PDA

View Full Version : Uitverkoopkoopje!!! (Fender Content)



Mr.Fingers
10 mei 2008, 19:30
De plaatselijke muziekwinkel geeft er hier de brui aan, met als gevolg dat het uitverkoop was. Ik dacht "kom, ik zal eens zien wat ik hier kan buitenslepen", en inderdaad, het was wel slepen wat ik moest doen... Mr. Fingers is vanaf vandaag een gloedjenieuwe

FENDER HOTROD DELUXE

rijker

Voor een zeer laag prijsje (vooral als je weet dat er een flightcase, hoes, extra set lampen & footswitch bijzit)

Foto's volgen van zodra ik gegeten heb!

Erikt
10 mei 2008, 19:34
en? wat heb je ervoor mogen neertellen dan?

Jellyfish00
10 mei 2008, 19:35
Zozo, gefeliciteerd.. Weten je ouders het al :satisfie: ?

Meneer I.
10 mei 2008, 19:38
Niet eerst gaan eten, maar eerst FOTO's!

rock 'n roll
10 mei 2008, 19:38
Was jij niet van heide?
Dan is het die muziekzaak aan de kapellensteenweg?
Zijn er nog leuke dingen te scoren, ben namelijk ook toe aan een nieuwe amp :hippie:

Mr.Fingers
10 mei 2008, 19:42
Was jij niet van heide?
Dan is het die muziekzaak aan de kapellensteenweg?
Zijn er nog leuke dingen te scoren, ben namelijk ook toe aan een nieuwe amp :hippie:

jup, het muziekparadijs kapt ermee. Er zijn nog wel wat leuke dingetjes de scoren op amp-gebied (ik ben wel met de laatste fender tube-amp gaan lopen). Ga er eens heen he.

@ErikT. De prijs van een Epiphone Dot nieuw in een gewone winkel (iig: tussen de 400 & 500€)
@JellyFish: NU weten ze het wel, na een eventjes doorgeragd te hebben om vol7 :D (de buren en aanverwanten voelen ook al nattigheid :D)

Mr.Fingers
10 mei 2008, 20:01
Bij deze: BEELDEKENSCH!!!

http://img241.imageshack.us/img241/7664/imag0641ij6.jpg
Team Rhythm ;)

http://img241.imageshack.us/img241/3758/imag0643ex2.jpg

Eenieder die wat bekend is met de Fender sound, zal de klank wel kennen van dit tone-monster.

hendrix_appendix
10 mei 2008, 20:05
Nice! Zeer mooie tele ook! Smaakvol! Geil!

the sure thing
10 mei 2008, 20:08
Maar.... wat heb je er nou voor betaald?

Mr.Fingers
10 mei 2008, 20:18
Surething: lees PM ;)
Appendix: Dank u. die tele (en de jazz) zijn toch m'n favo plankjes om te piegelen.

pasqual
10 mei 2008, 21:15
mr.fingers, veel plezier met je nieuwe aanwinst. ik hoop in ieder geval dat je echt veel minder hebt moeten betalen want als ze er mee kappen zal je ook wel geen garantie krijgen?

groeten Pasqual.

~Dimitri~
10 mei 2008, 21:19
Proficiat met je nieuw speelgoed!
Het blijft maar regeneen aan leuk materiaal bij je...:cooler:
Nuja , veel speelplezier en is die andere amp van je nu in de verkoop of niet ?

Mr.Fingers
10 mei 2008, 22:37
mr.fingers, veel plezier met je nieuwe aanwinst. ik hoop in ieder geval dat je echt veel minder hebt moeten betalen want als ze er mee kappen zal je ook wel geen garantie krijgen?

groeten Pasqual.

Garantie = fabrieksgarantie, en die duurt evenlang als de gewone garantie v.e. winkel

@~Dimi~: Jah, ik denk nu wel dat het gedaan is met regenen voor de komende maanden ;). En de Deville blijft mooi thuis (net als de AD50VT), ik ga eerstdaags nog een A-B box kopen, zodat ik kan switchen ;)

R.J
10 mei 2008, 23:04
Zwaar netjes man :hippie: Dat is weer lekker rocken

pannekoek
10 mei 2008, 23:50
Zwaar netjes man :hippie: Dat is weer lekker rocken


fender fan alert! wooooh mooi setje hoor!!!

R.J
11 mei 2008, 00:00
fender fan alert! wooooh mooi setje hoor!!!
het geluid dat eruit komt is inderdaad geweldig.
Als ik dit 2 weken terug had geweten :sneaky:

Maarja, ik ben ook heel errug blij met wat ik nu heb staan hier :hippie:

pannekoek
11 mei 2008, 00:09
het geluid dat eruit komt is inderdaad geweldig.
Als ik dit 2 weken terug had geweten :sneaky:

Maarja, ik ben ook heel errug blij met wat ik nu heb staan hier :hippie:


ik ben geen fender fan, meer, een gibson/marshall fan maar zo een deluxe moet ik toch een x hebben!

R.J
11 mei 2008, 00:13
ik ben geen fender fan, meer, een gibson/marshall fan maar zo een deluxe moet ik toch een x hebben!
2 weken geleden een /paar/ marshalls afgewezen ten faveure van wat hier nu staat, ik ben vooral een fan van wat ik écht mooi vind klinken :cooler:

vulvasonic
11 mei 2008, 00:56
Heel mooi setje zo! :cooler:

niekb
11 mei 2008, 03:46
ik ben geen fender fan, meer, een gibson/marshall fan maar zo een deluxe moet ik toch een x hebben!

Zie sig 8-)

grayfink
11 mei 2008, 07:48
Super, we hebben heel wat te danken aan Ome Leo :)

Mr.Fingers
11 mei 2008, 10:39
Super, we hebben heel wat te danken aan Ome Leo :)

Uhu! Ik vind de overdrive van deze amp werkelijk heerlijk klinken (het gewone drive-kanaal). Alleen de Bassman doet dat nog heerlijker (maar helaas onbetaalbaar :D)

Luke-wannabe
11 mei 2008, 12:48
Ja en nou foto's dus heh!!

Mr.Fingers
11 mei 2008, 12:54
Ja en nou foto's dus heh!!

zie post 7 ;)

The red Strat.
11 mei 2008, 13:18
Uhu! Ik vind de overdrive van deze amp werkelijk heerlijk klinken (het gewone drive-kanaal). Alleen de Bassman doet dat nog heerlijker (maar helaas onbetaalbaar :D)
dat was toch sarcastisch, he ?

Mr.Fingers
11 mei 2008, 13:22
dat was toch sarcastisch, he ?
Wat te sarcastisch? Een maat van me heeft een originele 1960 Bassman, en die breekt toch wat mooier open als mijn HOTROD (helaas is die versterker werkelijk onbetaalbaar).

Of bedoelde je dat het sarcastisch moest zijn dat ik die overdrive mooi vindt?

EDIT: trouwens, hoe zit het met je jazzmaster-projectje?

dunnoaname
11 mei 2008, 14:27
Ik vind de OD eerlijk gezegd niet geweldig. Laatst nog in een muziekwinkel een tweed bassman RI flink opengedraaid, wat een sound!!!! Dat is echt DE fender overdrive. Gaat wel een beetje erg hard.

Mr.Fingers
11 mei 2008, 14:47
Ik vind de OD eerlijk gezegd niet geweldig. Laatst nog in een muziekwinkel een tweed bassman RI flink opengedraaid, wat een sound!!!! Dat is echt DE fender overdrive. Gaat wel een beetje erg hard.

Ik zei toch dat er niets boven een Bassman gaan ;) (en inderdaad, ze gaan LUID!!!!)

Luke-wannabe
11 mei 2008, 16:12
zie post 7 ;)
Ohh!! I like!!

Mr.Fingers
11 mei 2008, 16:50
Ohh!! I like!!

I like also! En die krengen gaan werkelijk LOEIHARD! (op 3 is in m'n kamer amper uit te houden, en ze gaan tot 12)

Rormo
11 mei 2008, 18:19
Ja, maar dat is bij Fender wel relatief he. Hij is op standje 3 niet pas op 25% van z'n volume. En op 12 dus ook niet 4x zo hard. Maar ze gaan inderdaad loeihard, eigenlijk niet geschikt voor thuis denk ik?

Mr.Fingers
11 mei 2008, 18:28
Ja, maar dat is bij Fender wel relatief he. Hij is op standje 3 niet pas op 25% van z'n volume. En op 12 dus ook niet 4x zo hard. Maar ze gaan inderdaad loeihard, eigenlijk niet geschikt voor thuis denk ik?

Nee, ze gaan ongeveer gelijkop tot 6 à 7, en dan komt er eigenlijk maar weinig bij qua volume. Niet geschikt voor thuis... zolang je onder de 2 blijft is het nog best te doen (en ik heb zo'n master-box voor tussen amp & gitaar, zodat ik de amp volledig open kan smijten, maar dat het volume beperkt blijft.)

Tsja het is en blijft 40W buizen-kracht hé.

The red Strat.
11 mei 2008, 20:42
Wat te sarcastisch? Een maat van me heeft een originele 1960 Bassman, en die breekt toch wat mooier open als mijn HOTROD (helaas is die versterker werkelijk onbetaalbaar).

Of bedoelde je dat het sarcastisch moest zijn dat ik die overdrive mooi vindt?

EDIT: trouwens, hoe zit het met je jazzmaster-projectje?
2e. ik heb een blues deluxe, waarvan het drive kanaal zeeeer vergelijkbaar is met het 1e od kanaal van de hot rod, en ik vind de scheur absoluut vreselijk. modderig, 'harsh', ongedefinieerd in de bassen, etc.
ik kan niet begrijpen hoe jij die overdrive mooi vind, tenzij je de drive knop op 2 hebt staan en nooit hoger gaat... das mijn mening natuurlijk ;)



haha, ik dacht wel dat je daar zou naar vragen. :) (ik ben het project eerlijk gezgd wat uit het oog verloren)
ik zou het met warmoth onderdelen willen doen, maar zoals ik al een tijd terug heb gezegd zijn alle uitgaven van mij (zelfs al is het met mijn eigen geld) hem te veel...
en eerlijk gezegd heb ik zelf ook niet direct de behoefte aan een nieuwe gitaar, en ik heb ook het geld er niet voor. het zal er wel ooit van komen, maar nog niet direct. sorry... ;)

Mr.Fingers
11 mei 2008, 21:02
2e. ik heb een blues deluxe, waarvan het drive kanaal zeeeer vergelijkbaar is met het 1e od kanaal van de hot rod, en ik vind de scheur absoluut vreselijk. modderig, 'harsh', ongedefinieerd in de bassen, etc.
ik kan niet begrijpen hoe jij die overdrive mooi vind, tenzij je de drive knop op 2 hebt staan en nooit hoger gaat... das mijn mening natuurlijk



haha, ik dacht wel dat je daar zou naar vragen. :) (ik ben het project eerlijk gezgd wat uit het oog verloren)
ik zou het met warmoth onderdelen willen doen, maar zoals ik al een tijd terug heb gezegd zijn alle uitgaven van mij (zelfs al is het met mijn eigen geld) hem te veel...
en eerlijk gezegd heb ik zelf ook niet direct de behoefte aan een nieuwe gitaar, en ik heb ook het geld er niet voor. het zal er wel ooit van komen, maar nog niet direct. sorry... ;)

De OD klinkt iig beter als die van de Frontman 212 ;) Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ik ga nooit hoger als 5, dus voor "een vettig randje" is deze amp wel goed. enneh, er staan een equaliser op voor iets he (B=4, M=6 en T=8, en dan gaan met de banaan). Er gaat natuurlijk niets boven een '59 Bassman, maar die is echt te luid voor thuis + best duur.

Enja, die jazzmaster, je weet eigenlijk niet wat je mist ;)

The red Strat.
11 mei 2008, 21:10
De OD klinkt iig beter als die van de Frontman 212 ;) Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ik ga nooit hoger als 5, dus voor "een vettig randje" is deze amp wel goed. enneh, er staan een equaliser op voor iets he (B=4, M=6 en T=8, en dan gaan met de banaan). Er gaat natuurlijk niets boven een '59 Bassman, maar die is echt te luid voor thuis + best duur.

Enja, die jazzmaster, je weet eigenlijk niet wat je mist ;)
dat wel :D
hmm, treble op 8 ? met mijn strat snijdt dat in mn oren als een beenhouwersmes, zelfs met presence op 0 en een laag volume... heb jij dat niet ?

natuurlijk niet, power amp OD > preamp OD op lage volumes, dat spreekt voor zichzelf, maar zoals je zegt is hij veels te luid voor thuis (en ook wel duur ja).

mss wel hoor, ik zou graag binnen een jaar een LP aanschaffen omdat ik echt een humbucker geluid NODIG heb, en moest ik nog een jazzmaster daarbij hebben zou ik een strat, LP en j-master hebben, en ik denk dat de jazzmaster een beetje verwaarloost zou worden omdat ik gewoon geen nood aan een surfklank heb... snap je ?

Mr.Fingers
11 mei 2008, 21:42
dat wel :D
hmm, treble op 8 ? met mijn strat snijdt dat in mn oren als een beenhouwersmes, zelfs met presence op 0 en een laag volume... heb jij dat niet ?

natuurlijk niet, power amp OD > preamp OD op lage volumes, dat spreekt voor zichzelf, maar zoals je zegt is hij veels te luid voor thuis (en ook wel duur ja).

mss wel hoor, ik zou graag binnen een jaar een LP aanschaffen omdat ik echt een humbucker geluid NODIG heb, en moest ik nog een jazzmaster daarbij hebben zou ik een strat, LP en j-master hebben, en ik denk dat de jazzmaster een beetje verwaarloost zou worden omdat ik gewoon geen nood aan een surfklank heb... snap je ?

Jup, bij m'n strat wordt het dan bijna pijnlijk, maar het past perfect voor m'n Tele & Jazzmaster. Op een laag volume, met precense op 0, en die instelling klinkt mijn amp heerlijk romig, zwoel & warm.

Enneh, die Jazzmaster, alleen al voor Dinosaur Jr. moet je er al eentje kopen ;) (En voor Daan, Sonic Youth, The Raveonettes,...)

The red Strat.
11 mei 2008, 22:30
Jup, bij m'n strat wordt het dan bijna pijnlijk, maar het past perfect voor m'n Tele & Jazzmaster. Op een laag volume, met precense op 0, en die instelling klinkt mijn amp heerlijk romig, zwoel & warm.

Enneh, die Jazzmaster, alleen al voor Dinosaur Jr. moet je er al eentje kopen ;) (En voor Daan, Sonic Youth, The Raveonettes,...)
dat is het nu juist wat ik wil zeggen, ik ben totaal geen fan van die groepen die je daar opnoemt, ik heb geen behoefte aan de jazzmastersound...

nog niet ;)