PDA

View Full Version : Altijd pop-up bij prive bericht



Wiellem
12 mei 2008, 13:04
Zie de titel, ik lees vaak dat mensen in topics posten dat ze een pm hebben verstuurd en zelf kom ik er soms ook pas twee maanden na ontvangst achter dat ik pm heb. Aangezien er een functie voor een popup bij ontvangst is bij de instellingen van je profiel waarom dit niet permanent aanzetten vanuit de administratieinstellingen?

Miss hendig?

G.G.
12 mei 2008, 13:15
Zie de titel, ik lees vaak dat mensen in topics posten dat ze een pm hebben verstuurd en zelf kom ik er soms ook pas twee maanden na ontvangst achter dat ik pm heb. Aangezien er een functie voor een popup bij ontvangst is bij de instellingen van je profiel waarom dit niet permanent aanzetten vanuit de administratieinstellingen?

Miss hendig?

Omdat sommige mensen daar helemaal niet op zitten te wachten misschien?

mensen mogen best voor zichzelf nadenken en beslissen.

Wiellem
12 mei 2008, 14:17
Ik denk dat meer mensen ervan gedient zijn als het standaard aan staat, dan kunnen mensen die het niet willen het toch altijd uit zetten?

Maja ik dacht dat dan de gesprekken en handel via pm wat vlotter zullen gaan

bert k
12 mei 2008, 14:30
Nu kunnen de mensen die het willen het aan zetten...

Wiellem
12 mei 2008, 15:10
Laat maar dan jullie zijn de baas hier :)

Ik dacht dat het miss wel een goed idee zou kunnen zijn

Pais
12 mei 2008, 20:21
Ik snap goed wat je bedoeld hoor, ik zou het ook logischer vinden om het bij het aanmaken van een nieuw account het standaard ingeschakeld te hebben staan.
Ik heb een lijstje met ongelezen uitgaande berichten in mijn outbox staan die dikwijls aan redelijk nieuwe gebruikers zijn gestuurd. Ik denk niet dat ze er bewust voor hebben gekozen geen contact te willen.

Makor1966
12 mei 2008, 20:28
Helemaal mee eens, bij nieuwe leden kan er weken overheen gaan voor ze hun PM een keer lezen. En dan in een topic zeggen dat niemand reageert op hun vraag. Mag voor mij ook default aan bij nieuwe profielen.

Edit: Al zijn er ook oudgedienden die het nooit schijnen te lezen.

G.G.
12 mei 2008, 20:34
Sommige mensen willen helemaal niet lastig gevallen worden door pop-ups en berichten.


Als je zonodig onmiddelijk wilt weten dat je pm hebt, dan zet je hem toch gewoon ff aan. Ik neem aan dat iedereen die zich aanmeld zijn profiel instellingen bekijkt.

Wiellem
12 mei 2008, 20:47
Nou ik denk dat het merendeel niet weet wat voor mogelijkheden er allemaal in hun profiel zijn

Pais
12 mei 2008, 22:10
Sommige mensen willen helemaal niet lastig gevallen worden door pop-ups en berichten.



Als je niets met je medeforummers te maken wilt hebben, wat doe je dan op een forum :chicken:
Alsof nieuwe leden bestookt worden met ladingen PMs ..

Mitch
12 mei 2008, 22:31
Als je ziet hoe weinig mensen zelfs ook maar de moeite nemen om hun woonplaats te vermelden denk ik dat er niet veel nieuwe leden zijn die hun profiel instellingen echt doornemen. Ik vind het wel een goeie!

pannekoek
13 mei 2008, 00:37
bij mij duurde het ook weken(misschien enkele maanden) toen ik erachter kwam dat ik enkele pm's had, dit was heel iritant, en pm's zijn vaak belangrijke berichten.

CortaxEV
17 mei 2008, 16:46
Kom er ook net achter dat PM's uberhaupt bestaan, staan namelijk ook niet bovenin het lijstje van het forum maar pas bij Gebruiker CP in een menu'tje. Ik zeg, standaard aanzetten, als je ze dan niet wilt uitzetten. Het is namelijk zo dat het vooral is dat mensen wel PM's willen maar het uberhaupt niet weten dat ze er een paar hebben.

Ace 1.15.19
18 mei 2008, 00:02
Mij lijkt het ideaal. Ik kwam er ook pas achter nadat ik een tip kreeg van pannekoek dat je een pop-up kon krijgen...