PDA

View Full Version : JustStrings.com verzendkosten



Joshiii-Kun
11 mei 2008, 21:14
Hallo daar,

Ik zat vandaag weer eens even te kijken naar wat snaartjes, de snaren die ik nu op mjn gitaar heb zitten kleuren al helemaal bruin :P Geen wonder dat ze zo dood klonken.

Normaal kocht ik m'n snaren via eBay van Music Parts Plus, maar die zaak heeft nu niks meer op eBay staan. Dus ging ik maar weer langs lordofthestrings.com, maar ik vind de snaren toch een beetje aan de dure kant.

Toen kwam JustStrings.com bij me op, dus ik ging daar even rondkijken. Best wel goedkoop! Maar toen ging ik even de pagina over het verzenden van de snaren lezen, en ik heb begrepen dat de enige manier om ze naar Nederland te laten versturen met International Express Mail is, wat dan $35 extra kost.

Ik hoor hier alleen maar mensen zeggen dat ze zo goedkoop zijn, maar de verzendkosten vind ik toch behoorlijk pittig! Of heb ik hun shipping policy verkeerd begrepen?

Alvast bedankt~

hadv
13 mei 2008, 01:51
lordofthestrings

Fingerpick
13 mei 2008, 12:30
http://saitenkatalog.de/shop1/
vanaf 100,00€ : gratis verzending

JanB
13 mei 2008, 12:39
Elderly is een prima Amerikaanse zaak. Goede service, lage prijzen, ook van snaren.

www.elderly.com

Jan

Pais
13 mei 2008, 14:33
Verslinden jullie zoveel snaren dat het loont om ze uit amerika te laten komen?

davidof
13 mei 2008, 16:53
idd Lordofthestrings

northernlake
14 mei 2008, 12:45
Verslinden jullie zoveel snaren dat het loont om ze uit amerika te laten komen?

Ik heb laatst voor $4.33 per set D'addario EJ-16 en EJ-19 besteld via musicmoose.org. $15 verzendkosten. Na BTW en importtax kwam dat ruim onder de 4.50 per setje bij 15 sets. Dus, ja, dat loont :)

JanB
15 mei 2008, 14:41
Ik heb laatst voor $4.33 per set D'addario EJ-16 en EJ-19 besteld via musicmoose.org. $15 verzendkosten. Na BTW en importtax kwam dat ruim onder de 4.50 per setje bij 15 sets. Dus, ja, dat loont :)

Ik de laatste keer bij Elderly, 3 setjes D'ADDARIO EJ46 PRO-ARTE ad $5.80 en 3 setjes D'ADDARIO EJ46C PRO-ARTE ad $8.10, met $10 bezorgkosten een totaal van $51.70, oftewel 33.49 euro

Zes van die setjes zou je mij in Nederland (bij mijn lokale muziekzaak) toch al gauw 90 euro hebben gekost. Dus dat kan zeker uit.

Overigens ben ik geen snaren verslinder en zullen de 6 setjes al met al wel een jaar mee gaan, maar grotere aantallen bestellen is natuurlijk voordeliger aangezien het de verzendkosten per item drukt.

Jan

Joshiii-Kun
17 mei 2008, 19:30
lordofthestrings

idd Lordofthestrings

Nee, niet Lord Of The Strings! :P


... Dus ging ik maar weer langs lordofthestrings.com, maar ik vind de snaren toch een beetje aan de dure kant...


;)


Verslinden jullie zoveel snaren dat het loont om ze uit amerika te laten komen?

Nah, het is gewoon veel voordeliger. Over het algemeen ben ik inclusief verzendkosten meestal 50% goedkoper uit. Vanwege het prijsverschil zou ik zo een aantal Elixir setjes gaan kopen, als ik die snaren prettig had gevonden ;)
Het duurt wel iets langer, maar dat maakt me niet zoveel uit.