PDA

View Full Version : Harry Sacksioni



Eef
12 mei 2008, 21:40
Er zullen vast meer topics over hem zijn en ik heb écht de zoekfunctie gebruikt, maar ik kon niets recents vinden dat specifiek over Harry Sacksioni ging.

Ik ga aanstaande zaterdag naar hem luisteren in Bussum! Is volgens mij het laatste optreden van de huidige tour. Iemand anders recentelijk zijn show gezien?

Harry
13 mei 2008, 12:56
ik heb hem al een paar jaar niet meer gezien, maar vind zijn optredens altijd wel vermakelijk. Leuke bewerkingen van bekende nummers, mooie eigen composities en een gezonde dosis drog humor doen het voor mij wel.

koentjo
13 mei 2008, 13:14
en natuurlijk dat jullie een naam delen. doh!

ben volgens mij vorig jaar geweest samen met mn vader. (Singer te Laren)
genoten, was een leuk optreden.

Ik weet niet welke toer dit was, iig waren ze met zn 3e.
mister sacksioni, percussie en gitarist voor bas partij.

leif
21 juni 2008, 13:38
Ik in mei nog. geweldige show. ik samen met hem gespeeld.

B_2_the_a
21 juni 2008, 13:41
ik heb hem enkele jaren terug gezien, five great guitarist

dat was toch wel erg kick!

leif
21 juni 2008, 14:42
ik heb hem enkele jaren terug gezien, five great guitarist

dat was toch wel erg kick!
me too, dat was geweldig. ik ben 2 keer geweest.

Eef
24 juni 2008, 19:26
Beetje late reactie, maar zijn show heeft me ervan overtuigd dat het misschien toch wel leuk is om beter te leren spelen :D

Heb enorm genoten! Gejankt bij Jessa, dat vind ik zo'n mooi nummer... toen ik dat hoorde was ik even lekker een emotionele trut. Maar dat is niet erg :cooler:

budje
24 juni 2008, 23:14
is wel wat recent spul op youtube te vinden hoor ;-) en hij is trouwens geweldig vind ik :-)

kassie
24 juni 2008, 23:22
heb hem afgelopen jaar in de oosterpoort gezien. Hij vond het niet zo leuk dat ik niet zo bekend met zijn muziek was. Ik was de sjaak voor de rest van de show.

Eef
6 juli 2008, 13:09
heb hem afgelopen jaar in de oosterpoort gezien. Hij vond het niet zo leuk dat ik niet zo bekend met zijn muziek was. Ik was de sjaak voor de rest van de show.

hmm, dat is dan weer een beetje jammer :dontgeti:

Harry
6 juli 2008, 13:57
beetje humor kan geen kwaad in zo'n show. Doet ie wel leuk, al kan hij ook nog wel eens pedant zijn inderdaad, maar ja... het gaat om de muziek.

M@rtijn
6 juli 2008, 14:43
Ik kende Harry eigenlijk niet maar de afgelopen tijd heb ik veel doorgebracht in het ziekenhuis waar een zuster het over de "five great guitarists" had en gister heeft ze me een cd'tje gestuurd. Ik zal hem zo eens gaan luisteren. Kijken wat voor een muziek dat nou is.

Rocketman
6 juli 2008, 21:41
Ik heb hem 1 keer live gezien en ik vond het vreselijk goed.

koentjo
7 juli 2008, 17:54
ik ben zelf naar 1 optreden geweest, ik denk dat het vorige jaar of 2 jaar geleden is. in het Singer in Laren.

erg leuk, goede performance, en leuke connectie met het publiek.
aanrader dus :)

liesje
7 juli 2008, 20:00
Ik zag pas een documentaire over hem op tv Noordholland, heel leuk, sympathiek mens, geweldige artiest, heb hem vaak gezien, vanaf mijn 17 e,
(toen was hij 18 denk ik,) eerst met Herman van Veen en daarna zijn eigen programma's. Altijd goed, ook de 5 gitarists gezien en genoten!
Veel plezier!