PDA

View Full Version : Gitarist zoekt ideale bandmembers! (prog. metal)



Romain1988
7 mei 2008, 16:19
Hoi,

Ik ben Romain, een gitarist van 19 jaar. Ik speel sinds mijn zesde jaar gitaar. Ik heb een klassieke achtergrond van 6 jaar. Na deze 6 jaren ben ik begonnen met electrische gitaar, voornamelijk lead gitaar. (maar de begeleiding is ook goed) inmiddels ben ik bezig met jazz als voorbereiding op het conservatorium wat ik volgend jaar wil gaan doen. De theorie is dus ook op niveau.

Nu zoek ik een band, bestaande uit: naast mij, nog 1 gitarist, die zowel begeleiding als lead kan spelen (inverband met 2stemmige stukken, solo's e.d.) een bassist met een goede techniek (Dream Theater niveau, of Victor Wooten niveau niet vereist, maar zou mooi zijn...moet wel van een uitdaging houden) een drummer die steenvast drumt en een goeie techniek heeft, dubbel base is een plus (ik heb er wel al een op het oog maar als je denkt dat jij geschikt bent, laat maar weten) en een Zanger, of zangeres, maar dan wel met een goeie rockstem (geen epica en after forever e.d.) Een toetsenist kan eventueel ook, maar ook hier moet de techniek in orde zijn.

Het liefst hebben alle bandleden een goede theoretische achtergrond, ervaring met muziek schrijven, en de zanger met teksten schrijven. Ik wil dan ook alleen eigen nummers spelen, 'intelligente' melodische/progressieve metal. Lijkt dit je wat? Mail me dan even dan kunnen we verder praten!!

De band kan na de zomervakantie 2008 starten

Romain538@hotmail.com

Jimwoud
10 mei 2008, 12:50
U got mail.

Romain1988
17 mei 2008, 20:36
Ik meld hierbij dat de 'band' al gevormd is. Wij zoeken momenteel alleen nog een zanger.

(we hebben geen toetsenist nog, maar als er iemand is die heel goed keyboard speelt, liefst een klassieke achtergrond, maar die wel van prog. metal houdt en het kan spelen, GRAAG!)