PDA

View Full Version : Marshall AVT150h



Nocki
9 mei 2008, 10:29
Totaal niet belangrijk... Maar ik heb er weer een! :)

Een marshall AVT150h topje. Een geweldige amp om gewoon neer te zetten zodat ik niet meer hoef te slepen :) alleen nog een kast erbij en ik ben er!

Ik zoek dus nog een marshall kast die ik dan weer vol ga hangen met beamblockers en ik vroeg me het volgende af:

Heeft er iemand ervaring met het vervangen van dat eene buisje?

Heeft het nut? doet het wat?

Lexvandoef
9 mei 2008, 10:32
Gefeliciteerd!

Maarre je had toch een onbeperkt budget? :hippie:

JohnLord
9 mei 2008, 10:46
Dat ene buisje kan normaal gesproken jaren mee, hoef je denk ik niet te vervangen. Mocht je twijfelen, is zo'n 12AX7 helemaal niet zo duur.

Nocki
9 mei 2008, 10:51
hihi... ik heb een hele verzameling buizen liggen. maar was gewoon benieuwd naar de ervaringen... Ik kan pas zaterdag na 17:00 gaan rommelen ermee...

kwa onbeperkt budget dit is mn keuze. beter dan de egnaters en bogners en hooks die ik heb gehoord...



































nee. dit is gewoon het versterkertje voor in de kerk wwat daar blijft staan.
De echte top ben ik nog mee bezig he :)

almarvk
9 mei 2008, 11:03
Je had toch al eerder zo'n Marshall??

Kim Wilson
9 mei 2008, 11:04
Ja, welke amp heeft Nocki nog níet eerder gehad? :D

sjaak1990
9 mei 2008, 11:32
Totaal niet belangrijk... Maar ik heb er weer een! :)

Een marshall AVT150h topje. Een geweldige amp om gewoon neer te zetten zodat ik niet meer hoef te slepen :) alleen nog een kast erbij en ik ben er!

Ik zoek dus nog een marshall kast die ik dan weer vol ga hangen met beamblockers en ik vroeg me het volgende af:

Heeft er iemand ervaring met het vervangen van dat eene buisje?

Heeft het nut? doet het wat?

Het standaard buisje is niet van geweldig kwaliteit, je kan de versterker beter laten klinken als je de buis vervangt alhoewel dit niet heel veel verschil maakt.

Nocki
9 mei 2008, 11:48
Het standaard buisje is niet van geweldig kwaliteit, je kan de versterker beter laten klinken als je de buis vervangt alhoewel dit niet heel veel verschil maakt.

gaan we daar eens lekker mee rommelen. bedankt!


Ja, welke amp heeft Nocki nog níet eerder gehad? :D

ehhh.. die egnaters :)


Je had toch al eerder zo'n Marshall??

ja klopt. daarom dat ik m weer wou. ik ken de amp en je kan t er leuke sounds mee maken. vergelijk m niet met iets duurders mmaar wat ie doet doet ie goed. alleen van de midscoop afblijven he :)



Ik zag dat er heel veel ruimte in de top zat om eens lekker wat in te bouwen...

misschien een tuner of een lichtkrant ofzo :-)

almarvk
9 mei 2008, 12:00
Ik zag dat er heel veel ruimte in de top zat om eens lekker wat in te bouwen...

misschien een tuner of een lichtkrant ofzo :-)
Misschien moet je een keer tevreden zijn met wat je hebt en niet iets ombouwen om een maand later weer te verkopen ;)

Nocki
9 mei 2008, 12:19
waarom? dat is zo mainstream... :)

Nee. het was een geintje. Maar ik vind het leuk om zo'n grote top te zien waar heel veel loze ruimte in zit :) gewoon een beetje raar...

En als het over een maand verkocht wordt blijkt het niet te voldoen. Maar deze versterker kennende zal die goed op zn plaats zijn waar ik m ga gebruiken.

JohnLord
9 mei 2008, 12:38
waarom? dat is zo mainstream... :)


Dan zou ik die Marshall maar weer verkopen en toch maar een Hook in de kerk neerzetten.

Lexvandoef
9 mei 2008, 12:38
Dan zou ik die Marshall maar weer verkopen en toch maar een Hook in de kerk neerzetten.

Op die manier worden die ook mainstream hoor :satisfie:

Nocki
9 mei 2008, 19:02
Ach... zou iedereen gaan doen wat ik doe? nee toch?

en weer on topic? Iemand ervaring?