PDA

View Full Version : RIP Fender DG-20 CE



Zjef
8 mei 2008, 22:08
Ik wordt gek!

Nadat mijn eerste zelfgekochte gitaar (een Vanderson) 5 jaar geleden door de wind omvergeblazen werd en de kop onherstelbaar afbrak kocht ik een Fender DG-20 CE (Natural) waar ik ongelofelijk tevreden mee was (rechts op de foto):

http://i51.photobucket.com/albums/f378/pieterdescan/15mijngitaartjes.jpg

Nu, 5 jaar en ruim 1000 speeluren later, is hij omgevallen. De kop is afgebroken op exact dezelfde plaats als m'n vorige gitaar. Zo'n ongelofelijke déjà vu nachtmerrie...

Een gitaar verliezen in pijnlijk. Twee gitaren op de zelfde manier verliezen hurts like hell!

De centjes die ik aan het sparen was voor m'n eerste zelfbouw en m'n eerste pedalen worden dus gebruikt voor een nieuwe elektro-acoustische gitaar. En m'n ticket voor Graspop moet ook nog betaald worden. Nightmare on Bank Account Street.

koentjo
8 mei 2008, 22:43
je zou ook een nieuwe neck op je gitaar kunnen zetten.
hoef je niet een hele nieuwe, en het grootste voordeel is de fun, ga er eens lekker voor zitten, schept nog een betere band met je gitaar.
heb je die oude gebroken gitaar nog, zo ja, ook repareren die hap :cooler:

is misschien meteen een intro naar je eigen zelfbouw.

Ace 1.15.19
8 mei 2008, 23:52
Maar het is wel echt BAGGER dat het je 2x overkomt...

Jim Haagmans
4 juni 2008, 01:28
Waar slaap jij eigenlijk?

Fender75
4 juni 2008, 09:46
Da's muf zeg, vooral als hetzelfde al ens gebeurt is! En is een reparatie niet mogelijk? Kan misschien goedkoper zijn..

Mephistocles
4 juni 2008, 11:33
Waar slaap jij eigenlijk?
Slaap jij nooit met je gitaar dan? Nogmaals: vrouwen zijn net als gitaren.

JipStoop
5 juni 2008, 11:17
vrouwen zijn net als gitaren


Als je ze aanraakt gaan ze beide schreeuwen :)

Mephistocles
5 juni 2008, 16:43
Als je ze aanraakt gaan ze beide schreeuwen :)
Zeker als je aan dat knopje zit krijg je rare geluiden :p En relaties op afstand werken niet. En niet naar haar luisteren, doet de relatie ook niet ten goede.

Gitaren zijn vaak ook beter. Gitaren blijven ook veel langer mooi, je hoeft je er nooit voor te schamen bij je vrienden, niemand die raar ga doen als je hun foto's post waar ze zonder string op staan, en zo kun je wel legio voorbeelden geven.

JipStoop
6 juni 2008, 09:30
Beide worden naar mate van tijd lelijker en meer versleten, maar bij een gitaar kun je hem tenminste nog opknappen met een likje verf en lak :)