PDA

View Full Version : Gitarist zoekt met Spoed Metalband (Alkmaar)



}{Metalmaster}{
14 mei 2008, 02:16
Heuj!

Al eeuwen heb ik geen lekker draaiend metalbandje meer, hier wil ik verandering in brengen. Daarom zoek ik een bassist, drummer en gitarist en misschien grunter op goed niveau (vooral bij de drummer van belang).

Zelf kom ik uit Sint maarten in Noord holland (vlakbij schagen, 15. ten noorden van alkmaar). Ik heb zelf nog geen degelijke oefenruimte. Hier kan verandering in worden gebracht.


Genre: Metal (een beetje Machine Head invloeden)
Doel: Spelen en zien waar je terecht komt (maar wel met motivatie voor verdere vorderingen.)
Leeftijd: ca. 17 (zelf ben ik 16)

Zelf speel ik een gitarist met podiumervaring, veel motivatie en een gitarist die van soleren houdt en riffs, genaamd ruige riffs.



Intresse?!


Greetz Wieger

Ledouble91
16 januari 2012, 14:13
Hey man,
Wij zijn Six Silent Sins, metal band, en op zoek naar een waardige metal gitarist om ons ensemble aan te vullen. we hebben nu lichtelijke podium en studio ervaring, en zijn klaar voor de volgende stap( veel giggs, en album release) als wij een 2e gitarist aan de haak weten te slaan. wij oefenen in alkmaar, 1-2x per week(vooral 1x), en ons genre valt moeilijk te beschrijven, tis ruig, metal, melodisch, klassiek, hard rock. we doen geen covers, alleen eigen repetoire. een heel eigen stijl dus. dat moet je eigenlijk gewoon met eigen oren komen horen lijkt het je leuk? mail me dan op :ledouble@live.nl of bel/sms me via: 0643024009
mvg, Etienne Le Double



Heuj!

Al eeuwen heb ik geen lekker draaiend metalbandje meer, hier wil ik verandering in brengen. Daarom zoek ik een bassist, drummer en gitarist en misschien grunter op goed niveau (vooral bij de drummer van belang).

Zelf kom ik uit Sint maarten in Noord holland (vlakbij schagen, 15. ten noorden van alkmaar). Ik heb zelf nog geen degelijke oefenruimte. Hier kan verandering in worden gebracht.


Genre: Metal (een beetje Machine Head invloeden)
Doel: Spelen en zien waar je terecht komt (maar wel met motivatie voor verdere vorderingen.)
Leeftijd: ca. 17 (zelf ben ik 16)

Zelf speel ik een gitarist met podiumervaring, veel motivatie en een gitarist die van soleren houdt en riffs, genaamd ruige riffs.



Intresse?!


Greetz Wieger

RichGuitarist
3 november 2012, 03:08
Heuj!

Al eeuwen heb ik geen lekker draaiend metalbandje meer, hier wil ik verandering in brengen. Daarom zoek ik een bassist, drummer en gitarist en misschien grunter op goed niveau (vooral bij de drummer van belang).

Zelf kom ik uit Sint maarten in Noord holland (vlakbij schagen, 15. ten noorden van alkmaar). Ik heb zelf nog geen degelijke oefenruimte. Hier kan verandering in worden gebracht.


Genre: Metal (een beetje Machine Head invloeden)
Doel: Spelen en zien waar je terecht komt (maar wel met motivatie voor verdere vorderingen.)
Leeftijd: ca. 17 (zelf ben ik 16)

Zelf speel ik een gitarist met podiumervaring, veel motivatie en een gitarist die van soleren houdt en riffs, genaamd ruige riffs.



Intresse?!


Greetz Wieger

Hey man ik wil graag een kans om bij een metalband te spelen kunnen we iets afspreken?