PDA

View Full Version : Levertijd Musicstore.de?



tomswaelen
7 mei 2008, 14:22
Heeft eigenlijk iemand een idee hoe lang het duurt eer je iets aankrijgt van Musicstore Köln? Heb maandag bevestiging aangekregen (van een gitaar die ook direct leverbaar was), maar daarna totaal geen indicatie van levertijd (hetgeen wel een beetje vervelend is). Ik heb er al redelijk wat besteld, maar het is alweer een tijdje geleden. Kan iemand mij een gemiddelde levertijd zeggen?

Ik weet dat er in deze sectie een gelijkaardige vraag staat, maar mijn vraag is een beetje anders, omdat ik voor rembours gekozen heb en Musicstore dus niet op een voorafbetaling moet wachten...

B_2_the_a
7 mei 2008, 14:27
verschilt
Mooiste ervaring: zondag avond besteld (Betaald met credit card), dinsdag binnen
slechste: 1,5 maand levertijd omdat de duitse post het pakketje kwijt was (ik had al wel na 4 weken een nieuwe gekregen, dus had er 2

bass blom
7 mei 2008, 15:51
eenmalige ervaring, dinsdagavond laat 01:00 uur besteld, donderdag in huis.
met creditcard, dat gaat wel sneller dan met bankoverschrijving geloof ik.

Kim Wilson
7 mei 2008, 15:53
Normaal gesproken moet je het wel binnen een week in huis hebben, als je het geld overmaakt.

tomswaelen
7 mei 2008, 17:03
Volgens mij lezen de meeste mensen de threads maar half... Ik heb dus voor rembours gekozen, niet voor overschrijving. :) Op hun site stond dat pre-paid (dus ook VISA) momenteel voor wat vertraging zorgde, daarom dus voor rembours gekozen.

gijs_sg
8 mei 2008, 19:12
heb maandagochtend besteld onder rembours, heb het vandaag binnen gekregen , nadat ik gister bericht kreeg dat het verzonden was.

tomswaelen
8 mei 2008, 20:11
heb maandagochtend besteld onder rembours, heb het vandaag binnen gekregen , nadat ik gister bericht kreeg dat het verzonden was.

Is dat effectief een verzendbevestiging? Ik heb alleen nog maar een mail gekregen met de factuur, als PDF, in; bedoel je die? Volgens de site was de gitaar direct leverbaar wel.