die dame heeft écht een dijk van een stem! Blind rage is metal, en BaneBlade thrash en deathmetal.

De entree is gratis, dus wat houdt je tegen! Zaal open om 21:00 en Galanor opent om 21:30. BaneBlade speelt als 2e!

www.myspace.com/baneblademusic

www.myspace.com/galanormusic

www.blindrage.nl

edit: Ben er nooit geweest, maar het schijnt een erg leuke zaal te zijn!

Arvoitus
16 mei 2008, 00:31
Jammer dat het zo ver weg is. Anders was ik zeker wel gekomen voor zon avondje.

Valentijn
16 mei 2008, 09:05
plaats en datum zijn beetje een probleem

rickert
17 mei 2008, 00:31
Zou zomaar kunnen dat ik erbij ga zijn.

hendrix_appendix
17 mei 2008, 01:39
Jij bent ook echt van alle markten thuis he.

Tho, kom eens een keer in omg. Zwolle optreden! Kom dan wel een keer kijken, loopt genoeg zwartgekleed volk rond hier, je zou Carnal Leftovers oid wel eens kunnen benaderen, of See my Solution, kun je eens een keer in de Docter staan, leuke locatie op zich.

rickert
17 mei 2008, 01:43
Jij bent ook echt van alle markten thuis he.

Tho, kom eens een keer in omg. Zwolle optreden! Kom dan wel een keer kijken, loopt genoeg zwartgekleed volk rond hier, je zou Carnal Leftovers oid wel eens kunnen benaderen, of See my Solution, kun je eens een keer in de Docter staan, leuke locatie op zich.
Voor forummaatjes doe ik sowieso m'n best!

hendrix_appendix
17 mei 2008, 01:52
*Snif*

De toewijding!

Tho
17 mei 2008, 11:12
Toevallig heb ik een keer zitten zuipen met de drummer van Carnal Leftovers! Zwolle gaan we zéker een keer aandoen.

@Rick: Gaaf als je er bij kan zijn!!!

Tho
22 mei 2008, 21:39
Bump! Het belooft een volle zaal te worden, dus hoe kut we ook zijn, gezellig wordt het sowieso :D

Rinze
22 mei 2008, 21:51
Dat scheelt dan weer :chicken:

Waar is Drap eigenlijk, ik moet nou andere lui gaan pesten en daar baal ik van :sneaky:

Tho
24 mei 2008, 12:33
Vanavond People! :)