PDA

View Full Version : Toxic grind machine nummer (death metal) met zang!



bobby
11 mei 2008, 14:52
Heu!

Een 4 minuut durende clip van de nieuwe TGM zanger:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=317469170

Heeft even geduurd vanwege computer problemen aan zijn kant, maar dit is de kant waarheen het op gaat.. Ik vindt de zanger erg goed klinken.. heel divers.

wat feedback zou mooi zijn.. laat me weten wat je ervan vindt!

Ic3gl0vE
11 mei 2008, 15:03
Zo dat klinkt goed zeg, megageluid! Die zanger past er ook echt goed bij.

Ik kijk uit naar meer :)

bobby
11 mei 2008, 15:12
Zo dat klinkt goed zeg, megageluid! Die zanger past er ook echt goed bij.

Ik kijk uit naar meer :)

Dank u!

Hopelijk dat we in een rapper tempo nu aan de slag kunnen.. als het aan mij lag dan was alles al een maand geleden klaar, maar hij heeft een vrij druk schema.. 2 andere bands, school, enz.

glennshred
11 mei 2008, 16:00
waauw bobby jij blijft toch verbazen he..

Mijn éérste indrukken.. death metal ala bobby met strapping young lad
madness in één, om heel éérlijk te zijn: hier kan de strap nog niet aan
tippen hahaha.. zo hevig en passioneel heb ik het nog niet gehoord!

Ik vind het heel origineel gebracht en die stem is top, die past er echt
en echtig bij, ik zou nog meer willen zeggen maar sta sprakeloos :confused:

JvD.
11 mei 2008, 23:17
damn.. ..zo strak, mijn god.

Bloodline
13 mei 2008, 10:03
Naja, je weet wat ik ervan vindt. Geniaal :)

Bobby verdomme, voeg me weer eens toe op msn ofzo of leef je in een metalgrot !:P

Megadeth22
13 mei 2008, 10:11
Het begin komt me bekend voor :|

Persoonlijk (!) vind ik de lage vocals echt heel goed, alleen de hoge vind ik niet echt passen.

Guitarfreak
13 mei 2008, 10:28
Belachelijk vettttt!! Echt impressed. Keep it up man. Kzal je soundclick vaak blijven checken.

cardinal
19 mei 2008, 23:24
Klinkt echt goed zeg, had ik vroeger een moord voor gedaan voor zo'n sound. Goeie zanger ook. Hebben jullie al een deal of iets dergelijks, moet toch makkelijk lukken met zo'n sound en sterke tracks.

TimoSomers
20 mei 2008, 07:25
Holy fuck, heerlijke sound en retestrak.
Zanger is ook megavet, superlekkere schreeuw/grunt/cleane zang.
Erg kicke!

ExRxIxC
20 mei 2008, 11:51
Damn man, wat klinkt dat lekker. nu nog vocals bij de rest :rockon: (realm of reality bijvoorbeeld :sssh: )

De zang voegt ook echt veel toe vind ik. Ik was bang dat de nummers met zang minder vet zouden worden maar dit is alleen maar vetter. Ook lekkere variatie van grunt, scream en clean. Wat er trouwens ook allemaal goed bij past.

bobby
24 juni 2008, 02:47
Hee bedankt... ben wat laat met een reactie, niet meer aan gedacht.

Maar cardinal, nog geen deal.. hopelijk na het afmaken van dit album, dat we een deal kunnen sluiten.
Ik ben er niet op uit om geld te verdienen, ik wil gewoon dit uitbrengen bij een fatsoenlijk label als alles klaar is.

Binnenkort zal de zanger wel weer wat nieuws hebben op een ander nummer.. zal het dan weer posten, bedankt voor de reacties!