PDA

View Full Version : Bassist omgeving Barneveld/ede biedt zich aan



harm001
7 mei 2008, 14:18
Ik speel nu al een aantal jaren bass, en heb ook al wat band ervaring, maar ben sinds kort weer bandloos, dit komt vooral omdat ik in otterlo woon, en dit is nogal lastig met vervoer van de bass versterker. Maar als ik een band gevonden heb, ben ik van plan om een 2e versterker te kopen voor in de oefenruimte, zodat ik gewoon met openbaar vervoer kan. De genres die ik in bands al gespeeld hep zijn trouwens: Punk, andere band was alternatieve metal, en een andere indie.

Ik vind eigenlijk alle stijlen van indie tot stevige metal mooi, ik maak zelf het liefst een beetje altenatieve muziek, maar k sta overal voor open.

panicchain
8 mei 2008, 00:19
Halo,

we zijn een metalband en we oefenen in zwolle op zondagmiddagen.

Dat is 65 km ver weg.. Onze gitaristen leggen elke keer met plezier 100 km af voor het oefenen. We hebben nu eenmaal een mooie vaste plek in die oefenruimte op zondagmiddag. Een basversterker is aanwezig (4x10 hartke kast met yamaha versterker, gaat hard genoeg. Die versterker is van ons.

Kijk op myspace in de zoekmachine onder personen naar panicchain. Hier staan 4 nummers van de 11 nummers die we allemaal af hebben.

Check de site en kom een keer langs zou ik zeggen!

panicchain
8 mei 2008, 00:21
Halo,

we zijn een metalband en we oefenen in zwolle op zondagmiddagen.

Dat is 65 km ver weg.. Onze gitaristen leggen elke keer met plezier 100 km af voor het oefenen. We hebben nu eenmaal een mooie vaste plek in die oefenruimte op zondagmiddag. Een basversterker is aanwezig (4x10 hartke kast met yamaha versterker, gaat hard genoeg. Die versterker en kast is van ons.

Kijk op myspace in de zoekmachine onder personen naar panicchain. Hier staan 4 nummers van de 11 nummers die we allemaal af hebben.

Check de site en kom een keer langs zou ik zeggen!

harm001
9 mei 2008, 01:12
bedankt voor het aanbod,

k hep ff op myspace gekeke, en jullie zijn goed bezig.