PDA

View Full Version : Bassist omgeving Barneveld/ede biedt zich aan



harm001
7 mei 2008, 14:18
Ik speel nu al een aantal jaren bass, en heb ook al wat band ervaring, maar ben sinds kort weer bandloos, dit komt vooral omdat ik in otterlo woon, en dit is nogal lastig met vervoer van de bass versterker. Maar als ik een band gevonden heb, ben ik van plan om een 2e versterker te kopen voor in de oefenruimte, zodat ik gewoon met openbaar vervoer kan. De genres die ik in bands al gespeeld hep zijn trouwens: Punk, andere band was alternatieve metal, en een andere indie.

Ik vind eigenlijk alle stijlen van indie tot stevige metal mooi, ik maak zelf het liefst een beetje altenatieve muziek, maar k sta overal voor open.

panicchain
8 mei 2008, 00:19
Halo,

we zijn een metalband en we oefenen in zwolle op zondagmiddagen.

Dat is 65 km ver weg.. Onze gitaristen leggen elke keer met plezier 100 km af voor het oefenen. We hebben nu eenmaal een mooie vaste plek in die oefenruimte op zondagmiddag. Een basversterker is aanwezig (4x10 hartke kast met yamaha versterker, gaat hard genoeg. Die versterker is van ons.

Kijk op myspace in de zoekmachine onder personen naar panicchain. Hier staan 4 nummers van de 11 nummers die we allemaal af hebben.

Check de site en kom een keer langs zou ik zeggen!

panicchain
8 mei 2008, 00:21
Halo,

we zijn een metalband en we oefenen in zwolle op zondagmiddagen.

Dat is 65 km ver weg.. Onze gitaristen leggen elke keer met plezier 100 km af voor het oefenen. We hebben nu eenmaal een mooie vaste plek in die oefenruimte op zondagmiddag. Een basversterker is aanwezig (4x10 hartke kast met yamaha versterker, gaat hard genoeg. Die versterker en kast is van ons.

Kijk op myspace in de zoekmachine onder personen naar panicchain. Hier staan 4 nummers van de 11 nummers die we allemaal af hebben.

Check de site en kom een keer langs zou ik zeggen!

harm001
9 mei 2008, 01:12
bedankt voor het aanbod,

k hep ff op myspace gekeke, en jullie zijn goed bezig.
ben alleen vergeten in mijn add te zette dat k nog maar 17 ben, en dus nog geen rijbewijs/ov heb.
En ook het geld niet om telkens 65km heen en weer te gaan met openbaarvervoer, dus ik kan jullie jmmr genoeg niet verder helpen.

nog veel succes met zoeken, en ga zo door.

panicchain
12 mei 2008, 01:39
Ja, da's jammerrr

Jij ook veel succes!

skapelski
3 januari 2009, 03:43
Hey,

ik zie dat het al een tijdje geleden is ;) Mijn vraag is of je nog bandloos bent? Zo niet is de band die we nu opstarten wat voor jou. We komen o.a. uit Ede en Utrecht en hebben al aardig wat podium ervaring (Dewi Idols, Epica, Mindfold, Borush etc waren de bands waar de muzikanten in het voor prog. van stonden).

De richting die we op gaan is erg breed qua wat we luisteren, maar dat vormt snel genoeg. Mudvayne, Nickelback, Stereomud, Disturbed, AlterBridge en bijv Silverchair zijn bands waar we door beinvloed zijn.

Hoop snel iets van je te horen!


Greetz Sander