PDA

View Full Version : setje superstrats erbij!!



wietse
9 mei 2008, 20:47
gisteren opgehaald ervoor helemaal naar adorp gereden, niet zo ver weg wel het eind van de wereld.(en ik werd onderweg nog geflitst :angry: )
man bood 2 gitaren aan voor 100 euro en dat is nog een leuk prijsje,1 vantage met licensed floyd en een deels gedemonteerde hondo fame series.
bij de hondo waren alle onderdelen nog bij, zaten mooi in een zakje, tot aan het laatste schroefje toe.
dus effe een uurtje aan het schroeven geweest en de faseschakelaar vervangen, nieuwe snaartjes op beide en effe poetsen, ik ben er blij mee.
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars/superstratduo.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars/vantage817gdtmercy.jpg
de vantage is een goed gebouwde koreaan met licensed floyd rose die heeft wel wat corrosie sporen van zweethanden maar is verder nog perfect, lekker stukje hout fijne 24 frets hals driedelige body, geen idee welk hout, deze blijft naar alle waarschijnlijkheid wel effe in de collectie.
heeft wel wat fretwear maar dat stelt niks voor de elementen zijn niet super maar kunnen stukken minder.
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars/hondosuperstratmercy.jpg
de hondo was grotendeels gesloopt maar alles zat nog wel aangesloten, het was de verkoper z'n eerste gitaar en hij wilde er nog iets mee doen maar dat is er nooit van gekomen.
de body is in ieder geval geen multiplex of mdf zoals ik bij fame series wel vaker tegen ben gekomen, lekker halsje met ook wat fretwear maar ook niks ernstigs, en de elementjes konden ook stukken minder, duidelijk een duurdere koreaanse hondo.
dat er af fabriek grovers op zitten zegt ook al wat.
gaat denk ik wel de verkoop in moet er nog effe over nadenken.

ben vanhoof
9 mei 2008, 21:00
Die vantage oogt vet man!!! En dat voor €100 voor beide. Alleen al voor de body is €50 nog geen geld, zeker als het degelijk hout is en geen multiplex...

R.J
9 mei 2008, 21:04
Gast, ik vind ze mooi!

Wat doen al die schakelaartjes op die Hondo? :chicken: Klinkt interessant *houd van rare dingen*

En natuurlijk: opnames?

LaurentB
9 mei 2008, 21:11
Ik ben i.h.a. geen fan van dit soort modellen, maar deze vind ik door de kleur toch wel degelijk mooi.

Jim Haagmans
9 mei 2008, 21:15
vind de vantage een stuk mooier dan de hondo, slanker. De hono oogt een beetje lomp.

Hoe klinken ze?

wietse
9 mei 2008, 21:16
Gast, ik vind ze mooi!

Wat doen al die schakelaartjes op die Hondo? :chicken: Klinkt interessant *houd van rare dingen*

En natuurlijk: opnames?

aan/uit schakelaar per element en een fase schakelaar, echt een 80's layout.

opnames?
dat doe ik de mensheid niet aan ik zuig zwaar als het op spelen aankomt.

ik hou normaal ook niet van deze modellen maar door de ongewone kleuren vind ik ze ook mooi.

no 1 hops
9 mei 2008, 21:19
leuk dat je weer wat aparts hebt opgedaan.
hoop dat de flitsactie niet teveel roet in het eten gooit.

die vantage body is wel mooi.
alleen die floyd , jich

Kakihara
9 mei 2008, 21:22
Mijn Vantage 113T ziet er bijlange zo vet niet uit ... :chicken:

R.J
9 mei 2008, 21:26
aan/uit schakelaar per element en een fase schakelaar, echt een 80's layout.

opnames?
dat doe ik de mensheid niet aan ik zuig zwaar als het op spelen aankomt.

ik hou normaal ook niet van deze modellen maar door de ongewone kleuren vind ik ze ook mooi.
Nee ik speel geweldig wil je zeggen :seriousf:

zijn die on/off's een beetje soepel te gebruiken? (aka: zoals buckethead en morello, dat idee)

Rinze
9 mei 2008, 21:56
Ghehe, Adorp is voor mij halverwege Stad en thuis, dus niks einde van de wereld, want daar woon ik. En ze hebben daar in de buurt inderdaad veel flitspalen:satisfie:

bass blom
9 mei 2008, 22:01
flitsende planken wietse :D

Saf
9 mei 2008, 22:47
vette koop wietse,

dat houd het leuk.

CortaxEV
9 mei 2008, 23:00
Die boete is duurder dan de 2 strats :satisfie:

zeiler
9 mei 2008, 23:09
Die boete is duurder dan de 2 strats :satisfie:

:strat: :strat:

zien er echt zeer cool uit :) en dat voor maar 100 euro! WOW!

respect! succes met je koop man!

wietse
10 mei 2008, 05:13
Die boete is duurder dan de 2 strats :satisfie:

dat valt wel mee, je mag er 60 km/u en ik reed op mijn teller iets van 67.

Orgasmocaster
10 mei 2008, 05:52
Die Vantage ziet er goed uit! Goeie Deal!

JeroenSchaaf
10 mei 2008, 06:54
He Wietse gefelciteerd met je aankoop man! ik zag ze zelf ook staan ( en heb nog getwijfelt ) maar vond de headstocks maar niks!

100,- is geen geld voor deze 2!

G.G.
10 mei 2008, 09:18
He Wietse gefelciteerd met je aankoop man! ik zag ze zelf ook staan ( en heb nog getwijfelt ) maar vond de headstocks maar niks!

100,- is geen geld voor deze 2!

En dat is nog wel redelijk simpel aan te passen met een strookje esdoorn en een laklaagje.

hezz
10 mei 2008, 15:39
Ik vind die Hondo er best lekker uitzien! Heeft wat meer body, vind ik mooier. Die Vantage is net een speer...

YannickH
11 mei 2008, 12:48
2mooie gitaren vooral die met die floyd rose.mooie kleur enzo,die zou ik ook wel willen:p