PDA

View Full Version : CMW logo wedstrijd



Pagina's : 1 2 [3]

Harry
29 mei 2008, 14:38
die verhalen waren nodig om de exorbitante bedragen te rechtvaardigen die bepaalde marcomburo's rekenden.....

B_2_the_a
29 mei 2008, 14:46
die verhalen waren nodig om de exorbitante bedragen te rechtvaardigen die bepaalde marcomburo's rekenden.....

ff offtopic
zit nu naar je bandje te luisteren FUCKING GAAF!

schizo910
29 mei 2008, 15:56
die verhalen waren nodig om de exorbitante bedragen te rechtvaardigen die bepaalde marcomburo's rekenden.....

P'cies, gebakken lucht is duur...

Pepe
29 mei 2008, 19:41
Praten over je ontwerpen mag je dan vervelend vinden of "niet cool", het is noodzakelijk om te communiceren met niet designers over je ontwerpen.
Ik krijg zo vaak iemand van sales langs die iets "top" dan wel "cool" of "volkomen kut" vindt.
Nee, dat werkt lekker.
Als je ontwerpt voor een klant is het design inzichtelijk maken belangrijk om iemand grip te laten krijgen op het ontwerp, anders ben je voor je het weet dagen bezig met trial & error.

Geen lulverhaal, geen legitimatie van de prijs maar gewoon efficient werken.
Maar goed, misschien kan je het onzin vinden als je niet dagelijks met verschillende opdrachtgevers om tafel zit, dat kan.

Einzeln
30 mei 2008, 08:59
Wat een geleuter...
Ik ben blij dat je dat zelf doorhad, maar als dat de reden is waarom je het niet meer doet... dat snap ik niet. Dat gelul heb je toch zelf in de hand? Ik heb ooit een blauwe maandag bij een bureau gewerkt waar ook alles werd verkocht met het verhaaltje eromheen. Stront werd verkocht alsof het gouden kunstwerken waren... Leidinggevende die je vertelden maar wat te maken, het verhaal verzinnen we er later wel bij...

Ik zie geen stront?

Hij vertelt over een beeldmerk en over letters. Bij grote bekendheid werkt het beeldmerk al voldoende. Hij refereert naar oude buizenradio's en ik dacht aan phillips. Phillips heeft het oude beeld merk losgelaten, helaas. Ook dat beeldmerk kon zonder de letters Phillips. Enfin ik vind het een logisch verhaal. En sterker ik vraag me af wat de zin is van het gebruik van de woorden geleuter en stront in antwoord op een serieuze inzending.

schizo910
30 mei 2008, 09:37
Praten over je ontwerpen mag je dan vervelend vinden of "niet cool", het is noodzakelijk om te communiceren met niet designers over je ontwerpen.
Ik krijg zo vaak iemand van sales langs die iets "top" dan wel "cool" of "volkomen kut" vindt.
Nee, dat werkt lekker.
Als je ontwerpt voor een klant is het design inzichtelijk maken belangrijk om iemand grip te laten krijgen op het ontwerp, anders ben je voor je het weet dagen bezig met trial & error.

Geen lulverhaal, geen legitimatie van de prijs maar gewoon efficient werken.
Maar goed, misschien kan je het onzin vinden als je niet dagelijks met verschillende opdrachtgevers om tafel zit, dat kan.

Dude, ik zit dagelijks met opdrachtgevers om de tafel, grote jongens en kleinere bedrijven. Wat ik bedoel is dat Ricochet vertelde ZELF een hekel te hebben aan het gelul. Dan denk ik "doe dat dan niet, als het verhaal je schijnbaar tegenstaat. Verpak het dan in een presentatie waar je wel achterstaat." Mijn klanten komen juist terug bij mij vanwege de No Bullshit factor maar wel over de brug komen met een doordacht concept en goed eindproduct.


Ik zie geen stront?

Hij vertelt over een beeldmerk en over letters. Bij grote bekendheid werkt het beeldmerk al voldoende. Hij refereert naar oude buizenradio's en ik dacht aan phillips. Phillips heeft het oude beeld merk losgelaten, helaas. Ook dat beeldmerk kon zonder de letters Phillips. Enfin ik vind het een logisch verhaal. En sterker ik vraag me af wat de zin is van het gebruik van de woorden geleuter en stront in antwoord op een serieuze inzending.


Ik zie hier ook geen stront, dat zeg ik toch niet? Ik heb het over stront in mijn voorbeeld verhaaltje over het bedrijf waar ik heb gewerkt... Sterker nog, ik zeg niets over de ontwerpen van Ricochet, ik heb het alleen over het verhaal eromheen en vind het jammer dat iemand die kennelijk wel kwaliteiten bezit het werk de rug toe keert vanwege een bijzaak als het lulverhaal erachter...

Einzeln
30 mei 2008, 09:52
Wat communiceer jij over je goeddoordachte concepten? Want wordt het niet vanzelf bullshit als je het gaat uitleggen? Zo lijkt het namelijk. Je noemt praten over je goeddoordacht concept, gelul, wat een bijzaak hoort te zijn.

schizo910
30 mei 2008, 10:06
Wat communiceer jij over je goeddoordachte concepten? Want wordt het niet vanzelf bullshit als je het gaat uitleggen? Zo lijkt het namelijk. Je noemt praten over je goeddoordacht concept, gelul, wat een bijzaak hoort te zijn.

Het is logisch dat je praat over je ontwerp, maar als je dat kort en bondig doet ben je klaar en is dat voldoende. Je hoeft er niet over te gaan filosoferen, zoals veel bedrijven lijken te doen...

Nu moeten ze dat zelf weten hoor, net als de klant die moet zelf weten of hij voor die gebakkenlucht wil betalen of niet.

Dit is wat ik echter niet begreep en niet begrijp en waarschijnlijk ook niet ga begrijpen:


Getver, wat een ouwehoer-verhaal. Nou weet ik weer, waarom ik dit niet meer doe...

Hij geeft aan dat het geouwehoer de reden is dat hij dit werk niet meer doet. Dat is toch zonde?

MarkS
30 mei 2008, 10:36
Praten over je ontwerpen mag je dan vervelend vinden of "niet cool", het is noodzakelijk om te communiceren met niet designers over je ontwerpen.
Ik krijg zo vaak iemand van sales langs die iets "top" dan wel "cool" of "volkomen kut" vindt.
Nee, dat werkt lekker.
Als je ontwerpt voor een klant is het design inzichtelijk maken belangrijk om iemand grip te laten krijgen op het ontwerp, anders ben je voor je het weet dagen bezig met trial & error.
Cheers to that! Herkenbare situatie.
Remedie: voorafgaand aan het ontwerp helder communiceren. Scheelt een hoop trial & error en verdediging achteraf. De kans op een "first time right" is daarmee veel groter waardoor tijdens de presentatie al redelijk snel over de details kan worden gesproken. Veel prettiger dan op zo'n moment te horen krijgen "ik vind het niets" of "ik had eigenlijk een heel ander beeld in mijn hoofd". Dan valt er namelijk nog maar weinig te verdedigen aan je ontwerp, en is iedereen weer terug bij stap 1.

Helder communiceren is 1 ding. Je ontwerpersfilosofie uitdragen is iets anders en moet je eigenlijk maar voor je collega's bewaren. De klant/opdrachtgever/salesboy/directie zit daar doorgaans niet zo te wachten omdat zij ieder met een heel andere bril naar het produkt kijken.
Als ontwerper is het zaak om eerst door hun brillen mee te kijken en er vervolgens "jouw ding" mee te doen.

schizo910
30 mei 2008, 10:47
Helder communiceren is 1 ding. Je ontwerpersfilosofie uitdragen is iets anders en moet je eigenlijk maar voor je collega's bewaren. De klant/opdrachtgever/salesboy/directie zit daar doorgaans niet zo te wachten omdat zij ieder met een heel andere bril naar het produkt kijken.
Als ontwerper is het zaak om eerst door hun brillen mee te kijken en er vervolgens "jouw ding" mee te doen.

Precies, vooral dat laatste is erg belangrijk...

Harry
30 mei 2008, 12:45
you just made my day!!!! :rockon:




ff offtopic
zit nu naar je bandje te luisteren FUCKING GAAF!

dml
30 mei 2008, 13:00
Als ik Chris was, zou ik afstappen van de afkorting maar echt een merknaam bedenken. Een vloeiende, goedklinkende naam zegt meer dan een afkorting. Let wel, de afnemersgroep bestaat uit gitaristen, die zijn conservatief en voor het grootste deel mannelijk. Denk bij het ontwerp van een logo dus ook aan automerken en hun logo's (ja, lach maar). En een script-logo is voor de doelgroep ook herkenbaarder dan een paar losse letters.

Dat Philips is afgestapt van hun beeldmerk, is m.i. een goede keuze geweest. Je geeft zelf al aan dat je dat beeldmerk kent van hun buizenradio's. M.a.w. door dat beeldmerk krijg je anno nu een stoffig imago, hoe vooruitstrevend je ook bent met je producten. En wat moet je doen om van dat imago af te komen? Juist, van je beeldmerk afstappen. De letters Philips kunnen prima zonder beeldmerk, kijk maar eens goed naar het lettertype.

schizo910
30 mei 2008, 13:10
Als ik Chris was, zou ik afstappen van de afkorting maar echt een merknaam bedenken.


Ja, een anagram van zijn naam ofzo!

Crisis Menu Wish Amps

:seriousf:

geintje

Chris Winsemius
30 mei 2008, 13:15
Logo's posten! :)

Merknaam veranderen is nu niet haalbaar, CMW naam wordt al 11 jaar gebruikt.

bass blom
30 mei 2008, 13:24
Logo's posten! :)

Merknaam veranderen is nu niet haalbaar, CMW naam wordt al 11 jaar gebruikt.

hebbert :sneaky:
heb je er nog niet genoeg? :D

AART
30 mei 2008, 13:29
Logo's posten! :)

Merknaam veranderen is nu niet haalbaar, CMW naam wordt al 11 jaar gebruikt.

Ik vind die badges van ricardo(?) en dat embleem van skietsmeister nog de twee vetste ontwerpen. Alleen denk ik dat die emblemen van ricardo net iets vetter zijn, iets levendiger.

Chris Winsemius
30 mei 2008, 13:29
hebbert :sneaky:
heb je er nog niet genoeg? :D

:D

Heb 'n aantal op het oog maar voor dat dit te gekke topic verzandt in gedoe over namen of werkwijzen van reclameburo's is het beter om lekker te tekenen/etc. en te posten :)

dml
30 mei 2008, 14:00
Merknaam veranderen is nu niet haalbaar, CMW naam wordt al 11 jaar gebruikt.

Ja, en? Denk je dat jouw klantenkring je opeens niet meer kent als je de naam verandert?

Einzeln
30 mei 2008, 14:07
Ja, en? Denk je dat jouw klantenkring je opeens niet meer wil kennen als je de naam verandert in Christa?
Geen enkel probleem mee.;)

dml
30 mei 2008, 14:10
Hahahaha, en als beeldmerk neme men een crusifix.
De metal-amps van Christa krijgen hetzelfde beeldmerk, maar dan ondersteboven. :rockon:

the sure thing
30 mei 2008, 14:41
http://i76.photobucket.com/albums/j39/thesurething/logo2CMW.jpg

Ricochet
30 mei 2008, 14:45
Alhoewel het slechts wat rudimentaire ontwerpjes waren, vond ik de ronde schildjes wel erg karig. Teveel een BMW-wiel, dus nog ff zitten pielen.

http://www.euronet.nl/~wat/studio/CMW4.jpg

CMW-naam komt nu meer naar voren. Het speaker-idee met wat "ribbons" benadrukt. En ik zag op de CMW-website dat Chris de toevoeging "amps" gebruikte dus dat heb ik er ook in gezet.
Net als de eerste post is het een schets. Ontwerp bijpunten, aanpassen, kleur bepalen en uitwerken komt pas later. Voor de gein wat met kleur gespeeld.
De derde heeft nu een leuke associatie met zo'n ouderwetse ON/OFF switch. :-)

Mijn eigen voorkeur gaat trouwens uit naar de 2e.

the sure thing
30 mei 2008, 14:47
Mijn voorkeur is die post daarvoor :) :)

bass blom
30 mei 2008, 14:48
doet mij teveel aan iets met dokters en pillen denken dat in het midden :chicken:

Ricochet
31 mei 2008, 12:47
het schild lijkt een beetje op een O, waardoor het zou kunnen gelezen worden als OCMW-amps en OCMW is niet overal even geliefd
Dat kan makkelijk aangepast worden door de afstand tussen de "O" en CMW groter te maken. En ik zou dan juist denken dat OCMW de perfecte associatie is met gitaristenvolk... 8-)


Maar misschien is het daarom wel een goed idee, omdat je niet meteen associaties hebt met andere merken versterkers. Het heeft zo zijn eigen gezicht.

Het doet me trouwens wel denken aan het wapen van Orange, hoewel het er verder niet op lijkt, dus dat is geen ramp. Het lijkt wel een beetje op het Lotus-logo.
Het is zeker belangrijk om je te onderscheiden van de rest. En met het Wapen van Oranje kan ik prima leven. Als het een goed Hollands product is mag je dat best laten zien.

Ehm...Lotus autos is toch een groen-gele driehoek? Of bedoel je Lotus WC-papier??


Wat een geleuter...
Dat gelul heb je toch zelf in de hand? Ik heb ooit een blauwe maandag bij een bureau gewerkt waar ook alles werd verkocht met het verhaaltje eromheen.
Dat "geleuter" was op verzoek van Squier4ever. Die doet een opleiding daarin... 8-)

Zoals je zelf al ondervonden hebt, heb je dat gelul dus niet in de hand.


Praten over je ontwerpen mag je dan vervelend vinden of "niet cool", het is noodzakelijk om te communiceren met niet designers over je ontwerpen.
Helemaal mee eens hoor. Maar was me er niet van bewust dat ik hier aan het "pitch-en" was.


Wat ik bedoel is dat Ricochet vertelde ZELF een hekel te hebben aan het gelul. Dan denk ik "doe dat dan niet, als het verhaal je schijnbaar tegenstaat. Verpak het dan in een presentatie waar je wel achterstaat.
Voor de duidelijkheid. Ik sta compleet achter de inhoud van mijn verhaal. Ben alleen niet dol op het vertellen of uitleggen zelf. Zoals ik zei was dat meer op verzoek van Squier4.


ik heb het alleen over het verhaal eromheen en vind het jammer dat iemand die kennelijk wel kwaliteiten bezit het werk de rug toe keert vanwege een bijzaak als het lulverhaal erachter...
Bedankt man. Maar bijzaak is "het lulverhaal" allang niet meer. Net als zakelijk inzicht. Allemaal onlosmakelijk met het vak verbonden. Alleen maar creatief zijn is niet meer genoeg lijkt het wel.


Phillips heeft het oude beeld merk losgelaten, helaas. Ook dat beeldmerk kon zonder de letters Phillips. Enfin ik vind het een logisch verhaal.
Mooi voorbeeld Nico, en bedankt. Inderdaad heel jammer dat Philips het oude logo vervangen heeft. Wat trouwens ook al weer de 3e reincarnatie was geloof ik, maar dat terzijde.

Pepe
31 mei 2008, 13:42
simpel en straight

http://img58.imageshack.us/img58/1929/cmwampstraightwe7.gif

HaroldA
31 mei 2008, 14:35
simpel en straight

http://img58.imageshack.us/img58/1929/cmwampstraightwe7.gif
Ik moest gelijk denken aan http://www.pickupspecialties.com/CoverKing/gmc_small.jpg, een van de auto's van de Transformers film... Gelukkig ging mijn volgende gedachte naar die mooie donkere dame uit de film :dance: (Megan Fox, geloof ik)

Nog bedankt daarvoor!

schizo910
31 mei 2008, 16:28
Bedankt man. Maar bijzaak is "het lulverhaal" allang niet meer. Net als zakelijk inzicht. Allemaal onlosmakelijk met het vak verbonden. Alleen maar creatief zijn is niet meer genoeg lijkt het wel.


Aight, ik hoop dat je wel begrijpt dat het absoluut geen aanval op jouw persoonlijk was. Ik zelf zou het echt heel erg vinden als ik mijn werk niet meer zou willen doen door zulke zaken.

Ik heb zoals ik al zei bij diverse bureaus gewerkt, waarvan sommige behoorlijk hoogdravende praatjesmakers waren. Verkopen van gebakken lucht was een dagelijkse bezigheid, het verhaal klopte heus wel, maar het verhaal was niet nodig. Toen was het misschien ook debet aan de bloeiende economie, er was geld uit te geven en de grote bedrijven leken het belangrijker te vinden welke reclame jongens voor hun werk te i.p.v. te kijken naar de kwaliteit van het product dat ze leverden... Inmiddels werk ik ruim 3 jaar als zelfstandige voor echt zeer verschillende soorten klanten; en verdien er een goed belegde boterham mee. Mijn ervaring is juist dat klanten de laatste jaren écht niet meer zitten te wachten op 'het lulverhaal' ze willen vooral een heldere boodschap en duidelijkheid over het hoe- en waarom van een ontwerp, illustratie of totale vormgeving...

Nu ben ik trouwens wel nieuwsgierig, wat voor een werk doe je nu :)

Ricochet
31 mei 2008, 16:56
Nu ben ik trouwens wel nieuwsgierig, wat voor een werk doe je nu :)

Ik ben tegenwoordig een van OCMW's beste klanten...

Bram+
31 mei 2008, 17:43
Het is zeker belangrijk om je te onderscheiden van de rest. En met het Wapen van Oranje kan ik prima leven. Als het een goed Hollands product is mag je dat best laten zien.

Ehm...Lotus autos is toch een groen-gele driehoek? Of bedoel je Lotus WC-papier??
Ik bedoelde meer het wapen van Orange Amps, waar in feite nog minder mis mee is dan met het Huis van Oranje:D
http://www.bostonguitar.com/images/ORANGE-HOME.jpg

En ik bedoelde (inderdaad) het kekke automerk met dat groene en gele schildje. In dat beeldmerk staan ook een aantal letters 'door elkaar'.

Chris Winsemius
1 juni 2008, 19:00
Ik ben tegenwoordig een van CMW's beste klanten...

Vertel!

:) Sorry, beetje melig na 'n weekend werkplaats verbouwen, morgen (gelukkig) weer verder solderen...

Mitch
1 juni 2008, 19:56
Sorry, beetje melig na 'n weekend werkplaats verbouwen ...
Klinkt wel nuttig ;)

rickert
1 juni 2008, 20:53
StudioCages af, dat is pas nuttig:D

bass blom
1 juni 2008, 20:56
nee die ruimte is belangrijk :satisfie:

komt een beruchte fotograaf foto's maken a.s. zaterdag :seriousf:

rickert
1 juni 2008, 20:57
Koel man:D Maak maar een foto'tje van mij pimpin SC:D

Chris Winsemius
1 juni 2008, 22:27
@bass blom:
morgen meer nieuws, werkplaats zal zaterdag nog iets berucht & puberaal zijn :D

@Mitch:
hou vol!

@ricktekent:
net de eerste pinched harmonics :) uit jouw CMW StudioCage ™ © vernomen...

Nu 'n beetje in laten branden :D en later deze week de rest v/d amp voltooien.

rickert
1 juni 2008, 22:34
Woowooooooooooohhh!!!!

Jan Buurman
2 juni 2008, 17:53
StudioCages af, dat is pas nuttig:D

JCM af. Da's pas nuttig... :p

bass blom
8 juni 2008, 12:25
voortvloeiend uit e.e.a. was ik gister op bezoek in de wondere vinex wereld die CMW heet..

en daarna in paradiso bij ellen ten damme die ik niet fotograferen mocht, maar we zijn niet voor niets pubers.

wel een hoop ik niet permanente gehoorbeschadiging opgelopen daar, kolere wat hard :sneaky:

genoeg geluld, foto's!

http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078749.jpg

http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078779.jpg

http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078846.jpg

Jeroen_TRC
8 juni 2008, 12:50
Was ze d'r lenzen verloren?

bass blom
8 juni 2008, 12:55
Was ze d'r lenzen verloren?

nee dat is de 'bend over and spread'em, here comes my bullit' houding :D

© F. Zappa

rickert
8 juni 2008, 13:52
http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078749.jpg

:satisfie: :satisfie: :satisfie:

matty
8 juni 2008, 14:05
ook effe iets geprobeerd :)

http://users.telenet.be/cmx/logo.png

http://users.telenet.be/cmx/logo2.jpg

kweet da het wa barak op die amp gezet is maar ik zit in de examens enzo dus ik ga er nu niet teveel tijd in steken

Joey Handsome
8 juni 2008, 14:21
Nou, wat een prachtig logo. Petje af.

Squier4ever
8 juni 2008, 14:33
eeuwige sarcast :D

joey check PM

rickert
8 juni 2008, 15:46
http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078749.jpg


Nog maar een keer omdat ze zo koel is:D:D:D Vandeweek ophalen!!!

EDIT: Sterker nog, MORGEN ophalen!!!!

Mitch
8 juni 2008, 16:14
kweet da het wa barak op die amp gezet is
Nou, er zijn blijkbaar wel meer dingen brak neergezet :D

Chris Winsemius
8 juni 2008, 22:22
voortvloeiend uit e.e.a. was ik gister op bezoek in de wondere vinex wereld die CMW heet..
http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078749.jpg


Dank je Bass!!!

Speciaal voor ricktekent is de amp vannacht "visueel gemod"* door Ellen ten Damme, Robin Berlijn en David Hollestelle, ook een aantal mensen in de wandelgangen vonden het 'n zeer bijzonder ampje, hij trok al veel bekijks bij de ingang :)

(*: gesigneerd)

zjanke
8 juni 2008, 22:30
Koop je een nieuwe amp, laat de fabrikant er doodleuk iemand op kliederen :stop:


















:seriousf:

bass blom
8 juni 2008, 22:35
ik hoor nog steeds een soort koelkast in linker oor, dank paradiso :sneaky:

Chris Winsemius
8 juni 2008, 22:40
Koop je een nieuwe amp, laat de fabrikant er doodleuk iemand op kliederen :stop:

:seriousf:

:seriousf:

Volledig in overleg met de afnemer is besloten ook externe modders in te schakelen. :)

Rick had graag bij de introduktie v/d Plexi + David Hollestelle willen horen en zien, hem spreken en om zijn handtekening willen vragen maar hij kon er toen niet bij zijn en wegens veel geregel op/voor zo'n dag was ik het ook vergeten te vragen.

Dit idee kwam van mij maar er is eerst aan Rick toestemming gevraagd.

Chris Winsemius
8 juni 2008, 22:41
ik hoor nog steeds een soort koelkast in linker oor, dank paradiso :sneaky:

Shit......

Hou het zeker even in de gaten.

TimmU
8 juni 2008, 22:44
http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078749.jpg




DIE WIL IK OOK!

Wat een ontzettend gaaf design:D

Mitch
8 juni 2008, 22:47
Achter in de rij aansluiten graag, eerst de mijne af :gitarist:

Chris Winsemius
8 juni 2008, 22:50
Achter in de rij aansluiten graag, eerst de mijne af :gitarist:

+1!
(Ik moet je nog even mailen)

Dirk_Hendrik
8 juni 2008, 22:57
http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078749.jpgJemig Chris,

Die heb ik wel eens in roestiger staat gezien...

bass blom
8 juni 2008, 23:00
nog wat blote amporn danmaar? :D

http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078771.jpg

Chris Winsemius
8 juni 2008, 23:09
http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078749.jpgJemig Chris,

Die heb ik wel eens in roestiger staat gezien...

Klopt! :) (Ik gebruik 'n ontroestingsmiddel met ernstige bijwerkingen, na zo'n amp-ontroestings-behandeling zie ik er zelf trouwens tijdelijk uit als puberhippiesmurf :D)

Van deze is het "basis-chassis" iig. van jou afkomstig, ik had nog handerhalve liggen dus het zou kunnen zijn dat de kooi... uh cage, v/e andere Geloso afkomstig is. (Veel te bewerkelijk eigenlijk, bouw v/e speciaal ontworpen chassis/kast/kooi zal veel sneller kunnen, dit is echt "constructie-ontwerpen-tijdens-het-bouwen...).
Er moest 'n plaat gemaakt en gemonteerd worden voor de buizen/trafo's etc. maar ik denk dat het eindresultaat behoorlijk ok is. Die van Mitch wordt op zijn verzoek niet gespoten en niet v/e paisley panel voorzien (en dat wordt dus de PauperCage ©™ :)).

EDIT: na wat wikken en wegen en op advies van mevrouw CMW de nieuwe plaat niet blauw gespoten maar "alu-kleurig" gelaten. Het schijfje op de "donut-trafo" (gebruik ik voor bepaalde modellen) deze keer ook blauw gespoten.

Anyway: nogmaals dank voor dat kastje!!!

TimmU
8 juni 2008, 23:27
de Paupercage, Chris, You made my day!!

rickert
8 juni 2008, 23:29
Vette shit he:D

bass blom
9 juni 2008, 11:12
http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078821.jpg

Chris Winsemius
9 juni 2008, 11:21
http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078821.jpg

Coooooooooool!

(tel na, cool met 11 o's :D)

Ben nu de koffie aan het opwarmen voor rockgod rick! :)

Chris Winsemius
10 juni 2008, 10:44
OT: logo's!

Iedereen kan en mag nog steeds zijn ideeën posten, zoals eerder gezegd: op 15 juni wordt de winnaar bepaald of wordt er later 'n poll gestart met meerdere puike ontwerpen waar op gestemd kan worden. Ik denk dat het 'n beetje laat in de middag wordt die dag ivm. 'n Melkweg bezoekje de avond er voor.

Joey Handsome
10 juni 2008, 11:39
Als er niets tussen zit dat je echt mooi vindt, ga je dan uberhaupt een logo van hier gebruiken?

RoelTM
10 juni 2008, 11:45
Als er niets tussen zit dat je echt mooi vindt, ga je dan uberhaupt een logo van hier gebruiken?
en is het niet zo dat jij (chris) het winnende logo moet uitzoeken???
ik wil best stemmen hoor, maar 't is jouw logo...

Chris Winsemius
10 juni 2008, 11:57
Als er niets tussen zit dat je echt mooi vindt, ga je dan uberhaupt een logo van hier gebruiken?

Goeie vraag!
Als er niets bruikbaars tussen zou zitten kan ik er niets van gebruiken MAAR er zijn al 'n aantal goeie gepost en er komt nog meer aan.

Die van jou verdient sowieso de artyfarty-crea-bea-award! :) Niet bruikbaar op mijn produkten maar wel zéér tof gedaan.

't Komt allemaal goed.

Trouwens: ik moet hetzelf natuurlijk ook mooi/tof/puik/etc. vinden maar 't is vooral belangrijk 'n logo te hebben wat bij de amps/etc./kwaliteit past in de ruimste zin v/h woord en daarbij moet ik afgaan op de smaak van gitaristen, de ervaring v/e ontwerper, noem maar op.

Chris Winsemius
10 juni 2008, 12:00
en is het niet zo dat jij (chris) het winnende logo moet uitzoeken???
ik wil best stemmen hoor, maar 't is jouw logo...

Tijdje terug gepost, 2 opties:
- ik beslis (icm. wat "achterban")
of bij ernstige twijfel tussen 'n paar opties mijnerzijds en/of bij de "achterban":
- er komt 'n poll

edit: elk commentaar, suggestie, etc. is welkom. Hoewel ik al lang met amps en sound bezig ben zit ik nu in de fase dat de (seriematige) amps 'n prof. (eigen) uiterlijk moeten krijgen incl. bijpassend logo. De naamplaatjes die ik nu gebruik zijn echt 'n "noodoplossing"...

Chris Winsemius
12 juni 2008, 10:11
Op verzoek v/d moderator wordt de winnaar niet op GN bekend gemaakt, op dinsdag 17 juni as. wordt 'n link gepost naar 'n gedeelte van mijn website met vermelding van nicknames van de winnaars.

Inzendingen zijn nog steeds welkom t/m de 15e, daarna is het even wachten op m'n webmaster, nogmaals veel dank voor alle inzendingen en "input"!

Joey Handsome
12 juni 2008, 10:14
Wat is dit nou weer voor moeilijk gedoe? Maakt het nou uit?

HaroldA
12 juni 2008, 10:25
daarna is het even wachten op m'n webmaster
[OT] Heb je geen leuk CMS systeempje er achter zitten dan? Wil ik wel een keer voor je maken in ruil voor wat korting ;)

Chris Winsemius
12 juni 2008, 21:40
[OT] Heb je geen leuk CMS systeempje er achter zitten dan? Wil ik wel een keer voor je maken in ruil voor wat korting ;)

CMW ken ik wel, CMS niet.... :)

Vertel!

HaroldA
12 juni 2008, 21:42
CMW ken ik wel, CMS niet.... :)

Vertel!
Content Management Systeem. Oftewel: inloggen, bewerken en opslaan. (simpel gezegd)

morroow
13 juni 2008, 08:46
http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078821.jpg

wavorn gitaar is da?

bass blom
13 juni 2008, 10:01
volgens mij is het een gretsch. maar welk type zou ik niet weten.

JeroenSchaaf
13 juni 2008, 10:13
Kun je zo in dat vak op de achterkant je broodtrommeltje insteken! :satisfie: is voor hongerige gitaristen.

Kim Wilson
13 juni 2008, 10:15
Nee joh! Je boterhammen met ham en kaas leg je voor het optreden achterin je amp, en tijdens de eerste pauze heb je heerlijke tosti's. :)

JeroenSchaaf
13 juni 2008, 10:19
Nee joh! Je boterhammen met ham en kaas leg je voor het optreden achterin je amp, en tijdens de eerste pauze heb je heerlijke tosti's. :)


hmmmmm tosti!!! :rockon:

Inbouw koelkastje dan maar? in die gretch?

rickert
13 juni 2008, 11:07
wavorn gitaar is da?
http://www.rocknrollvintage.com/prodimages/1964%20chet%20atkins%20nashville%20large.jpg

Een mooie nashville double cut!

zeppo
13 juni 2008, 11:28
Droogt de creativiteit wat op? Al lang geen nieuwe inzendingen meer!

Chris Winsemius
13 juni 2008, 11:38
Droogt de creativiteit wat op? Al lang geen nieuwe inzendingen meer!

... posten! :)

@all:
Mocht je nog ideeën, schetsen, etc. hebben, post ze hier voor zondag 15 juni as. 16:00 uur. Winnaar wordt ip. op DINSDAG 17 juni as. 's avonds bekend gemaakt dmv. 'n link hier.

DH heeft idd. 'n 60s DC Gretsch, gaaf gitaartje, net als oa. die burst LP van hem.

RoelTM
13 juni 2008, 11:59
... posten! :)

@all:
Mocht je nog ideeën, schetsen, etc. hebben, post ze hier voor zondag 15 juni as. 16:00 uur. Winnaar wordt ip. op DINSDAG 17 juni as. 's avonds bekend gemaakt dmv. 'n link hier.

DH heeft idd. 'n 60s DC Gretsch, gaaf gitaartje, net als oa. die burst LP van hem.
waarom wordt dat eigenlijk niet hier, maar op je site bekentgemaakt???

Chris Winsemius
13 juni 2008, 12:14
waarom wordt dat eigenlijk niet hier, maar op je site bekentgemaakt???

Ik weet de exacte reden niet (meer) (mod: check mijn email) maar er wordt hier gewoon 'n link gepost, ben nu bezig m'n drukke webmaster te bereiken/etc.

't Was hier al gepost:


Op verzoek v/d moderator wordt de winnaar niet op GN bekend gemaakt, op dinsdag 17 juni as. wordt 'n link gepost naar 'n gedeelte van mijn website met vermelding van nicknames van de winnaars.

Inzendingen zijn nog steeds welkom t/m de 15e, daarna is het even wachten op m'n webmaster, nogmaals veel dank voor alle inzendingen en "input"!

Mitch
13 juni 2008, 19:36
waarom wordt dat eigenlijk niet hier, maar op je site bekentgemaakt???
Er zijn grenzen tussen het persoonlijke en het zakelijke en die willen we graag zo houden. Een commerciële activiteit als de lancering van een logo mag dus gewoon op de zakelijke site. That's all...

toneblo
14 juni 2008, 11:32
Ik weet de exacte reden niet (meer) (mod: check mijn email) maar er wordt hier gewoon 'n link gepost, ben nu bezig m'n drukke webmaster te bereiken/etc.
....je kunt het ook gewoon vertellen toch?
Een hoop hebben er hier een goed gevoel bij en nu gaat het ergens anders afgemaakt worden?

Maar goed, ik hoop dat het een leuk logo mag worden, ik kan alles snijden ( r.v.s., aluminium, staal etc. ), mocht je het nog in meervoud nodig gaan hebben...

Chris Winsemius
14 juni 2008, 11:58
@Mitch: dank voor de uitleg, het zou idd. veel weg hebben v/d introduktie v/e nieuw produkt.

@all:
Mocht je nog ideeën hebben post ze gewoon tot morgenmiddag (zondag 15 juni 2008 +/- 18:00. Daarna worden de winnaars uitgezocht en die zullen as. dinsdag (vermoedelijk 's avonds) met 'n link hier naar (een gedeelte van ) mijn website bekend gemaakt worden.

NB! Iedereen die logo's heeft gepost; zorg dat je pb-box niet helemaal vol is zodat je maandag/dinsdag/woensdag bereikt kan worden ivm. de prijzen.
In de pb staan dan instructies over het ophalen of eventueel versturen v/d prijzen. Op mijn website worden (alléén) de nicknames vermeld en bij de ontwerper v/h winnende logo wordt (in en na overleg met hem/haar) ook eventueel de echte naam/etc. vermeld.

Nogmaals; de hoeveelheid inzendingen, tips en adviezen overtrof al mijn verwachtingen!!!

JeroenSchaaf
14 juni 2008, 13:48
Ik hoop dat je een mooi logo eruit haalt!

Ben zeer benieuwd!

Realeigo
14 juni 2008, 18:54
http://img.photobucket.com/albums/v472/Arathion/cmwlogo.jpg
Note: Dit is een schets!
Het idee:
-CMW met woosh.
-Om de C duidelijker te maken haal je hem naar voren door hem een anderekleur/schaduw/etc.. te geven. Kan je ok evt met de M en de W doen
- In de woosh kan je evt met dezelfde truck als met d C(mw) de type aanduiding eruit halen.

Mephistocles
14 juni 2008, 23:44
Droogt de creativiteit wat op? Al lang geen nieuwe inzendingen meer!
Volgens mij is de lol er inmiddels een beetje af... Ik stel voor een finale te maken met de beste drie plaatjes waaruit gekozen moet worden... Dat brengt de spanning er weer een beetje in...

T was een wedstrijd toch, als ik het mij goed herrinner?

Steven Otto
15 juni 2008, 10:50
Volgens mij is de lol er inmiddels een beetje af... Ik stel voor een finale te maken met de beste drie plaatjes waaruit gekozen moet worden... Dat brengt de spanning er weer een beetje in...

Mocht je nog ideeën hebben post ze gewoon tot morgenmiddag (zondag 15 juni 2008 +/- 18:00. Daarna worden de winnaars uitgezocht en die zullen as. dinsdag (vermoedelijk 's avonds) met 'n link hier naar (een gedeelte van ) mijn website bekend gemaakt worden.
Voila. Chris kiest er dus zelf een uit en je moet dus snel zijn als je nog wat wilt laten zien! :)

Chris Winsemius
15 juni 2008, 18:48
@all!

Wedstrijd is nu gesloten.
Het winnende logo wordt door wat muzikale- en gear-connecties en mij gekozen, als alles meezit worden de winnaars dinsdagavond as. bekendgemaakt op mijn tijdelijk nieuwe website (totaal nieuwe site volgt later ivm. data-aanvoer en ontwerp).

Wat mij iig. is opgevallen: de ontzettend grote inzet van vele GNetters rond dit onderwerp en de "boven puberale" (inside joke) inzet van Bass Blom mbt. z'n prachtige foto-werk.

Laters,

Chris

bass blom
15 juni 2008, 18:53
:D ja het was weer nachtwerk vannacht.
niet geschikt voor puberlicatie

rickert
15 juni 2008, 19:38
Ahhh why not Bass? DEEL HET!

bass blom
15 juni 2008, 19:41
:seriousf:

skabouter
15 juni 2008, 19:49
spannend hoor :D

JeroenSchaaf
15 juni 2008, 21:19
Awhh kom op deel het met de club! :satisfie:

Jan Buurman
16 juni 2008, 15:41
Waar ik tijdens Arrows Rock nog aan dacht:
Volgens mij moet je ook kijken naar hoe het logo op grotere afstand herkenbaar is.
Als de versterkers op echt grote podia gebruikt gaat worden is het goed om te zien dat het om een CMW gaat!!! Toch??

toneblo
16 juni 2008, 19:22
ehh.... echt grote podia's.....tja...

Mitch
16 juni 2008, 19:23
toneblo, je hebt al een dag of wat een PB.

Chris Winsemius
16 juni 2008, 21:05
@Jan B.
Thanks! Qua duidelijkhied en leesbaarheid wordt daar rekening meegehouden en qua grootte ook (hoewel natuurlijk ook afhankelijk v/h specifieke amp-model).


ehh.... echt grote podia's.....tja...

?, leg eens uit.

Lexvandoef
16 juni 2008, 21:17
CMW heeft een mailtje....;)

toneblo
16 juni 2008, 21:26
uitleg:...moet het logo dan zo groot als een 4 x 12 zijn?!
Ik houd van bescheiden, da's alles..

Jan Buurman
16 juni 2008, 21:39
Het heeft niet (altijd) met grootte te maken maar met een bepaalde herkenbaarheid. MARSHALL herken je van verre ookal kan je het niet lezen. De outlines zijn zo herkenbaar. Als gitarist probeer je toch altijd even te kijken waarover ze spelen. Ik merk dan dat sommige logo's/beeldmerken slecht herkenbaar zijn en andere zeer duidelijk.

schizo910
17 juni 2008, 10:30
Het heeft niet (altijd) met grootte te maken maar met een bepaalde herkenbaarheid. MARSHALL herken je van verre ookal kan je het niet lezen. De outlines zijn zo herkenbaar. Als gitarist probeer je toch altijd even te kijken waarover ze spelen. Ik merk dan dat sommige logo's/beeldmerken slecht herkenbaar zijn en andere zeer duidelijk.

Klopt het logo van Marshall was altijd geod herkenbaar. Totdat er andere merken kwamen met een zelfde uitstraling. Zo stond ik eens achter in een zaal te kijken en meende een Marshall te zien, vond hem wat vreemd en het bleek bij nader inzien dan ook geen Marshall maar een Bogner... :D

Chris Winsemius
17 juni 2008, 13:07
Jarenlange zichtbaarheid op podia en in de media v/e logo/merknaam maakt natuurlijk ook zeer veel uit... :)

Anyway:
Winnaars zijn uitgekozen, opzet tijdelijke nieuwe website + logo-wedstrijd-uitslag gisteren gezien, wordt (als alles meezit) vanavond ge-upload.

Zo, nu even wat postzegels op die koelkasten, broodroosters en broodmachines plakken :D

JeroenSchaaf
17 juni 2008, 16:04
haahh! ik ben zeer benieuwd... moet alleen straks werken..... :satisfie:

Chris Winsemius
17 juni 2008, 18:42
Ok, (tromgeroffel), klikker de klik naar de homepage van

CMW amps.com (http://www.CMWamps.com)

De website is tijdelijk in 'n nieuw jasje gestoken, het nieuwe logo is bijna gereed (Gio is 'm aan het verfijnen en zorgt ook voor de aanlevering in diverse formaten, gewoon 'n top gozer!!!) en dan komt ie op de uiteindelijke nieuwe website en CMW amps.

Andere winnaars zijn net gePBt.

veel dank voor alle input hier en ook richting de mods van GN!

RoelTM
17 juni 2008, 18:47
gefeliciteert schizo, was wel te verwachten natuurlijk :satisfie:

maar wat is nou de winnende inzending???

Lexvandoef
17 juni 2008, 18:47
Goeie site Chris! Veel duidelijker en simpeler dan de oude vind ik :)

bass blom
17 juni 2008, 18:49
w00h00t :cheerup:

Steven Otto
17 juni 2008, 19:24
Ik vind je site er heel erg mooi uit zien. Beter dan de vorige :)
Nu ben ik ook wel benieuwd welk logootje het geworden is!
Gefeliciteerd winnaars.

almarvk
17 juni 2008, 19:40
Iedereen krijgt een prijs, behalve diegene die uiteindelijk er voor gezorgt heeft dat het topic gesplitst is. En daarbij ook wat kleine lettertjes heeft geplaatst...

Chris Winsemius
17 juni 2008, 19:45
Iedereen krijgt een prijs, behalve diegene die uiteindelijk er voor gezorgt heeft dat het topic gesplitst is. En daarbij ook wat kleine lettertjes heeft geplaatst...

Correctie: nav. enkele mails is 'n pallet Paracetamol aangeboden :D

Almarvk en Bert K: dank voor jullie moeite en werk!

Chris Winsemius
17 juni 2008, 19:48
maar wat is nou de winnende inzending???

Ricktekent, de winnaar v/h blauwe broodrooster natuurlijk;
http://www.cmwamps.com/pictures/Groot/logo/cmwlogo02.jpg
:D

Chris Winsemius
17 juni 2008, 19:52
@Bass Blom:
Je fotowerk is subliem, weer eens & nogmaals dank voor al je moeite en inzet!
@Lexvandoef (member.php?u=8070) en Steven Otto (member.php?u=13433)
De vorige website was zeer ok maar te lang niet ge-update (mijn schuld!) en nu er meer seriematig wordt gebouwd (modificeren blijft gewoon doorgaan) is 'n andere site nodig. Dit is even tijdelijk en dus "slechts" 'n voorproefje :)

Mitch
17 juni 2008, 20:12
Dat logo wil ik best accepteren als pleister op de wachttijdwonde ;)
Die van Gio waren allemaal top, goede keus!

bass blom
17 juni 2008, 20:19
http://www.cmwamps.com/pictures/Groot/logo/cmwlogo02.jpg

see em wee amps..
zie die kleine ampjes :seriousf:

Bernd Veenema
17 juni 2008, 20:24
Toch vond ik die van Pepe ook erg mooi.
Mooie website trouwens!

JeroenSchaaf
17 juni 2008, 22:28
Gave uitslag! en de winaar was natuurlijk al bekend ;) Damm goeie ontwerper!

schizo910
17 juni 2008, 23:25
Bedankt menschen! Ik zou zeggen hou de site van Chris in de gaten, dan zien jullie wat het is geworden :D

artnaz
17 juni 2008, 23:31
Gefeliciteerd jongens! :)

Ben benieuwd welke het is geworden... :D

rickert
18 juni 2008, 00:22
Bedankt menschen! Ik zou zeggen hou de site van Chris in de gaten, dan zien jullie wat het is geworden :D
Goedzo gozer!!! Ga je je Kuch laten moderen?

schizo910
18 juni 2008, 00:25
Goedzo gozer!!! Ga je je Kuch laten moderen?

Waarschijnlijk wel, eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor het 3e kanaal... dat blijft een beetje een 'netnietwatikwil' gevalletje...

rickert
18 juni 2008, 00:26
Oke TOF:D Bedankt voor mijn kickass prijs Chris!!!! Altijd al endorser willen zijn!

no 1 hops
18 juni 2008, 08:14
mooi om te zien hoeveel creativiteit er op een forum zit.
ben zeer benieuwt welke het is geworden.

Epic
18 juni 2008, 09:27
Worden straks de CMW's met oud logo natuurlijk kapitalen waard ;)

bass blom
18 juni 2008, 09:35
ja, de pre gio cmw :satisfie:

Chris Winsemius
18 juni 2008, 12:15
Altijd al endorser willen zijn!

Vergeet je die clinic morgen niet in muziekzaak "De swingende blokfluit" in Staphorst? Bikini met nieuw logo is al naar je toegestuurd!

:D

Hoe bevalt je SC na wat reps en spelen?

@erik70 en Joey Handsome: check jullie berichtenbox!

bass blom
18 juni 2008, 12:18
Vergeet je die clinic morgen niet in muziekzaak "De swingende blokfluit" in Staphorst? Bikini met nieuw logo is al naar je toegestuurd!

:D

Hoe bevalt je SC na wat reps en spelen?

@erik70 en Joey Handsome: check jullie berichtenbox!

w00t staphorst is vlakbij en morgen ben ik vrij dus ik maak fotos
hele grote fotos :seriousf:

rickert
18 juni 2008, 12:19
SUPER!!!! Ik ben er echt hartstikke blij mee. Nu nog die plexi junior erbij en ik ben klaar:D

Trouwens, de swingende blokfluit? Morgen was het in de knerpende harp toch???

@BASS: moet ook wel, anders pas ik er niet op:D

bass blom
18 juni 2008, 12:21
@BASS: moet ook wel, anders pas ik er niet op:D

drom zei ik t ook :satisfie:

Joey Handsome
18 juni 2008, 12:58
Goed zo, eindelijk waardering voor mijn werk!

Ik zal je even een pmmetje sturen Chris!

zjanke
18 juni 2008, 14:05
Kunnen er losse logo's besteld worden voor een JCM888?



Zo nee, dan heb ik een JCM888 en een Mesa Blue Angel te koop en wil ik een plexi junior met Logo 8-)

Chris Winsemius
18 juni 2008, 15:10
Kunnen er losse logo's besteld worden voor een JCM888?

Dat wordt bekeken! (mail me anders ff)


Zo nee, dan heb ik een JCM888 en een Mesa Blue Angel te koop en wil ik een plexi junior met Logo 8-)

:D Mag ook ;)

zjanke
18 juni 2008, 23:12
Ik heb ze maar eens te koop gezet, eens kijken of ik reacties krijg waar ik iets mee kan...:satisfie:

kevervolks
20 juni 2008, 18:43
Wanneer komt het gekozen logo op de site?

Ben nu wel benieuwd!! :p

Chris Winsemius
23 juni 2008, 13:54
Wanneer komt het gekozen logo op de site?

Ben nu wel benieuwd!! :p

Binnenkort...
Eind deze week en in juli wordt het hoe & wat v/d komende nieuwe website besproken (er moet nog meer opkomen qua mods, produkten, info, menu-mogelijkheden, etc. dan nu en voorheen).

(Hopelijk komt dit niet flauw over!:) het gekozen logo is gewoon top*, 'n aantal zakenrelaties en musici waren zeer onder de indruk maar het kost gewoon tijd om het op de juiste manier te introduceren (ik maak zelf geen websites).

*: lees: TOP! :)

Nu solderen...

bass blom
11 juli 2008, 11:15
op voetbalmelodietje :D

waar is dat logo nou :cheerup: waar is dat logo nou :cheerup:

Lexvandoef
11 juli 2008, 11:41
Het logo is wel echt goed gelukt hoor Chris! :)

Stijlvol :)

Chris Winsemius
11 juli 2008, 11:46
op voetbalmelodietje [plaatje weg]

waar is dat logo nou [plaatje weg] waar is dat logo nou [plaatje weg]

Weet je toch al lang, deze:

http://www.cmwamps.com/pictures/Groot/logo/cmwlogo02.jpg


Net op 1000 T-shirts, 50000 koffiemokken en 4000 pennen laten drukken :D

Ik mail je straks nog even, zip is trouwens net totaal naar beneden geladen :)

Jan Buurman
29 juli 2008, 09:02
Bumpie...
Nog geen nieuws? Ik ben nog steeds erg benieuwd wat het logo nu geworden is.....

GibsUn
29 juli 2008, 11:46
we waren het haast vergeten
..

Mogen we het nu zien?

Mitch
29 juli 2008, 11:50
http://www.cmwamps.com/pictures/Groot/logo/cmwlogo02.jpg

Ik heb deze in mijn amp zitten voor de oplettende kijker, maar ik denk niet dat -ie de buitenkant van de nieuwe amps gaat halen ;)

rickert
29 juli 2008, 11:50
Nah, dat valt me dan weer tegen.

bass blom
29 juli 2008, 13:22
:sssh: ik zou het logo al heel lang in mijn mailbox moeten hebben

HaroldA
29 juli 2008, 13:35
Ook ik heb het logo al gezien en ik moet zeggen dat het een erg goede keuze is! :cooler:

Chris Winsemius
29 juli 2008, 13:43
@Bass: je hebt (eindelijk) mail :)

@Erik70 & Joey Handsome: mail me nog even omtrent jullie prijzen.

@all:
gekozen logo is gewoon hartstikke goed maar wordt met de nieuwe website/amps "pas" zichtbaar...

bass blom
29 juli 2008, 13:46
@Bass: je hebt (eindelijk) mail :)

w00t :cheerup:

Lexvandoef
29 juli 2008, 13:46
Ook ik heb het logo al gezien en ik moet zeggen dat het een erg goede keuze is! :cooler:

Jepz, ben ik het 100% mee eens.

Powerchordschuiver
29 juli 2008, 18:42
Nou kom op ehh, Winsemius, tonen dat logo!

RoelTM
9 oktober 2008, 18:10
op voetbalmelodietje

waar is dat logo nou :cheerup: waar is dat logo nou :cheerup:
om 'm maar te bumpen: waar is dat logo nou :cheerup: waar is dat logo nou... :satisfie:

JeroenSchaaf
9 oktober 2008, 18:13
Ja! ben benieuwd! :satisfie:

Einzeln
23 november 2008, 20:18
Waar blijft dat logo?

JeroenSchaaf
23 november 2008, 20:25
@all:
gekozen logo is gewoon hartstikke goed maar wordt met de nieuwe website/amps "pas" zichtbaar...

Duurt denk ik even!

Einzeln
24 november 2008, 08:51
Ben ongeduldig als het om even gaat.

Mike McCready
24 november 2008, 20:09
Nog niks... ik ga dit topic niet eens meer bekijken. Kan me ook geen moer meer schelen. Het was ff leuk, maar als het allemaal zo lang duurt...

rickert
24 november 2008, 20:18
Whaha ga huilen joh:seriousf:!

bass blom
24 november 2008, 20:24
Whaha ga huilen joh:seriousf:!

hey rick, samen huilen?

rickert
24 november 2008, 20:29
hey rick, samen huilen?

Lijkt me heerlijk! :seriousf: Kom je ook naar Almere?

Chris Winsemius
24 november 2008, 20:35
Eindelijk......

Het tijdelijke logo:

http://www.cmwamps.com/pictures/Groot/logo/cmwlogo02.jpg

rickert
24 november 2008, 20:36
:seriousf: Hahaha ik was al flink melig, dit helpt behoorlijk:D Weet Nielsje al dat deze in zijn amp zit trouwens:D?

JvD.
24 november 2008, 20:37
Eindelijk......

Het tijdelijke logo:

http://www.cmwamps.com/pictures/Groot/logo/cmwlogo02.jpg
I hereby declare you H O M O - G A Y

Nielsje
24 november 2008, 20:47
:seriousf: Hahaha ik was al flink melig, dit helpt behoorlijk:D Weet Nielsje al dat deze in zijn amp zit trouwens:D?

Jup, ben er ook behoorlijk blij mee :D

bass blom
24 november 2008, 20:51
Lijkt me heerlijk! :seriousf: Kom je ook naar Almere?

wieweet, ik neem mijn bril mee in ieder geval :seriousf:

http://www.youtube.com/watch?v=30jjKCi-leU

VanMeekeren
26 november 2008, 18:18
Ok, (tromgeroffel), klikker de klik naar de homepage van

CMW amps.com (http://www.CMWamps.com)

De website is tijdelijk in 'n nieuw jasje gestoken, het nieuwe logo is bijna gereed (Gio is 'm aan het verfijnen en zorgt ook voor de aanlevering in diverse formaten, gewoon 'n top gozer!!!) en dan komt ie op de uiteindelijke nieuwe website en CMW amps.

Andere winnaars zijn net gePBt.

veel dank voor alle input hier en ook richting de mods van GN!



.. Wat een grap dit, zo langzamerhand

(Deze post van Chris was op 17/6)

Steven Otto
26 november 2008, 20:34
.. Wat een grap dit, zo langzamerhand

(Deze post van Chris was op 17/6)

Ach, zolang je er om kan lachen heb je tenminste iets.:dance::dance:

Kim Wilson
26 november 2008, 21:02
.. Wat een grap dit, zo langzamerhand

(Deze post van Chris was op 17/6)
Tja, een site bouwen gaat niet van de ene op de andere dag.


Van Mekkeren... :stop:

ColourofFire
26 november 2008, 21:42
Tja, een site bouwen gaat niet van de ene op de andere dag.


Van Mekkeren... :stop:

In 5 maanden moet het opzich toch lukken ;)

Chris Winsemius
26 november 2008, 23:49
't Gewone werk (amps modden en bouwen) gaat gewoon door en 't is alleen maar drukker geworden. Er komt ook nog iemand bij om mee te werken aan de assemblage van amps. Laatst voor het eerst sinds tijden even "vakantie" kunnen nemen.

Formaten en kleuren logo's zijn onlangs bepaald, geduld dus.......................

Zodra het zichtbaar is zien jullie het wel en ik zal het dan ook hier posten.

Als je echt geen geduld (en camera hebt): hij hangt, uitgeprint, in m'n werkplaats.

Michael AE
27 november 2008, 01:54
Wat een gezeik in dit topic, zeg. :stop:

Wees verdomme blij dat er eindelijk iemand bereid is om zijn zaken met jullie te delen. Op diverse beurzen staan ze in de rij voor een handtekening van Jim Marshall. Wij hebben onze "eigen" Jim. :dance:

(En dat niet alleen; Chris is wel DE persoon die verantwoordelijk is voor de eerste serie speakers met TITANIUM handvatten voor een extra vette klank! Bovendien is hij de beste leverancier van Grolsch rubbertjes van voor 1992.)

Anyway, iedereen die in dit topic nog een keer een grote bek heeft, kan op een bezoekje van Rick en ondergetekende rekenen! :sneaky: (Waarbij we het niet zullen laten bovenop je te gaan zitten terwijl we een biertje drinken...{Als je d'r om vraagt ook op de sexy manier, ja.})

ColourofFire
27 november 2008, 08:45
Wat een gezeik in dit topic, zeg. :stop:

Wees verdomme blij dat er eindelijk iemand bereid is om zijn zaken met jullie te delen. Op diverse beurzen staan ze in de rij voor een handtekening van Jim Marshall. Wij hebben onze "eigen" Jim. :dance:

(En dat niet alleen; Chris is wel DE persoon die verantwoordelijk is voor de eerste serie speakers met TITANIUM handvatten voor een extra vette klank! Bovendien is hij de beste leverancier van Grolsch rubbertjes van voor 1992.)

Anyway, iedereen die in dit topic nog een keer een grote bek heeft, kan op een bezoekje van Rick en ondergetekende rekenen! :sneaky: (Waarbij we het niet zullen laten bovenop je te gaan zitten terwijl we een biertje drinken...{Als je d'r om vraagt ook op de sexy manier, ja.})

Beetje kritiek moet kunnen zeg, t zou ook niet best zijn als iedereen achter de bandwagon aanhobbeld en zijn kont kust.

En zoveel gezeik is er toch niet? Laatste tijd wordt zo'n beetje elk woord wat niet direct met iets instemd als nodeloos gezeik bestempeld...

rickert
27 november 2008, 11:00
Anyway, iedereen die in dit topic nog een keer een grote bek heeft, kan op een bezoekje van Rick en ondergetekende rekenen! :sneaky: (Waarbij we het niet zullen laten bovenop je te gaan zitten terwijl we een biertje drinken...{Als je d'r om vraagt ook op de sexy manier, ja.})

Fuck yeah!:sneaky:

VanMeekeren
27 november 2008, 14:42
Tja, een site bouwen gaat niet van de ene op de andere dag.


Van Mekkeren... :stop:


Van Mekkeren :seriousf: .. Serieus, je bent de eerste.

Ik ben van mening dat dat wel had gekund in die vijf maanden, gezien de inhoud ook niet zo uitgebreidt hoeft als die van for instance detelefoongids.nl.

Goed, Chris zal het best wel druk hebben met het maken van allerlei handige snufjes in amps en het bouwen van amps. Dus de site eens afmaken heeft ook niet de hoogste prioriteit. Daarnaast heeft hij ook nog een privéleven, dus drukte alom.

Neemt niet weg dat het toch wel volstrekt belachelijk is om Chris een beetje te staan verafgoden en in bescherming te nemen. Face it: bijna elk topic waar Chris in gereageerd heeft wordt er ook wel weer een pluim op z'n hoed gestoken. Soms ook best wel terecht overigens. Maar had één of andere sjaak dat gezegd zou er misschien niet eens op gereageerd worden.

Nou gaat het mij niet om Chris, en normaal had ik dit ook nooit geschreven. Maar als je mij een beetje wat op een kinderachtige manier bestookt met ook nog eens ongegronde argumenten.. ja, dan raak ik 'on the Jazz'..

@ Michael AE: als je dit ook onder 'grote bek' vindt vallen. Kom gerust eens langs.

Mr.Bluesbreaker
27 november 2008, 15:03
Met die laatste zin heb je je forumcredibility nu echt tot op het viespunt gezet:D
Maar whatever floats your boat!

(enig idee wie Michael AE is? Als je naar hem zou luisteren, zou je er nog wat van opsteken!)

Michael AE
27 november 2008, 15:23
Beetje kritiek moet kunnen zeg, t zou ook niet best zijn als iedereen achter de bandwagon aanhobbeld en zijn kont kust.

En zoveel gezeik is er toch niet? Laatste tijd wordt zo'n beetje elk woord wat niet direct met iets instemd als nodeloos gezeik bestempeld...

Nogmaals:

Chris is hier als versterker-bouwer met een HEEL druk schema en toch maakt hij tijd om onze vragen te beantwoorden. Hij heeft geen fabriek en geen personeel en geen miljoenen om aan websites, logo's, R&D, administratie, en weet ik wat nog meer, uit te geven. Hij moet leven van de zaak die hij in zijn eentje heeft opgebouwd en in zijn eentje runt.

Ik vind kritiek best kunnen en zal de laatste zijn om te zeggen dat men niet kritisch mag zijn. Toch vind ik dat 'we' Chris best met wat meer respect mogen behandelen als het gaat om het "niet op tijd afkrijgen van een website" of "niet op tijd laten zien van een logo".

Lees die twee stukken tussen haakjes nu eens. Is toch te absurd voor woorden dat daar "kritiek" op gegeven wordt? (Over gezeken wordt, dus.)

AART
27 november 2008, 15:28
(En dat niet alleen; Chris is wel DE persoon die verantwoordelijk is voor de eerste serie speakers met TITANIUM handvatten voor een extra vette klank! Bovendien is hij de beste leverancier van Grolsch rubbertjes van voor 1992.)


He!

Je vergeet gerookte speakers! Ik merk dat mijn door chris gerookte Mesa V50 veel meer tone voortbrengt dan mijn niet gerookte V50!

Gerookte speakers ftw!

Michael AE
27 november 2008, 15:36
Van Mekkeren :seriousf: .. Serieus, je bent de eerste.

Ik ben van mening dat dat wel had gekund in die vijf maanden, gezien de inhoud ook niet zo uitgebreidt hoeft als die van for instance detelefoongids.nl.

Goed, Chris zal het best wel druk hebben met het maken van allerlei handige snufjes in amps en het bouwen van amps. Dus de site eens afmaken heeft ook niet de hoogste prioriteit. Daarnaast heeft hij ook nog een privéleven, dus drukte alom.

Neemt niet weg dat het toch wel volstrekt belachelijk is om Chris een beetje te staan verafgoden en in bescherming te nemen. Face it: bijna elk topic waar Chris in gereageerd heeft wordt er ook wel weer een pluim op z'n hoed gestoken. Soms ook best wel terecht overigens. Maar had één of andere sjaak dat gezegd zou er misschien niet eens op gereageerd worden.

Nou gaat het mij niet om Chris, en normaal had ik dit ook nooit geschreven. Maar als je mij een beetje wat op een kinderachtige manier bestookt met ook nog eens ongegronde argumenten.. ja, dan raak ik 'on the Jazz'..

@ Michael AE: als je dit ook onder 'grote bek' vindt vallen. Kom gerust eens langs.

Ik denk dat jij niet echt het verschil ziet tussen respect en verafgoding. Mensen die hier zitten en Chris kennen, weten allemaal wat voor persoon het is. Gedreven en nooit beroerd om je te helpen. Zulke mensen worden gerespecteerd.

Als er dan types als jij langs komen, die van toeten noch blazen weten, maar toch met replies als ".. Wat een grap dit, zo langzamerhand" komen, dan wordt daar stevig op gereageerd, ja. (Trouwens, hulde voor die reply. Nog nooit zoveel argumenten in 1 zin zien staan die ECHT raak zijn ook nog eens... *zucht* En dan zeuren over het gebrek aan argumenten bij anderen...)

Anyway, binnenkort kan je zeer zeker een bezoekjes van Rick en ik verwachten. Zet het bier maar vast koud.

Michael AE
27 november 2008, 15:37
Met die laatste zin heb je je forumcredibility nu echt tot op het viespunt gezet:D
Maar whatever floats your boat!

(enig idee wie Michael AE is? Als je naar hem zou luisteren, zou je er nog wat van opsteken!)

:D

Hahaha!

tien tekens...

AART
27 november 2008, 15:45
Doe gewoon relaxt en ga het vanaf nu weer hebben over CMW amps ipv zeiken over spam/andere onbelangrijke zaken.

almarvk
27 november 2008, 15:47
Damn, jij zou zo mod kunnen zijn! ;)

Maar inderdaad, je hebt wel gelijk!

VanMeekeren
27 november 2008, 15:56
@Michael: Dat komt goed uit! Ik brouw mijn eigen bier. :)

Ik heb op de menukaart staan:
* Export Pilsner
* Imperial Stout

Helaas geen Bock-bieren gebrouwd nog :(

AART
27 november 2008, 16:05
@Michael: Dat komt goed uit! Ik brouw mijn eigen bier. :)

Ik heb op de menukaart staan:
* Export Pilsner
* Imperial Stout

Helaas geen Bock-bieren gebrouwd nog :(

Dat ziet er al wat meer hippie-ig uit zoals het hoort.:)

Doe mij maar een Grolsch btw.

Damn, jij zou zo mod kunnen zijn! ;)

Maar inderdaad, je hebt wel gelijk!

Bevalt je baan je niet meer? :D

ColourofFire
27 november 2008, 17:11
Nogmaals:

Chris is hier als versterker-bouwer met een HEEL druk schema en toch maakt hij tijd om onze vragen te beantwoorden. Hij heeft geen fabriek en geen personeel en geen miljoenen om aan websites, logo's, R&D, administratie, en weet ik wat nog meer, uit te geven. Hij moet leven van de zaak die hij in zijn eentje heeft opgebouwd en in zijn eentje runt.

Ik vind kritiek best kunnen en zal de laatste zijn om te zeggen dat men niet kritisch mag zijn. Toch vind ik dat 'we' Chris best met wat meer respect mogen behandelen als het gaat om het "niet op tijd afkrijgen van een website" of "niet op tijd laten zien van een logo".

Lees die twee stukken tussen haakjes nu eens. Is toch te absurd voor woorden dat daar "kritiek" op gegeven wordt? (Over gezeken wordt, dus.)

Ik heb helemaal niets tegen die gozer, van wat ik gehoord heb bouwt hij prachtige amps, en ik geloof best dat hij het druk heeft, en met hem, zijn posts, zijn amps, en zijn houding is absoluut niets mis. Maar de manier waarop op dit forum aan kontkussen gedaan wordt vind ik gewoon wat overdreven. Je mag helemaal niets over hem zeggen zonder dat er gelijk wat anderen over de zeik gaan. En als hier zo'n dikke topic opgeblazen wordt etc, vind ik dat geen gezeik. Het is ook gratis promotie, dus dan mag er ook iemand wel eens zeggen dat het nogal lang duurt.

Maargoed, genoeg erover.

Mitch
27 november 2008, 17:18
Kontkussen? Hier? Nog nooit op The Gear Page geweest zeker :listen:
Ik kan er niet wakker van liggen waar dat logo nou blijft, maar blijkbaar denken de Kritische Geesten daar anders over. Gelukkig maar, anders hadden zij niks te doen en wij niks te klagen over hun geklaag :seriousf:

ColourofFire
27 november 2008, 17:31
Kontkussen? Hier? Nog nooit op The Gear Page geweest zeker :listen:
Ik kan er niet wakker van liggen waar dat logo nou blijft, maar blijkbaar denken de Kritische Geesten daar anders over. Gelukkig maar, anders hadden zij niks te doen en wij niks te klagen over hun geklaag :seriousf:

TGP is een grote grap :')

Meer vermaak dan kennis :o

Mitch
27 november 2008, 17:33
Dan lees je slecht tussen de regels door en begrijp ik ook waarom je dit kontkussen noemt.
Goedenavond verder!

ColourofFire
27 november 2008, 17:45
Dan lees je slecht tussen de regels door en begrijp ik ook waarom je dit kontkussen noemt.
Goedenavond verder!

Niet mee eens,

maar whatever

'n avond

Chris Winsemius
27 november 2008, 17:57
Hierbij stel ik per direct mijn hele stash Ritalin ter beschikking aan elke ongeduldige GNetter.


















:seriousf:

Zoals reeds eerder gemeld, datum onbekend: introduktie wordt hier bekend gemaakt, als je hem toch eerder wilt zien dan ben je van harte welkom in m'n amp-toko en kun je onder het genot v/e koffie/thee/biertje het logo bekijken.

VanMeekeren
27 november 2008, 18:19
Zoals reeds eerder gemeld, datum onbekend: introduktie wordt hier bekend gemaakt, als je hem toch eerder wilt zien dan ben je van harte welkom in m'n amp-toko en kun je onder het genot v/e koffie/thee/biertje het logo bekijken.


Hoor ik 'testen'? :)

almarvk
28 november 2008, 07:25
Zoals reeds eerder gemeld, datum onbekend: introduktie wordt hier bekend gemaakt, als je hem toch eerder wilt zien dan ben je van harte welkom in m'n amp-toko en kun je onder het genot v/e koffie/thee/biertje het logo bekijken.

En met dit bericht wordt het topic gesloten.