PDA

View Full Version : Bassist voor jazzbandje



guitartub
12 mei 2008, 09:58
Hallo,

Ik ben naarstig op zoek naar een bassist in de hobby sfeer voor mijn jazzcombo. Wij zitten in de regio Den Haag/Delft en spelen Swing en Bebop maar ook modernere dingen. Indien er pianisten/toetsenisten willen reageren zijn die ook van harte welkom.
Grt,
Bert.

vincent136
18 mei 2008, 20:20
Gaaf, ik ben bassist en speel veel jazz. Ik woon echter in Emmen, helaas.

guitartub
19 mei 2008, 20:57
Tsja, da's wel een giga end weg. Kom lekker in de randstad wonen joh, t'is hier toch al vol dus eentje (of twee als je partner meekomt) erbij moet lukken.
Alhoewel, ik vind die dierentuin bij jullie ook wel erg mooi, denk dat ik daar flink wat muzikale inspiratie op zou doen. Tnx anyway.

Little Jay
20 mei 2008, 12:34
Bert,

Kom eens jammen in The Bebop in Delft, daar lopen genoeg bassisten rond!
Iedere dinsdag. Ben er bijna altijd (behalve vanavond)

greetz,
Jasper

vincent136
20 mei 2008, 13:11
In de dierentuin zul je me elke dag aantreffen, nouja, vanaf volgende week. Dan ga ik lekker weer vakantiewerk doen daar :-)

Maar nee, k ga zeker het noorden niet omruilen voor het westen, gehehe.
Wat hier overigens wel ontbreekt zijn gave jazz cafe'tjes. Blues genoeg, maar voor gave jazz sessies moet je naar Groningen ofzo.

Nou is blues ook wel leuk, maar na een avondje is dat wel weer genoeg..

guitartub
20 mei 2008, 21:25
Vincent:
Tsja vakantiewerk... Is voor mij al heeeel lang geleden. Ik hoef niet zo gek lang meer te werken voor ik met leeftijdsontslag kan en dan ga ik net zo goed genieten. Maar vakantiewerk in die dierentuin lijkt me niet verkeerd. En dan de centjes lekker in de muziek stoppen.

Jasper:
De Bebop in Delft is misschien wel een goed idee. Ik spreek je denk ik gauw wel weer en dan hebben we het er wel over.
GrBrt.

vincent136
23 mei 2008, 19:31
Gehehe, ja, een fretless bass staat nog erg hoog in het lijstje. Het werk is daar overigens goed te doen hoor.

guitartub
24 mei 2008, 09:11
Goed zo Vincent, dat wordt dan dubbel genieten ( EN leuk werk in een dierentuin EN een fretless bass in het vooruitzicht) wat kan een mens zich meer wensen?
Ook goed om te horen dat het met de werkgelegenheid aan jullie kant kennelijk ook wel goed zit. Dan zou ik ook blijven zitten waar ik zit. (ik als geboren en getogen Hagenees kom na al die decennia DEN HAAG niet meer uit, hooguit in een houten <gitaar> kist)
Groetjes uit Den Haag,
Bert.