PDA

View Full Version : Vraagje kleur les paul



KamikazaGuitar
8 mei 2008, 00:46
EDIT:


Ahh, eindelijk gevonden: http://youtube.com/watch?v=ETlK2O6IR3o

Heb alleen geen flauw idee hoe ik deze gitaar ooit moet bemachtigen, zoeken op google leven niks op, evenals marktplaats :/

iemand ideetje?

Hoi :satisfie:

Vandaag kwam ik dit plaatje tegen op internet:

http://www.guitarsandeffects.com/guitarimages2006/gibson_lpstd_desert05x2/les_paul_standard2003_003.jpg

Nou ben ik al langer van plan een les paul te kopen; ik wilde eerst een Epiphone les paul standard cherry sunburst kopen, maar ik vind deze finish ook wel erg mooi. Weet iemand wat voor finish dat precies is? In de url staat 'desert', maar als ik dit google krijg ik ook heel andere kleuren te zien. En omdat mijn budget maar tot ongeveer 600 euro is, kan iemand mij ook vertellen of de Epiphone versie in deze kleur bestaat? De epiphone site is hier niet helemaal duidelijk over.

Alvast bedankt :D

pannekoek
8 mei 2008, 00:47
ik geloof een epiphone les paul dessert sunburst

edit: dit is een gibson trouwens??? als ik zo nar de headstock kijk!

KamikazaGuitar
8 mei 2008, 00:52
Dank voor de snelle reactie :)

heb net de beschrijving weten te vinden:

Gibson Les Paul Standard
2005 model, Desert Burst Flame Top Finish

Inderdaad een Gibson, en ik vroeg me dus af of deze gitaar ook als Epiphone verkrijgbaar is voor rond de 600 euro ;D.

bass blom
8 mei 2008, 00:55
dessert is een toetje.
een warm pannekoekje met ijs bijvoorbeeld :seriousf:

let wel, die foto is erg overdreven imo, contrast flink opgefokt enzo.
het zwart lijkt donkerblauw..

desert busrt is het wel.

http://www.gcfb.be/images/lespaul60neck01914696.jpg

pannekoek
8 mei 2008, 00:59
Dank voor de snelle reactie :)

heb net de beschrijving weten te vinden:

Gibson Les Paul Standard
2005 model, Desert Burst Flame Top Finish

Inderdaad een Gibson, en ik vroeg me dus af of deze gitaar ook als Epiphone verkrijgbaar is voor rond de 600 euro ;D.


ja, alleen dan ziet ie er niet zo uit ongeveer, met die houtstrepen, hij is dan meer egaal toch???
maple strepen toch???

KamikazaGuitar
8 mei 2008, 01:00
Ik had inderdaad ook al m'n twijfels bij die foto, de finish lijkt namelijk mat en op andere foto's kon ik dit niet terugvinden...

hezz
8 mei 2008, 14:11
De finish zou matte kunnen lijken doordat ze het met een softbox-lichtbron fotograferen.

bass blom
8 mei 2008, 14:15
of kan het een faded zijn?

Rutger
8 mei 2008, 14:25
Gewoon even heel lichtjes afschuren, wordt ie ook mat van














:D

bass blom
8 mei 2008, 14:29
ik zag pas op lespaulforum een ex faded, die gast had hem juist weer glanzend laten lakken :D alles kan..

Tubescreamer
8 mei 2008, 14:42
Vind zelf dat Gibson een beetje teveel met hippe finish-namen loopt te gooien.
Zoals Iced Tea Honeyburst, Heritage Vintage Cherry blabla...ach ja Gibson wilde natuurlijk net zoveel leuke kleurstaaltjes als Fender :)
Op dit plaatje blijft het voor mij gewoon de klassieke Tobacco Brown Sunburst.....

sorrie had zin om een beetje te zeiken mag wel toch een keertje? :D

KamikazaGuitar
8 mei 2008, 20:38
Op zich snap ik wel wat je bedoelt Tubescreamer, maar ik vindt het nog irritanter dat als ze deze kleur Desert Burst noemen, je nog steeds allemaal verschillende gitaren vindt. Lijkt me wel zo handig dat die dan ook de kleur zijn die ik zoek =p.

KamikazaGuitar
8 mei 2008, 20:57
Ahh, eindelijk gevonden: http://youtube.com/watch?v=ETlK2O6IR3o

Heb alleen geen flauw idee hoe ik deze gitaar ooit moet bemachtigen, zoeken op google leven niks op, evenals marktplaats :/

cas121
8 mei 2008, 23:22
Je hebt wel epi's die er enigszins bij in de buurt komen, en die ook nog eens goed te vinden zijn. Namelijk gewoon de epiphone les paul standard plus in vintage sunburst. Heb je ook nog eens een aardig flame-fineer erop.

http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/9/5/2/474952.jpg

KamikazaGuitar
9 mei 2008, 01:29
Klopt, maar ik vind de overgang van hout naar zwart daar niet zo mooi (niet echt subtiel =p) en er zit ook niet zo'n rode gloed overheen. Sorry, ben beetje aan het mierenneuken, ik weet het =P

Ik was dus benieuwd of iemand nog een winkel weet waar ze hem zouden kunnen hebben. Bij MusicStore en Feedback iig niet, net gekeken. Misschien ergens een plek waar je zelf de finish kan kiezen? Op dat filmpje is het iig een "Custom shop".

Braindead
9 mei 2008, 21:34
Clipje: Epiphone Custom Shop Les Paul Standard Gold Desert Burst

Epiphone Customshop? Weer iets geleerd. Wist niet dat Epiphone een customshop had. ZIjn die veel duurder dan de normale epi's?



Ahh, eindelijk gevonden: http://youtube.com/watch?v=ETlK2O6IR3o

Heb alleen geen flauw idee hoe ik deze gitaar ooit moet bemachtigen, zoeken op google leven niks op, evenals marktplaats :/

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 11:42
Clipje: Epiphone Custom Shop Les Paul Standard Gold Desert Burst

Epiphone Customshop? Weer iets geleerd. Wist niet dat Epiphone een customshop had. ZIjn die veel duurder dan de normale epi's?

Ha, je haalt me de woorden uit de mond. Dit was precies wat ik ook dacht doen ik dat filmpje zag. EN mocht de prijs redelijk zijn, hoe moet ik dan in godsnaam aan komen =p.

Squier4ever
10 mei 2008, 13:26
Clipje: Epiphone Custom Shop Les Paul Standard Gold Desert Burst

Epiphone Customshop? Weer iets geleerd. Wist niet dat Epiphone een customshop had. ZIjn die veel duurder dan de normale epi's?

volgens mij is het ook geen volwaardige customshop. ze hebben alleen een extra aziaat ingehuurd die op bepaalde modellen, die licht van de standaard afwijken een stickertje Customshop plakt.

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 13:42
Ahh squier4ever, jij weet er blijkbaar veel vanaf; kan jij me misschien vertellen hoe ik aan deze gitaar moet komen (van het filmpje) :) ? Op de site die er bij stond hadden ze 'm niet, maar misschien weet jij een plek waar je die 'licht afwijkende modellen' kunt bestellen? =D

Squier4ever
10 mei 2008, 13:47
houd sowieso marktplaats, gitaarmarkt ebay en dergelijken in de gaten. nieuw zijn ze denk ik moeilijker te verkijgen, probeer de grotere duitse internetwinkels eens, kijk bij feedback en bijv. Dirk Witte. of zoek tweedehands naar bijv. tokai, orville, burny en greco. die zitten qua kwaliteit meestal tussen epi en gibson in.

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 13:54
Marktplaats, Ebay, Feedback en MusicStore had ik al geprobeerd, maar leveren niks op helaas. Dirk witte en wat andere duitse zal ik nog eens proberen. En thx voor al die merken, eens kijken op marktplaats ^^.

Tubescreamer
10 mei 2008, 13:54
houd sowieso marktplaats, gitaarmarkt ebay en dergelijken in de gaten. nieuw zijn ze denk ik moeilijker te verkijgen, probeer de grotere duitse internetwinkels eens, kijk bij feedback en bijv. Dirk Witte. of zoek tweedehands naar bijv. tokai, orville, burny en greco. die zitten qua kwaliteit meestal tussen epi en gibson in.
Ja, maar de mooie tokai/orville/burny/greco copies zijn vaak prachtig, maar inmiddels wel flink duur doordat ze flink gewild zijn (lees: volgens velen beter dan gibsons).
Bovendien bestaan daar ook gradaties in qua kwaliteit. Heel af & toe komt er bijv. een tokai Love Rock langs op Marktplaats/Gitaarmarkt, maar ik heb ze nog niet echt onder de 1000 gezien.
Maar je weet nooit....wat Squier4ever zegt, als je dr een tegenkomt en je kan het betalen, zeker doen.....zijn nog beetje zeldzaam ook....

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 14:30
Grappig, ik had nog nooit van die merken gehoord (:sssh:) en nu blijkt het opeens een soort japanse heilige-4-eenheid =p. Op deze site staan ze ook :http://www.guitargai.com. (ja idd wat een naam)

http://link.marktplaats.nl/164076857 Deze is bijvoorbeeld best mooi, maar die heeft dan toch niet die sublieme kwaliteit van Tokai?

(of deze, is wel iets minder mooi http://link.marktplaats.nl/163141309 )

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 14:31
btw thx voor alle antwoorden ^^ nu weet ik iig dat ik niet alleen maar naar Epiphone moet kijken =p

Squier4ever
10 mei 2008, 14:35
die Burny's schijnen ook echt geweldige gitaren te zijn, tokai en gibsonwaardig. de verkoper is trouwens Speeddemon van dit forum, zou hem eens mailen. die gitaar is aardig GAS verwekkend, jammer dat ik momenteel geen geld heb

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 14:42
=D Waarom is die gitaar dan eigenlijk 650 euro als de kwaliteit vergelijkbaar is met duurdere gitaren van rond de 1000 euro? Omdat mensen een merknaam willen ofzo?

Trouwens: wat is GAS? Ik zie het hier overal staan :shame: :P

pannekoek
10 mei 2008, 14:46
=D Waarom is die gitaar dan eigenlijk 650 euro als de kwaliteit vergelijkbaar is met duurdere gitaren van rond de 1000 euro? Omdat mensen een merknaam willen ofzo?

Trouwens: wat is GAS? Ik zie het hier overal staan :shame: :P


Gear A...... Syndrom ofzoiets :P

weet t middelste woord niet meer :P :hippie:

Tubescreamer
10 mei 2008, 14:48
Grappig, ik had nog nooit van die merken gehoord (:sssh:) en nu blijkt het opeens een soort japanse heilige-4-eenheid =p. Op deze site staan ze ook :http://www.guitargai.com. (ja idd wat een naam)

http://link.marktplaats.nl/164076857 Deze is bijvoorbeeld best mooi, maar die heeft dan toch niet die sublieme kwaliteit van Tokai?

(of deze, is wel iets minder mooi http://link.marktplaats.nl/163141309 )
Oef! Die Burny is best mooi! Wat ik ervan weet: (btw ik heb wel een grote bek :D maar de dingen die ik ervan weet heb ik bijna alleen maar van het internet afstruinen hoor :) ; heb vroeger wel 'ns 1 of 2 tokais vastgehouden maar dat was niet to write home about. Ben ook niet op jacht, en als ik in een gitaarzaak ben hou ik mn ogen wel open, maar nog nooit een goede mooie Tokai in het echt gezien) is dat Burny niet perse onder doet voor de rest. Maar dan hebben we het over de 70er jaren....Ik zou 'm effe checken die Burny, ziet er mooi uit iig en de prijs is ook leuk! Met VH-1 humbuckers, ik zou zeggen denk erover na!
Kut ik zat tijdje terug op een kwijlsite met allemaal dure (duur als in tussen de 1000 en 2000 dollar; da's niks vergeleken met Gibsons!) hele mooie flametop Tokais en/of Grecos....ben de link kwijt als ik die weer vind zal ik 'm doorgeven.....zaten ook mooie Tobacco's bij!

Die Orville is ook niet verkeerd. Oh en nog een merk waar je naar moet uitkijken maar die je helaas nooit hoort & ziet: Yamaki. Vriend van me heeft een mooie Cherry Sunburst 60s neck, en da's echt een topding, perfecte kopie qua vorm en kop en eigenlijk beter & lekkerdor dan z'n Gibson Classic, ja tog....

Succes ermee ik ga douchen :chicken: en dan het zonnetje in

*EDIT* G.A.S. staat voor Gear Acquiring Syndrome

chubbyfan
10 mei 2008, 14:53
EDIT* G.A.S. staat voor Gear Acquiring Syndrome
__________________
enne, wat betekend dat??????

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 14:55
Uit jullie reacties kan ik nogal sterk opmaken dat die burny een goede gitaar is =p. De finish is alleen niet helemaal mijn stijl, vind zo'n flame finish met beetje bruin - rood heel mooi.

Trouwens, is 1000 - 2000 dollar niks vergeleken bij Gibsons? Ik dacht eigenlijk dacht voor 1500 wel een gibson was te krijgen maar dan gaat het zeker over goedkopere =d.

Van Yamaki helaas alleen maar strats en akoestische gitaren op MP...

pannekoek
10 mei 2008, 14:58
Uit jullie reacties kan ik nogal sterk opmaken dat die burny een goede gitaar is =p. De finish is alleen niet helemaal mijn stijl, vind zo'n flame finish met beetje bruin - rood heel mooi.

Trouwens, is 1000 - 2000 dollar niks vergeleken bij Gibsons? Ik dacht eigenlijk dacht voor 1500 wel een gibson was te krijgen maar dan gaat het zeker over goedkopere =d.

Van Yamaki helaas alleen maar strats en akoestische gitaren op MP...
voor 1500 euro kan je een hele mooie gibson kopen hoor! zeker op marktplaats!

Squier4ever
10 mei 2008, 15:01
Die orville die je postte is van Veekeren van het forum volgens mij...

Tubescreamer
10 mei 2008, 15:05
EDIT* G.A.S. staat voor Gear Acquiring Syndrome
__________________
enne, wat betekend dat??????
Dat betekenD dat je zin hebt om shit te kopen die je niet nodig hebt 8-)

Tubescreamer
10 mei 2008, 15:09
Uit jullie reacties kan ik nogal sterk opmaken dat die burny een goede gitaar is =p. De finish is alleen niet helemaal mijn stijl, vind zo'n flame finish met beetje bruin - rood heel mooi.

Trouwens, is 1000 - 2000 dollar niks vergeleken bij Gibsons? Ik dacht eigenlijk dacht voor 1500 wel een gibson was te krijgen maar dan gaat het zeker over goedkopere =d.

Van Yamaki helaas alleen maar strats en akoestische gitaren op MP...
Met goedkoper bedoel ik idd vergeleken met Gibsons die er zo uitzien als die Grecos/Tokais: Met dikke flametops, long tenons, vette PAFs, mooie finish....lees Gibson Historics en R9s enzo en Tom Fucking Murphy aged an'all that sorta stuff voor duizenden Euros. Dan betaal ik graag 2000 voor een mooie Greco.

Ja dat Yamaki is lastig.....zo'n Stratje wel ns gezien maar nog nooit een andere LP.....

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 15:16
Zou na al dat blind staren op plaatjes wel eens die gitaren naast elkaar in het echt willen bespelen, maar dat lukt denk ik niet aangezien ze bij de meeste grote zaken in nederland niet echt een ruim assortiment 2dehands hebben toch?

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 20:56
Arrgh de stroom van onbereikbare gitaren met waanzinnig mooie finishes houdt maar niet op:

http://www.tahara-inc.co.jp/images/e_guitars/gibson/070629/hl_50s_lp_std_hb_01.jpg

http://www.tahara-inc.co.jp/osc/catalog/product_info.php?manufacturers_id=40&products_id=343

Is er niet ergens een overzicht te vinden met alle mogelijke (Epiphone ?) finishes naast elkaar? Zou erg handig zijn, weet ik ook meteen de naam van deze finish heet aangezien dat echt geen honeyburst is zoals vermeld.

pannekoek
10 mei 2008, 21:16
Arrgh de stroom van onbereikbare gitaren met waanzinnig mooie finishes houdt maar niet op:

http://www.tahara-inc.co.jp/images/e_guitars/gibson/070629/hl_50s_lp_std_hb_01.jpg

http://www.tahara-inc.co.jp/osc/catalog/product_info.php?manufacturers_id=40&products_id=343

Is er niet ergens een overzicht te vinden met alle mogelijke (Epiphone ?) finishes naast elkaar? Zou erg handig zijn, weet ik ook meteen de naam van deze finish heet aangezien dat echt geen honeyburst is zoals vermeld.


ik heb op die gitaar laatst gespeeld en ik was zwaar onder de indruk, ik kwam een wah testen en ineens krijg ik die gitaar in me handen gedrukt om mee te spelen, ik was meer met de gitaar bezig dan de wah! lekkere neck, heerlijk geile finish!

KamikazaGuitar
10 mei 2008, 22:56
omg ik ben zooo jaloers ! :P

echt prachtige finish he

heb jij enig idee hoe hij heet? op de site staat honey burst xD

en pleeeease laten ze hem als epiphone hebben, maar dat zal wel weer niet =p

Squier4ever
11 mei 2008, 18:05
omg ik ben zooo jaloers ! :P

echt prachtige finish he

heb jij enig idee hoe hij heet? op de site staat honey burst xD

en pleeeease laten ze hem als epiphone hebben, maar dat zal wel weer niet =p
als er honey burst staat dan heet het ook zo.....
volgens mij zijn er honey burst epi's, of waren iig

KamikazaGuitar
11 mei 2008, 21:04
als er honey burst staat dan heet het ook zo.....
volgens mij zijn er honey burst epi's, of waren iig

Umm, ik zal honey burst (tenminste, zo heet hij overal) en die even onder elkaar zetten =P

http://www.tahara-inc.co.jp/images/e_guitars/gibson/070629/hl_50s_lp_std_hb_01.jpg

http://www.gibsoneurope.com/europe/images/news/2007/Musik-ClassicAntiqueLP.jpg

Toch wel verschil...

En klopt, bij music store hebben ze een Epiphone Honeyburst:

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0002826-002&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

Nogmaals, die lijkt ook in geen enkel opzicht op die bruine gibson (vind ik).

Squier4ever
11 mei 2008, 21:05
het lijkt ook eerder heritage cherry sunburst oid.

KamikazaGuitar
11 mei 2008, 21:12
klopt, maar ook die ziet er toch weer anders uit ;/

damn, waarom zijn nou net al die finishes die ik mooi vind praktisch onbereikbare (als epiphone, dan =p ). Voor een gibson heb ik echt het geld niet

Tubescreamer
11 mei 2008, 21:22
Tja maar dat bedoelde ik eigenlijk al eerder; Al die kleurtjes, "heritage", "iced tea", "vintage" etc. zijn bedacht nadat men erachter kwam dat de finish van alle verschillende originele sunburst Les Pauls allemaal anders "agen". Een finish van een gitaar die 20 jaar in een koffer had gelegen zag er nog steeds uit als de rood-gele cherry sunburst, en een finish van een gitaar die jarenlang in een zonnige winkelruit had gestaan, werd wat meer "gefade", wat resulteerde in een zgnd. "unburst". De mate waarin dit gebeurde leverde uiteraard verschillende benamingen op, vandaar dat nieuwe finishes de looks, en de namen kregen.
"Probleem" schijnt te zijn met latere soorten lak dat ze waarschijnlijk niet hetzelfde mooie fade-effect gaan geven na een jaartje of wat.

Ergo...it will always be "cherry sunburst" to me! Ben niet tegen al die namen hoor, want het beestje moet een naam hebben. Had gewoon zin om effe te spammen :chicken: misschien wisten sommigen dit nog niet en ik vind het een leuk verhaal. Overigens: je wil natuurlijk ook niet 10 jaar wachten tot jouw gitaar eindelijk de kleur krijgt die je wil :D

KamikazaGuitar
11 mei 2008, 21:27
Overigens: je wil natuurlijk ook niet 10 jaar wachten tot jouw gitaar eindelijk de kleur krijgt die je wil :D

Um da's niet helemaal 't plan nee :)

Ik snap je punt ^^. Maar als je nou perse één soort wil, moet je hem dan in de winkel gaan beschrijven? =p

Tubescreamer
11 mei 2008, 21:33
Um da's niet helemaal 't plan nee :)

Ik snap je punt ^^. Maar als je nou perse één soort wil, moet je hem dan in de winkel gaan beschrijven? =p
Ik snap je probleem wel hoor....ja kleur beschrijven is moeilijk, ik zou gewoon flink blijven rondkijken en op een gegeven moment zie je 'm staan.
Ik ben er ook kieskeurig in hoor, en ik snap dat sommigen zouden zeggen dat de de klank belangrijker is dan de kleur, maar ja, als ik geld uitgeef wil ik wel dat de gitaar helemaal goed is, en daar hoort het kleurtje ook bij. Het oog wil stiekem ook wat he......
Het moeilijke is alleen, als je in de winkel om een "honeyburst" vraagt zullen ze er drie laten zien en ze kunnen alledrie nét effe anders zijn.....dus 1 officiele benaming dekt helaas niet alle variaties......

Lexvandoef
11 mei 2008, 21:42
Die orville die je postte is van Veekeren van het forum volgens mij...

nee, hij is van B_2_the_a

KamikazaGuitar
11 mei 2008, 21:57
Tubescreamer, 110% met je eens ;D. Ik weet dat 500 - 600 euro niet zo veel is voor een gitaar, maar voor mij wel (ben 15 =p). Ik wil inderdaad dat hij er dan ook uitziet zoals ik hem mooi vindt.

Maar mocht het zo zijn dat die speciale kleuren die ik telkens eruit pik hier praktisch echt niet verkrijgbaar zijn, dan ga ik misschien toch maar voor een wat mindere. Vind de honeyburst van musicstore ook mooi:

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0002826-002&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

Tubescreamer
11 mei 2008, 22:23
Oe die is wel mooi. Heb je al op "zoom image" geklikt :D?
Tja blijf ik erbij dat foto's misleidend zijn. Als je deze gitaar bestelt dan kan de gitaar die je toegestuurd krijgt helemaal niet zo mooi zijn! Als ik jou was zou ik niet bestellen als de finish zo belangrijk is voor je maar in de winkel er eentje uitzoeken. En ook belangrijk: afgezien van de kleur zal de top/fineer er altijd anders uitzien dan op de foto, want da's nou eenmaal altijd verschillend (en een photoflame wil je ook niet :D) dus....you catch my drift....kijk gewoon of je tijd en geld (NS wordt ook maar duurder) hebt om wat verschillende steden te bezoeken op zoek naar een gitaar. Neem gezellig een vriend/vriendin mee en ga effe een maand lang elk weekend een dagje nationaal gitaarshoppen. Is nog leuk ook, kom je nog eens ergens en je kan al die gitaren lekker vasthouden en goed bekijken. Wedden dat je vindt wat je zoekt? En bij twijfel kun je misschien wel vragen of ze een gitaar een weekje voor je vasthouden als ze relaxed zijn.
Geen goed idee?

KamikazaGuitar
11 mei 2008, 22:53
Zeker, ik was ook zeeeeker niet van plan om zomaar op de bonnefooi een gitaartje van internet af te plukken. Ik heb al gekeken, maar omdat ze hem bij feedback niet hebben ga ik (of ja, mn ouders) maar weer eens naar keulen rijden dan =D. Deze keer ga ik alles uitproberen, van telecaster tot les paul, om zeker te weten dat na al het wikken en wegen dit de gitaar voor mij is =d. Ook kan ik dan idd zien hoe de finishes er bij daglicht uitzien, want zoals ik intussen al hebt gemerkt kunnen de foto's je aardig misleiden. Denk wel dat deze honey burst in het echt zeker mooi is =D.

Ohja en bedankt voor al je tips trouwens =D

Tubescreamer
12 mei 2008, 17:28
Zeker, ik was ook zeeeeker niet van plan om zomaar op de bonnefooi een gitaartje van internet af te plukken. Ik heb al gekeken, maar omdat ze hem bij feedback niet hebben ga ik (of ja, mn ouders) maar weer eens naar keulen rijden dan =D. Deze keer ga ik alles uitproberen, van telecaster tot les paul, om zeker te weten dat na al het wikken en wegen dit de gitaar voor mij is =d. Ook kan ik dan idd zien hoe de finishes er bij daglicht uitzien, want zoals ik intussen al hebt gemerkt kunnen de foto's je aardig misleiden. Denk wel dat deze honey burst in het echt zeker mooi is =D.

Ohja en bedankt voor al je tips trouwens =D
De nada. Nou heel veel succes ermee!!

Squier4ever
12 mei 2008, 17:32
Zeker, ik was ook zeeeeker niet van plan om zomaar op de bonnefooi een gitaartje van internet af te plukken. Ik heb al gekeken, maar omdat ze hem bij feedback niet hebben ga ik (of ja, mn ouders) maar weer eens naar keulen rijden dan =D. Deze keer ga ik alles uitproberen, van telecaster tot les paul, om zeker te weten dat na al het wikken en wegen dit de gitaar voor mij is =d. Ook kan ik dan idd zien hoe de finishes er bij daglicht uitzien, want zoals ik intussen al hebt gemerkt kunnen de foto's je aardig misleiden. Denk wel dat deze honey burst in het echt zeker mooi is =D.

Ohja en bedankt voor al je tips trouwens =D

zou je die =D willen laten aub? leest nogal vervelend, als je gewoon dubbele punt D typt verschijnt er zo'n groene smiley:D

KamikazaGuitar
12 mei 2008, 17:35
:D

en waar kan eens mens zich druk om maken :P

en nu ik er op let is het idd best irritant :D

Tubescreamer
12 mei 2008, 17:39
:D

en waar kan eens mens zich druk om maken :P

en nu ik er op let is het idd best irritant :D
Ja hallo :P is dus ook niet de bedoeling :D hehe

KamikazaGuitar
12 mei 2008, 17:40
Ok dan zal ik emoticons voorlopig achterwege laten

Tubescreamer
12 mei 2008, 17:42
Ok dan zal ik emoticons voorlopig achterwege laten
Ja hallo grapje mij maakt 't niet uit =D