PDA

View Full Version : Fender CD 60 BK



degrotepeter
11 mei 2008, 11:00
http://www.feedback.nl/?b=0960600021&a=50 naturel
http://www.feedback.nl/?b=0960600006&a=50 black

is dit een beetje een redelijke gitaar?
ik heb wel een akoustische staan maar die vind ik absoluut KUT
op school hebben we ook westerns staan die vind ik veel fijner spelen, dunnere nek enzo.

Ik wil een beetje een goedkope gitaar omdat ik niet zo heel erg veel akoustisch speel, maar het word toch weer zomer en dan is het toch mooi als je op de camping met een paar mensen rond een kampvuurtje kan zitten spelen :hippie:

(vorig jaar baalde ik echt dat ik geen gitaar bij me had :chicken:

maarjah wat zeggen jullie er van?

Flipkoos
11 mei 2008, 11:33
Als ik niet meer dan 100 euro te besteden had zou ik op zoek gaan naar een tweedehandsje. Dit zal niet veel beter zijn dan wat jij thuis hebt.

Woml
11 mei 2008, 11:53
Ik zou zeggen: ga hem uitproberen!

sanderz
11 mei 2008, 14:15
Ik heb 'm!

Er komt geluid uit, ontstemt niet echt en is vooral zwart, heel zwart ;)

Hoewel het kwalitatief niet vergelijkbaar is met mijn andere gitaren vind ik het nog wel eens leuk om op te spelen, gewoon zomaar. Ik heb 'm vooral voor op de zaak, nog voordat ik mijn Blueridge BR63 voor dat doel aanschafte.

Maar of het een redelijke gitaar is?

Wel, het ziet er uit als een gitaar, klinkt als een gitaar, dus redelijkerwijs: het is een gitaar.

(Ga gewoon spelen!)

degrotepeter
11 mei 2008, 17:55
Ik heb 'm!

Er komt geluid uit, ontstemt niet echt en is vooral zwart, heel zwart ;)

Hoewel het kwalitatief niet vergelijkbaar is met mijn andere gitaren vind ik het nog wel eens leuk om op te spelen, gewoon zomaar. Ik heb 'm vooral voor op de zaak, nog voordat ik mijn Blueridge BR63 voor dat doel aanschafte.

Maar of het een redelijke gitaar is?

Wel, het ziet er uit als een gitaar, klinkt als een gitaar, dus redelijkerwijs: het is een gitaar.

(Ga gewoon spelen!)

ja moet der een aardig end voor reizen, maar het duurt nog ff voor de zomervakantie :) dus komt der vast nog wel is van

Flying_Dutchman
25 juli 2008, 12:24
Ik ga hem ook kopen. n_n
Ik denk dat het een goed gitaartje is om mee te beginnen :noob:
en ik begin net. (: