PDA

View Full Version : Nirvana - Dumb (akoestisch)



chris c
12 mei 2008, 14:50
Mijn instrumentale cover van Dumb :

http://nl.youtube.com/watch?v=GcI6hwlIql0

Vrij simpel eigenlijk, maar heel leuk om te spelen.

jw009
12 mei 2008, 15:41
Tof gespeeld !

pannekoek
12 mei 2008, 15:53
wow, goed gespeeld hoor! je come as you are video is ook zeer goed! al ruim 38.000 views! :D

Riky
12 mei 2008, 18:54
tof! Leuke stijle dat combineren van melodie en bas!

Vind Come as you are wel mooier, omdat ik bij Dumb soms het gevoel had dat de melodie beetje te veel afweek van orgineel.

Maar erg mooi gespeeld en ik vind het het relaxte nummers om naar te luisteren:)

lekker geluid heeft je gitaar ook!

Wiellem
12 mei 2008, 19:40
Klinkt heel erg mooi zo zou een heel album opgenomen moeten worden fijne rustige muziek voor op de achtergrond :)

JvD.
12 mei 2008, 23:00
Vrij simpel eigenlijk

pff..

maar wel ontzettend vet.

Riky
13 mei 2008, 00:00
pff..

maar wel ontzettend vet.

idd en zo simpel vind ik het nou ook weer niet...

JvD.
13 mei 2008, 10:48
idd en zo simpel vind ik het nou ook weer niet...

het is een opscheppert...


..of hij is gewoon te goed geworden =D

still awesome!

chris c
13 mei 2008, 11:02
Opscheppen was niet de bedoeling... :confused:

Maar op Come as you are heb ik weken zitten ploeteren, en dit is er heel vlug gekomen.

Alleszins bedankt voor de reacties !
:)

Tho
15 mei 2008, 18:17
dude... ik kan uren luisteren naar je muziek

Tho
15 mei 2008, 18:23
Grappig trouwens. Ik lees bij je Stevie Wonder cover een beetje commentaar, en daar kom ik een perfect voorbeeld tegen van waarom ik nooit discussiėr op YouTube.

"absolutely terrible why dont you just walk out that door and dont come back"

"Are you fuckin' deaf or something?! Bet you just wanted the attention from everyone by saying this.. "

"ridiculous!"

Ik hoop niet dat je die mongolen serieus neemt. Nogmaals: Awesome!

chris c
15 mei 2008, 21:24
Grappig trouwens. Ik lees bij je Stevie Wonder cover een beetje commentaar, en daar kom ik een perfect voorbeeld tegen van waarom ik nooit discussiėr op YouTube.

"absolutely terrible why dont you just walk out that door and dont come back"

"Are you fuckin' deaf or something?! Bet you just wanted the attention from everyone by saying this.. "

"ridiculous!"

Ik hoop niet dat je die mongolen serieus neemt. Nogmaals: Awesome!
Om die eerste reactie moest ik eigenlijk wel lachen (maar wel omdat zij zowat de enige in die trant was).
Die tweede was denk ik een reactie op de eerste.
De derde weet ik niet meer.

Van alle reacties op mijn video's zijn dit denk ik de enige in die stijl. De rest is gewoon leuk om te lezen. Moest ook lachen om de eerste "F%+/£ kickin ass !!!!!!" :)

Maar op YouTube moet je natuurlijk geen discussie beginnen.

En bedankt voor jouw commentaar :)

JuliusXL
16 mei 2008, 14:34
Echt serieus crazy die stukjes.
Kan ik voorlopig alleen maar van dromen.
Keep it comin'

vincent136
21 mei 2008, 10:05
Waar ik dan altijd wel weer nieuwschierig naar ben, hoe heb je de klank van je akoestische gitaar zo mooi opgenomen?

chris c
21 mei 2008, 10:58
De gitaar is uitgerust met een Fishman Matrix brugelement (en een interne microfoon, maar die is hier uitgeschakeld), en is via een Fishman Aura blender rechtstreeks ingeplugd in een Boss BR-600 digitaal opnameapparaat. Geen EQ en dergelijke, alleen een beetje reverb.

Die Aura is eigenlijk fantastisch om het geluid van een brugelement om te zetten in een microfonisch geluid. En het is zoveel makkelijker dan met microfoons te werken.