PDA

View Full Version : Even voorstellen



Jirre
10 mei 2008, 19:36
Heyy!

Ik ben Jirre, 17 jaar. Ik woon in Dordrecht. Ik speel nu 3 en een half jaar gitaar en zit op de Zadkine Popacademie. Ik ben vooral een popgitarist met jazz en blues invloeden maar ik kan ook in andere stijlen wel redelijk uit de voeten.

Greetzz! :hippie:

Eef
10 mei 2008, 21:25
welkom :cheerup:

pannekoek
11 mei 2008, 00:31
welkom!! :hippie:

RoelTM
11 mei 2008, 11:44
jah, idd welkom :satisfie:

en wat heb je zoal aan gear?

Jirre
11 mei 2008, 14:09
Ik gebruik een 100 watt vox stack met 4x12 speakers.
Wat betreft gitaren heb ik een fender strat, epiphone sg en een epiphone dot 335.. En ik heb een boss mega distortion, boss turbo distortion, boss super overdrive, mxr phase 90, boss chromatic tuner, line6 delay modeler met expressie pedaal, dunlop wah, real mccoy rmc1 wah en een digitech whammy ;)

Greetzz,
Jirre

ChazyChaz
12 mei 2008, 00:31
leuk setje heb je zo bij elkaar.. tof ook dat je die opleiding doet!!
ik doe zelf de opleiding muziek/uitvoerend muzikant op het deltion in zwolle ;)!
nog toekomst plannen (conservatorium??).. ben er zelf nog steeds niet uit, denk rockacademie :)

PS 3 distortion pedaaltjes?? heb zelf ook aardig wat apparatuur (zie sig) maar is dat wel nodig :P??

greetz!!

Jirre
12 mei 2008, 11:10
Ja ik ben van plan om na mn 2e jaar (ben nu eerste jaars) om dan compositie en muziek productie te gaan studeren in Utrecht ;) of misschien gewoon conservatorium met hoofdvak gitaar :) waarschijnlijk Tilburg dan

En wat betreft die 3 dists.. de super overdrive gebruik ik vrij weinig voor lead partijen, voor lead kan ik nu ook wisselen tussen de turbo en mega dist zodat ik niet altijd hetzelfde geluid heb ;)

Jij hebt ook een leuk setje aan pedaaltjes staan :P

Greetzz

Jirre
12 mei 2008, 12:10
Ohja vergeten te vragen.. in het hoeveelste jaar zit je?

Greetzz