PDA

View Full Version : Vox AD50VT



Edoh
9 mei 2008, 17:37
Hallo mensen ik wil misschien een Vox AD50VT kopen maar ik kan hem nergens te koop vinden. De 100Vt zie ik wel maar die is me net iets te duur, dus als iemand misschien weet waar ik hem kan kopen/testen zou fijn zijn.
Ik zie ze welles op marktplaats maar ik heb ze liever nieuw i.v.m. garantie enzo.

Ik vroeg me ook af of iemand een dergelijke versterker weet in die prijsklasse, ik had namelijk laatst ook even een Fender Pro Junior gespeeld en die klonk ook wel leuk alleen had die denk ik(heb hem niet volledig getest) net niet genoeg scheur.
Misschien wel even nuttig om nog te noteren is dat ik een Fender Stratocaster speel en van plan ben om misschien Gibson Les Paul/Ibanez te kopen, dus dat ik er in de toekomst ook wat aan heb, ik gebruik nu ook nog een Pod XT Live maar zit er misschien aan te denken om die te verkopen als ik een nieuwe versterker heb.
Dus antwoorden of suggesties zullen erg gewaardeerd worden, alvast bedankt:D

sjaak1990
9 mei 2008, 21:39
Als je graag garantie wilt hebben, koop dan een bijna nieuwe versterker van marktplaats en vraag naar de bon. Zo heb je dus ook gewoon garantie ;)
Zo heb ik het gedaan toen ik mijn eerste versterker heb gekocht. Nu maak ik me er niet zo druk meer over, als je een versterker gewoon goed test en het een betrouwbaar model is dan kan er weinig foutgaan ;)

Megadeth22
9 mei 2008, 22:53
Ik kan wel van de nieuwere series sites vinden (en die staat vast ook bij je lokale gitaarboer...)
Volgens mij was er niet zoveel verschil met de oude en de nieuwe (XL)-series.

Jellyfish00
10 mei 2008, 13:15
Ik kan wel van de nieuwere series sites vinden (en die staat vast ook bij je lokale gitaarboer...)
Volgens mij was er niet zoveel verschil met de oude en de nieuwe (XL)-series.
Dat verschil is er wel, de oude serie is meer gericht op clean en crunch geluiden, de XL-series hebben veel high-gain versterkermodellen.

Edoh
10 mei 2008, 13:49
ja die XL series moet ik niet hebben want die zijn ook nog eens duurder en hebben niet het geluid wat ik wil hebben.
ik heb zelf al heel veel websites afgezocht om te kijken of ze nog de 50VT hebben maar ik kan dus alleen de 100VT vinden(30VT of lager is te laag) die voor 400 euro op feedback staat.

Jirre
10 mei 2008, 19:44
Hallo mensen ik wil misschien een Vox AD50VT kopen maar ik kan hem nergens te koop vinden. De 100Vt zie ik wel maar die is me net iets te duur, dus als iemand misschien weet waar ik hem kan kopen/testen zou fijn zijn.
Ik zie ze welles op marktplaats maar ik heb ze liever nieuw i.v.m. garantie enzo.

Ik vroeg me ook af of iemand een dergelijke versterker weet in die prijsklasse, ik had namelijk laatst ook even een Fender Pro Junior gespeeld en die klonk ook wel leuk alleen had die denk ik(heb hem niet volledig getest) net niet genoeg scheur.
Misschien wel even nuttig om nog te noteren is dat ik een Fender Stratocaster speel en van plan ben om misschien Gibson Les Paul/Ibanez te kopen, dus dat ik er in de toekomst ook wat aan heb, ik gebruik nu ook nog een Pod XT Live maar zit er misschien aan te denken om die te verkopen als ik een nieuwe versterker heb.
Dus antwoorden of suggesties zullen erg gewaardeerd worden, alvast bedankt:D


Heyy,

Ik speel zelf op een Vox AD 100 VTH top/V 412 BK (de 100 watt stack dus) en het lijkt me slim om door te sparen voor een 100 watt.. Mijn vader heeft zelf de AD50 maar als je in zaaltjes speelt waar je niet wordt uitversterkt heb je een probleem.. sowieso klinkt de 100 watt voller maar dat is jouw keus natuurlijk..

Ik weet dat Promusic store in Rotterdam ze ook heeft maar ik weet niet hoeveel ze daar kosten..

www.promusicstore.nl

Greetzz