PDA

View Full Version : Hou toch eens op met het vernielen van die Strats!



frekie
7 mei 2008, 16:24
http://link.marktplaats.nl/167373399

Sorry, moest er even uit. :sneaky:

Bart_Blueprint
7 mei 2008, 16:24
Nou, ik hoop dat het oplucht voor je...

barno
7 mei 2008, 16:28
tja sommigen denken blijkbaar dat reliccen hetzelfde is als heel lelijk maken. Een mooie relic kan ik nog wel enigszins smaken, this one's plain ugly.

Nils47
7 mei 2008, 16:28
Heeft dat ding 3 jaar in een moeras gelegen ofzo?

artnaz
7 mei 2008, 16:30
En dan ook nog "nieuwe" hardware erop... :stop:

pannekoek
7 mei 2008, 16:30
Heeft dat ding 3 jaar in een moeras gelegen ofzo?

gitaarmet een ketting achter de trekhaak en dan even door het wijk rijden met de auto....

FNaRK
7 mei 2008, 16:34
het enigste juiste voor een Fender !!!



of in de fik steken





of uiteraard diep anaal overdwars

Spitfire
7 mei 2008, 16:37
Zal wel weer de enigste zijn die hem wel wat vind hebben...


Slijtage aan de randen van de body lijkt trouwens net een binding.

bass blom
7 mei 2008, 16:38
Bieder Bod Datum Opties
gatocheensdood € 10,00 07-05-08, 16:38 Verwijder

:satisfie:

EmgMaster
7 mei 2008, 16:40
Heeft dat ding 3 jaar in een moeras gelegen ofzo?

Swamp ash...... :D

Nocki
7 mei 2008, 16:40
Toevallig vind ik m er ook leuk uitzien! Ik heb ik maar een serieus bod gedaan!

Jim Haagmans
7 mei 2008, 16:42
Zal wel weer de enigste zijn die hem wel wat vind hebben...


Slijtage aan de randen van de body lijkt trouwens net een binding.

ik vind het anders ook een mooi ding hoor.

ieder zijn ding toch? hoezo moet die arme jongen nou dood? :stop:

Rutger
7 mei 2008, 16:42
Zonder die rode plek zou k m erg cool vinden, beetje versleten spijkerbroek idee :)

Nocki
7 mei 2008, 16:53
verkoper verwijdert net mn bod zonder een reactie te geven. best stom want hij verlaagd net zn prijs met 50 euro waarmee hij in het gebied komt wat ik er best voor uit zou willen geven...

koentjo
7 mei 2008, 16:55
ik zie graag mooie relics, maar niet in deze mate... dit krijg je nog niet voor elkaar als je een schuurmachine als plectrum gebruikt.

iets realistischer misschien.

Raffel
7 mei 2008, 16:58
ik heb die gitaar ooit eerder gezien. Is die niet gewoon van iemand op gitaarnet?

zeiler
7 mei 2008, 17:00
zo :)

deze is inderdaad wel erg lelijk :D

bah zeg!

ik snap je frustratie :)

:strat:

Rutger
7 mei 2008, 17:01
ik heb die gitaar ooit eerder gezien. Is die niet gewoon van iemand op gitaarnet?
Hij's vast van Frekie, gewoon onverbloemde spam dit :sneaky:

rickert
7 mei 2008, 17:01
Koel! Ik vind hem ook wel wat hebben!

artnaz
7 mei 2008, 17:05
verkoper verwijdert net mn bod zonder een reactie te geven. best stom want hij verlaagd net zn prijs met 50 euro waarmee hij in het gebied komt wat ik er best voor uit zou willen geven...Kun je hem toch mooi mailen? ;)

Jellyfish00
7 mei 2008, 17:40
Uuh, een gezwel met snaren!

Onmeunig Hans
7 mei 2008, 17:44
Beetje vage ad
Gaat het hier om een handvol onderdelen die niet eens allemaal werken en die dan verkocht worden als iets wat op Fender moet lijken?
Het is maar goed dat MP geld gaat vragen voor gitaarads. Komt dit soort zooi er niet meer op.

bass blom
7 mei 2008, 17:46
Beetje vage ad
Gaat het hier om een handvol onderdelen die niet eens allemaal werken en die dan verkocht worden als iets wat op Fender moet lijken?
Het is maar goed dat MP geld gaat vragen voor gitaarads. Komt dit soort zooi er niet meer op.

dan doen ze dus al en de zooi is er nog :chicken:
en ik zag net dat rudi van de fellowship of acoustics nu te beroerd is om 3 euro te dokken en heel 2ehands.nl gratis volspamt :sneaky:

G.G.
7 mei 2008, 17:51
Die hals is gewoon als nieuw. Ziet er niet uit op die body.

EDIT:
Zie net dat het onze bekend P. is uit Arnhem. Die sloopt constant strats om ze vervolgens als relic aan te bieden.

bass blom
7 mei 2008, 17:55
Die hals is gewoon als nieuw. Ziet er niet uit op die body.

EDIT:
Zie net dat het onze bekend P. is uit Arnhem. Die sloopt constant strats om ze vervolgens als relic aan te bieden.

precies, daarom had ik mijn naam ff omgedoopt naar: gatocheensdood :D

Daan_B
7 mei 2008, 18:10
Die sloopt constant strats om ze vervolgens als relic aan te bieden.

Het verkoopt dus blijkbaar wel...


Schandalig zeg :stop: .

Jim Haagmans
7 mei 2008, 18:14
:chicken: Ik snap niet wat het probleem is.

Er staat duidelijk bij wat het allemaal is en als iemand dat graag wil hebben en met de verkoper een bedrag overeen komt wat is daar dan mis mee?

B_2_the_a
7 mei 2008, 18:14
doet me denken aan een ltdtje wat hier op gitaarnet rondzwerft :P

robostrat
7 mei 2008, 18:52
zo zie je maar weer dat "na" maken erg moeilijk is....
volgens mij zitten de string trees ergens waar ze niet horen...

Nico2
7 mei 2008, 21:32
ik vind m wel mooi :nervous:

hezz
7 mei 2008, 22:35
:chicken: Ik snap niet wat het probleem is.

Er staat duidelijk bij wat het allemaal is en als iemand dat graag wil hebben en met de verkoper een bedrag overeen komt wat is daar dan mis mee?

Inderdaad.

Daarnaast snap ik niet waarom mensen nou zo nodig de elitaire held moeten uithangen, niet iedereen houd van klinisch schone gitaren. Lekker rock'n'fucking'roll toch! :hippie:

Met uitzondering van de rode lak-overblijfselen en de lichtere plekjes achter de brug vind ik het toch een mooie strat hoor!

budje
7 mei 2008, 23:19
tsja krassen op een gitaar horen erbij, maar als je een afgeragde strat wilt waarom ga je er dan niet meer op spelen :)

da's vast al 1000 keer eerder gezegd but who gives a f**k

vulvasonic
8 mei 2008, 00:04
De afwerking interesseert me geen drol. Als het ding verder ok is kun je daar altijd weer een leuk ding van maken. Lollig om als knutselobject erbij te hebben.
Maar jongens, de vorm van die body...., ligt het aan mij, of klopt er echt geen reet van?
Ik heb het idee dat de taille aan de bovenzijde veel te diep is uitgevoerd. Lelijk ding....

Wicked Willy
8 mei 2008, 09:40
Tsja relicen.........ik heb het altijd onzin gevonden. Koop gewoon een nieuwe of tweedehands gitaar en rag dat ding al spelende af........das pas relicen!

Rutger
8 mei 2008, 09:46
t Kan best een heel lekker gitaartje zijn hoor. k Heb ook zo'n bij elkaar geraapt gitaartje en alles bij elkaar klinkt het ding als een bezetene (in positieve zin). Of het de marktwaarde ten goede komt is een tweede, maar hij vraagt er dan ook niet veel voor

Liquid_Metal
8 mei 2008, 10:33
t Kan best een heel lekker gitaartje zijn hoor. k Heb ook zo'n bij elkaar geraapt gitaartje en alles bij elkaar klinkt het ding als een bezetene (in positieve zin). Of het de marktwaarde ten goede komt is een tweede, maar hij vraagt er dan ook niet veel voor


200 euro voor zo'n ding vind ik veel te veel. Relic-gitaren hebben (meestal) alleen meerwaarde voor de persoon die ze gerelicd heeft. Niet dat deze gitaar gerelicd is, die is gewoon om zeep geholpen.
De meerwaarde van relics is dat ze een geschiedenis hebben. Als ik een gitaar koop (nieuw of tweedehands) wil ik dat die er puntgaaf uitziet. Mijn eigen strat bezit al een aantal krassen en schaven en die passen er bij. Maar dat vinden andere mensen wss niet.

Deze gitaar is gewoon verkloot

Spitfire
8 mei 2008, 10:44
Jullie begrijpen het echt gewoon totaal niet he, heeft die jongen 1 keer het woord 'relic' in zijn advertentie gebruikt?
Dit is geen relic en ook niet bedoelt als relic, waarschijnlijk vond hij de body er gewoon saai eruit zien, ging er mee kloten en kreeg dit als resultaat.

bass blom
8 mei 2008, 10:47
Jullie begrijpen het echt gewoon totaal niet he, heeft die jongen 1 keer het woord 'relic' in zijn advertentie gebruikt?
Dit is geen relic en ook niet bedoelt als relic, waarschijnlijk vond hij de body er gewoon saai eruit zien, ging er mee kloten en kreeg dit als resultaat.

die gast is al langer bezig rommelplanken bij mekaar te schrapen en te verzieken.
heeft bijna elke week wel een nieuwe advertentie.
en als het niet verkocht wordt sloopt hij het weer uit elkaar en zet hij alles los te koop.
alhoewel dat met het 3 euro verhaal wel voorbij zal zijn :cheerup:

Rutger
8 mei 2008, 10:49
die gast is al langer bezig rommelplanken bij mekaar te schrapen en te verzieken.
heeft bijna elke week wel een nieuwe advertentie.
en als het niet verkocht wordt sloopt hij het weer uit elkaar en zet hij alles los te koop.
Ieder z'n hobbie..

G.G.
8 mei 2008, 15:53
die gast is al langer bezig rommelplanken bij mekaar te schrapen en te verzieken.
heeft bijna elke week wel een nieuwe advertentie.
en als het niet verkocht wordt sloopt hij het weer uit elkaar en zet hij alles los te koop.
alhoewel dat met het 3 euro verhaal wel voorbij zal zijn :cheerup:

Precies, en hij heeft er al zoveel gedaan. Hij zou ondertussen toch wel ietsjes netter mogen zijn. Ik vind hem oog voor detail missen voor zover ik zijn plaatjes in het verleden bekeken heb.

YannickH
8 mei 2008, 16:56
een relic fender is mooi maar dit slaagt echt alles :stop:
dit is echt lelijk!!zeker dat rood dat er doorkomt

G.G.
8 mei 2008, 17:02
zeker dat rood dat er doorkomt

Dat is op zich niet heel vreemd. Heel veel fenders hebben een refinish over de oude lak gehad omdat de eigenaar de kleur niets vond.

Pepe
8 mei 2008, 17:03
Precies, en hij heeft er al zoveel gedaan. Hij zou ondertussen toch wel ietsjes netter mogen zijn. Ik vind hem oog voor detail missen voor zover ik zijn plaatjes in het verleden bekeken heb.

Yep, met zoveel praktijkervaring zou je toch een stijgende curve mogen verwachten. Ik zeg, niet door naar het tweede jaar. En een paar taken deze zomer!

fenderben
8 mei 2008, 20:13
het enigste juiste voor een Fender !!!



of in de fik steken

Ik zie persoonlijk liever een gibson branden. Vooral de Les Pauls branden zo lekker lang. Klinken voor geen meter maar branden.......zo gezellig bij het open haardvuur met zo'n fikkende LP, stijgen dan zelfs nog in waarde ook.

Jim Haagmans
9 mei 2008, 00:47
Nu wordt dit topic wel langzaam heel erg kansloos

RobertoL
9 mei 2008, 11:11
Ik vind dat je zelf je gitaar moet toetakelen, of niet, want als een ander het gemaakt heeft ziet het er zo 'massaproductie-achtig' uit, maar het spelen op een gave strat heeft ook wat, een schoon gevoel :)

Tubescreamer
9 mei 2008, 11:28
Tja inderdaad.....hou er zelf ook van als de gitaar er toegetakeld uitziet, maar denk toch niet dat ik er (veel) geld voor zou betalen om het te LATEN doen. Koop ik van dat extra geld liever een andere gitaar....denk dat een Tom Murphy relic-jobje wel twee leuke gitaren waard is :D
Zou het zelf niet eens met opzet doen denk ik......gewoon gebruiken en dan komt het vanzelf wel!
Wel uitkijken, straks zijn puntgave gitaren al helemáál not done meer:
"Wat, is die van jou geeneens gerelicd? Dan denk ik niet dat je bij deze band past" :satisfie:

Pepe
9 mei 2008, 13:06
nee, dat werkt natuurlijk andersom
"cool dude! Jouw gitaar is NIET gereliced!"

heavy-metal-thunder
9 mei 2008, 13:07
tja sommigen denken blijkbaar dat reliccen hetzelfde is als heel lelijk maken. Een mooie relic kan ik nog wel enigszins smaken, this one's plain ugly.

voor mij is er maar één mooie relic: diegene die ik zelf zou veroorzaakt hebben door er jarenlang op te spelen.

Ik heb zelf een Fender strat CS 69 relic. Spijtig genoeg een relic (vanuit de fabriek), maar heb ze op ebay USA gekocht en vond geen niet gerelicte. Ook al is het gaag gedaan, ik blijf het belachelijk vinden.

*** spam *** iemand voor een gelijkaardige niet-gerelicte? ***

Kim Wilson
9 mei 2008, 13:22
Een niet-gerelicte CS 69 Relic? Nah, dat kon weleens lastig worden. :satisfie:

JeroenSchaaf
9 mei 2008, 13:31
oewhhh, moeilijk :satisfie:

Jellyfish00
9 mei 2008, 15:34
Dat is op zich niet heel vreemd. Heel veel fenders hebben een refinish over de oude lak gehad omdat de eigenaar de kleur niets vond.
Bij mijn Squier zit er ook een (felle!) rode laklaag onder de zwarte, en hij is zo rechtstreeks uit de fabriek.

heavy-metal-thunder
9 mei 2008, 16:22
Een niet-gerelicte CS 69 Relic? Nah, dat kon weleens lastig worden. :satisfie:

ja, gaat inderdaad lastig worden. Zeker in vintage white sunburst :-)

mss beter uitkijken naar een niet gerelicte NOS. Die zie je wel eens voorbij komen