PDA

View Full Version : demo !



drudoc
8 mei 2008, 19:16
we speelden al een jaar samen en wilden wel graag een demo opnemen om rond te sturen enzo, we hadden alleen geen geld. We hebben drum mic's kunnen lenen en gewoon in onze oefen ruimte opgenomen. Dat is aardig gelukt maar we zijn nog niet te vreden. Het heeft ons uit eindelijk niet zo heel veel opgelevert. we waren wel uitgekozen uit 80 bands samen met 7 anderen voor de koningne nach band verkiezingen in den haag, helaas verloren we :( . genoeg gepraat. Ik wil graag weten wat jullie er van vinden ? wat er beter kan en wat jullie van de songs vinden! dus reageer wat er maar in je op komt!
MYSPACE LINK (http://www.myspace.com/concretedenhaag)

ik speel de gitaar en doe de zang,
groeten tobias

HvV
8 mei 2008, 21:44
Om heel eerlijk te zijn vindt ik het best goed. :satisfie: Eerste nummer, Jump, vindt ik dan eigenlijk nog het minst. Te eentonig, te simpel thema'tje op je gitaar imo. Ik krijg ook het gevoel dat dat ska-slagje je zang nadelig beinvloed. Lijkt me ook niet makkelijk om dat tegelijk te doen. Luister ik echter naar What Else dan ga ik bijna uit mijn dak. Sterk nummer, en daar doe je ook leuke dingen met je gitaar. Over het algemeen mag er best meer chaos in wat mij betreft. :) Als gitarist zijnde zou ik hier en daar wat meer open akkoorden willen horen, wat meer tapijtjes zeg maar. Dat doe je al met je stem, je zou het voor de afwisseling ook in je gitaarspel kunnen toepassen. Terugkomend op je stem, die is best prettig om aan te horen, wat over het algemeen ook voor het geheel geldt. Probeer eens opnamen te maken van een optreden, misschien komt de muziek dan nog meer uit de verf?

JelmerOnGuitar
9 mei 2008, 11:44
Ik vind what else ook het vetst!:D Die klinkt gaaf man, live kun je die superhard rocken! Lekkere sound, vette akkoorden --> Mooi!
Ga zo door!

drudoc
9 mei 2008, 12:06
Thnx! ik vind what else persoonlijk ook het vest maar jump valt erg goed in de smaak bij de "leeks" onder de muziek ;p, wat we eigenlijk missen is een 2e gitaarist want ik kan niet zo veel tegelijk, zang en gitaar blijft lastig.

drudoc
9 mei 2008, 17:55
iemand was hier op mijn naam ingelogt